Vanavond de 4e dus, dan kan ik alles gaan verwerken. Zeg 20:00 als absolute deadline.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef ranja het volgende:
Hm heb nog even 5 ofzo ingestuurd. Deadline vanavond blijkbaar?
Dat zal wel meevallen denk ik, of heb je echt bezwaar er tegen??quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, daar heb ik toch niets meer aan, gaat iedereen nog ff snel mijn punten jatten
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, daar heb ik toch niets meer aan, gaat iedereen nog ff snel mijn punten jatten
Nee hoor, dat iedereen maar veel plezier mag hebben met de laatste beetjes en dat iedereen vooral maar niet al te veel mag wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, of heb je echt bezwaar er tegen??
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor, dat iedereen maar veel plezier mag hebben met de laatste beetjes en dat iedereen vooral maar niet al te veel mag weten
Je mag nog verbeteren hoor, zie ook je mailtjequote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ache wat ik vanavond instuurde is toch allemaal niet volledig anders had ik niet zo lang gewachjt
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus nu mogen we niet meer puzzelen? Ik geloof namelijk dat GLO nog druk bezig is....
Ik heb wel wat gegokt hier en daar, maar verscholen achter gigantische vraagtekens...quote:
Je kan nog insturen hoor... ik heb trouwens zelfs jou vraag ingestuurd, geheel gegokt, dat welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ojee, ben helemaal vergeten mijn onbeantwoorde vragen te mailen...
Wanneer komen de antwoorden er?
Niet meer gemaild??quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ojee, ben helemaal vergeten mijn onbeantwoorde vragen te mailen...
Wanneer komen de antwoorden er?
Waar staan die dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:36 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Niet meer gemaild??![]()
De antwoorden staan
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waar staan die dan? Laat maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |