evengoed gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:51 schreef GLO het volgende:
Hèhè, werk klaar, morgen vrij genomen, ga ik lekker een gat in de dag slapen en me dan op de valreep op de jubelvragen storten
edit: Damn, door de drukte helemaal vergeten mijn 20.000ste post te vieren.
Dit is al nummertje 20.001...
Ik heb zojuist drie van jouw anagrammen ontcijferdquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef peaceman het volgende:
pff weer 2 ingeleverd (zonder illussies over eventuele punten trouwens), nog 3 te gaan, ben benieuwd of het me lukt om alle vragen in elk geval in te sturen...
Tja dat zit er wel in ja, heb me blind gestaard op die krengen tijdens het maken, vandaar ook deze regel onderin de post van mijn vraag:quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb zojuist drie van jouw anagrammen ontcijferdwaarbij er bij 1tje trouwens een 's' te weinig stond... en bij een ander moest een 't' een 'f' zijn...
Ghehe, had ik wel gezien hoor, maar ik moest 't toch ff kwijt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat zit er wel in ja, heb me blind gestaard op die krengen tijdens het maken, vandaar ook deze regel onderin de post van mijn vraag:
ik heb de anagrammen goed gecontroleerd, maar sluit niet geheel uit dat er wellicht nog een foutje in zit. Dit is dan jammer en is niet van invloed op de beoordeling; de regels blijven de regels
goed idee, maar ik wist niet eens, dat zulke programma's bestondenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ghehe, had ik wel gezien hoor, maar ik moest 't toch ff kwijt.
Trouwens, waarom heb je dan ook geen anagramvertaalprogje gebruikt? Dan heb je er geen omkijken naar en klopt het altijjd.
http://wordsmith.org/anagram/quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
goed idee, maar ik wist niet eens, dat zulke programma's bestonden(waar kan ik dat vinden?), wat dat betreft ben ik nog niet zo onderlegd... kan ook nog steeds geen foto's posten. (moet er gewoon eens wat tijd in steken en dat laat ik na
![]()
)
Trouwens als ik dat programmaatje wel gehad had, had het niet zoveel tijd gekost, waarom kom je er nu pas mee?
![]()
thanx... even bij de favorieten gezet...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:45 schreef GLO het volgende:
[..]
http://wordsmith.org/anagram/
http://www.anagramgenius.com/
En wat foto's posten betreft: dat heb ik je van de week nog uitgelegd (weet alleen niet meer in welk topic). Heb je dat niet gelezen dan? Het was ergens dat je dat opmerkte en daar reageerde ik op.
http://www.uploadimages.net/quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
thanx... even bij de favorieten gezet...
hmm staat me zo even niks van bij... weet wel dat ik me dan eerst bij een pictureserver aan moet melden toch? Anyway, toch bedankt voor de moeite!![]()
Ja maar dat is in een paar tellen gepiept. photobucket.com is een redelijk betrouwbare die velen hier gebruiken. En anders neem je die van Gambolputty, nog makkelijker.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
thanx... even bij de favorieten gezet...
hmm staat me zo even niks van bij... weet wel dat ik me dan eerst bij een pictureserver aan moet melden toch?
We benne op de wereld om mekaar, om mekaar, te hellepe niewaar? (= hit van wie?quote:Anyway, toch bedankt voor de moeite!![]()
Leen Jongewaardquote:We benne op de wereld om mekaar, om mekaar, te hellepe niewaar? (= hit van wie?)
Ja, en rijk de gooier geloof ik. Uit "het schaap met de 5 poten"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leen JongewaardEn ook Adele Bloemendaal zat erbij geloof ik?
Nee, Piet Römer, de barman van 't Schaep. De uitvoerenden werden alleen met hun voornamen aangeduid: Piet, Adèle & Leen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en rijk de gooier geloof ik. Uit "het schaap met de 5 poten"
ik moet er nog 3, maar net als de vorige 5 ofzo die ik ingestuurd heb, zit er weinig fatsoenlijks bij, vrees ik. Maar! als het goed is heb ik vanavond wel alles ingestuurd!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:03 schreef GLO het volgende:
Vier vragen ingestuurd nu. Rest volgt vannacht, als biggie het goedvindt tenminste, want moet nu weg en kom pas laat terug. Zijn er nog meer deadlinewerkers?
och er zijn er waar ik misschien maar 2 antwoorden heb (de oehoe's maar 1tje.. maar ik had me voorgenomen om alle vragen te proberen te beantwoorden, dus dan krijg je dat soort dingen) Punten verwacht ik uberhaupt niet zo snel....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben gestopt, heb vanmiddag nog even timbob en Curculain ingestuurt, maar daar zal ik waarschijnlijk geen punten mee verdienen. Degene die ik niet heb daar durf ik me niet eens aan te wagen....en daar heb ik bovendien geeneens tijd meer voor.
uhm ik geloof het niet, maar ik zal ff 't lowlands-topic induiken straksquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef peaceman het volgende:
mijn wishlist voor LL nog gezien SB?
Jawel hoor, jullie mogen tot de downtime inzenden, dus dat is morgen ook nogquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus nu mogen we niet meer puzzelen? Ik geloof namelijk dat GLO nog druk bezig is....
Vanavond de 4e dus, dan kan ik alles gaan verwerken. Zeg 20:00 als absolute deadline.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef ranja het volgende:
Hm heb nog even 5 ofzo ingestuurd. Deadline vanavond blijkbaar?
Dat zal wel meevallen denk ik, of heb je echt bezwaar er tegen??quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, daar heb ik toch niets meer aan, gaat iedereen nog ff snel mijn punten jatten
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, daar heb ik toch niets meer aan, gaat iedereen nog ff snel mijn punten jatten
Nee hoor, dat iedereen maar veel plezier mag hebben met de laatste beetjes en dat iedereen vooral maar niet al te veel mag wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, of heb je echt bezwaar er tegen??
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor, dat iedereen maar veel plezier mag hebben met de laatste beetjes en dat iedereen vooral maar niet al te veel mag weten
Je mag nog verbeteren hoor, zie ook je mailtjequote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ache wat ik vanavond instuurde is toch allemaal niet volledig anders had ik niet zo lang gewachjt
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus nu mogen we niet meer puzzelen? Ik geloof namelijk dat GLO nog druk bezig is....
Ik heb wel wat gegokt hier en daar, maar verscholen achter gigantische vraagtekens...quote:
Je kan nog insturen hoor... ik heb trouwens zelfs jou vraag ingestuurd, geheel gegokt, dat welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ojee, ben helemaal vergeten mijn onbeantwoorde vragen te mailen...
Wanneer komen de antwoorden er?
Niet meer gemaild??quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ojee, ben helemaal vergeten mijn onbeantwoorde vragen te mailen...
Wanneer komen de antwoorden er?
Waar staan die dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:36 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Niet meer gemaild??![]()
De antwoorden staan
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waar staan die dan? Laat maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |