Tips ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef mcintosh het volgende:
Ik kan het wel
En daar heb JIJ niks aan nee
Met je gezicht richting plafondquote:
Nee men, ik moet gewoon een manier vinden om te poetsen zonder een wit hans en grietje spoor achter me te laten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:51 schreef Stranger het volgende:
Die nieuwe oral b dingen misschien iets voor jou.
Waarom zou ik dat willen doen? Dan kan ik niet zo goed tegen die wasbak aankwijlenquote:
Voor tandenpoetsen heb je maar een hand nodig hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:47 schreef SuperFruitig het volgende:
want dan kan ik nooit iets boeiends doen onder het tandenpoetsen.
wat een topic weer![]()
Ik bedoel meer in de trand van, tv kijken, zinloze topics openen op fok. Dat soort stuff.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voor tandenpoetsen heb je maar een hand nodig hoor.
minder tandpasta gebruiken, schuimt het ook niet je mond uit.quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de trand van, tv kijken, zinloze topics openen op fok. Dat soort stuff.
Ik ga maffen doei
Of paradontax, schuimt het ook niet. Ook al blijf ik dan ook kwijlen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef Adfundum het volgende:
[..]
minder tandpasta gebruiken, schuimt het ook niet je mond uit.
Op een electriche tb doe je toch ook maar een klein kwakje...
nee, doe maar een foto, liefst zonder kwijl.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:14 schreef pacandor_ het volgende:
hmmzz ik heb een philipstandenborstel... en halverwege zit er een gaatje in dus al het kwijl loopt er zegmaar uit zeeer irritant....
kunnen jullie het nog volgen....
Bouw 'n wasbak tussen je pc en je tvquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de trand van, tv kijken, zinloze topics openen op fok. Dat soort stuff.
Ik ga maffen doei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |