Anno 2000 ?
Ps. bedoel er niks mee vind Nirvana erg goed sinds de unplugged cd uit kwam.
Gegroet,
Djeez
I'm the one who likes all the pretty songs
And I like to sing along
And I like to shoot my gun
But offcourse I know what it means
Dacht alleen even niet op z'n engels
Maar leg t maar even uit
En nou ik toch al zo'n lang stuk heb geschreven, kan 't er ook nog wel bij, dat Geffen de officiele homepage van Nirvana gewoon eraf heeft gesodemietert!
quote:Hij staat wel als gitarist vermeld op de cd-hoes, maar hij speelt niet mee op Bleach, geloof ik. Hij heeft (als ik het me goed herinner) vrijwel alleen live met Nirvana gespeeld.
Op 11 april 2000 13:22 schreef Ulx het volgende:
maarre, zat er ook niet een jason Everman of zo bij? Toch? Op Bleach? Telt die niet mee?
Of zijn er hier 'echte' Nirvana-fans die de details weten?
(edit: Uit de all-music guide: "Though Jason Everman was credited as a second guitarist on the sleeve of Bleach, he didn't appear on the record; he only toured in support of the album before leaving the band at the end of the year to join Soundgarden and then Mindfunk")
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 20-10-2000 14:50]
Hij is gemaakt/opgenomen door de drummer van garbage, die ook Nevermind heeft gedaan.
Hij schijnt dus nieuw te zijn, weet iemand daar iets meer van, van hoe je een dooie weer voor de microfoon weet te slepen? ik geloof dat ze zijn stem digitaal hadden ofzo???????
Heet ze echt bean??????
In his hands/room
if you must/the extreme
i Hate myself and want to die ( zou op In Utero komen, mocht niet van Geffen )
Sappy aka Verse Chorus Verse
Blandest
D-7 (cover)
Marigold (dave grohl singt
Opinion (kurt solo 20 jaar ofzo)
Pen cap chew
Return of the Rat (cover)
Moist Vagina
Here she comes (supercool)
Curmudgeon
etc.
er zijn nog wel meer maar dat zijn slechte opnames van concerten zoals Do you love me, girls best friend etc.!!!
Jason everman speelde alleen geloof ik mee met Love buzz en daarom wrod hij vermeld
oh ja, het lijstje mist eigenlijk Pat Smears, gitaar-speler bij Unplugged en meerdere concerten zoals SNL
Geen Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |