Gooide je ook met bakstenen tijdens de inhuldiging van Koning Beatrix?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voldoet een metal-fan ook aan die kwalificatie. ?
Dam je daar niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben voort schaakkampioen van de coffeeshop.
Westerse troepen verslechteren de situatie niet. Ze streven een goed doel naar, het stabiliseren en opbouwen van het gebied/land. Niet voor niks leiden ze bijvoorbeeld ook veel manschappen op, zoals de Nederlandse troepen hebben gedaan in Irak.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]! Goeie. Ooit in een land met recente oorlogsgeschiedenis geweest?
"stabiliseren en opbouwen", vind je dat echt passen bij wat Irak gebeurd is?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:08 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Westerse troepen verslechteren de situatie niet. Ze streven een goed doel naar, het stabiliseren en opbouwen van het gebied/land. Niet voor niks leiden ze bijvoorbeeld ook veel manschappen op, zoals de Nederlandse troepen hebben gedaan in Irak.
Op die leeftijd was ik nog bezig met sterretjes in een PVC pijp.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:02 schreef chairman.fx het volgende:
Gooide je ook met bakstenen tijdens de inhuldiging van Koning Beatrix?
Ja, slechter dan een massamoordenaar die honderdduizenden/miljoenen mensen vermoordt kan bijna niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"stabiliseren en opbouwen", vind je dat echt passen bij wat Irak gebeurd is?
Tegen stono mensen spelen is zo lame......quote:Op maandag 9 mei 2005 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben voort schaakkampioen van de coffeeshop.
Ik hou liever m'n bek en veilig over straat kunnen dan iets meer m'n mond open doen en dat je stad een slagveld is geworden.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ja, slechter dan een massamoordenaar die honderdduizenden/miljoenen mensen vermoordt kan bijna niet.
Het worden er steeds meerquote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ja, slechter dan een massamoordenaar die honderdduizenden/miljoenen mensen vermoordt kan bijna niet.
Mijn tegenstanders zijn inderdaad altijd lame.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen stono mensen spelen is zo lame......
Leef!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn tegenstanders zijn inderdaad altijd lame.
We hebben al no-go area's in Nederland. En daar kun je als overheid ook iets tegen doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hou liever m'n bek en veilig over straat kunnen dan iets meer m'n mond open doen en dat je stad een slagveld is geworden.
Het is punt is dat het niet veilig was. Saddam Hoessein heeft miljoenen mensen vermoordt, daarbij vallen de slachtoffers van de Irak oorlog in het niks.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hou liever m'n bek en veilig over straat kunnen dan iets meer m'n mond open doen en dat je stad een slagveld is geworden.
Onzin. We hebben slechts mensen met pleinvrees.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben al no-go area's in Nederland.
Ik denk eerder een islamitische vrees.......quote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef kLowJow het volgende:
Onzin. We hebben slechts mensen met pleinvrees.
Grapjas, we hebben geen no-go areas. En je eigen volk als vijand beschouwen, dat vind ik ziek.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben al no-go area's in Nederland. En daar kun je als overheid ook iets tegen doen.Avondklok Leger inzetten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat ik niet goed, ik ben een aanvallend strateeg
Hoe kom je daar toch bij? in Irak wonen maar zo'n 24.246.000 mensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het is punt is dat het niet veilig was. Saddam Hoessein heeft miljoenen mensen vermoordt, daarbij vallen de slachtoffers van de Irak oorlog in het niks.
Nooit gehoord van de 5e colonne (en dat noemen ze eigen volk).quote:Op maandag 9 mei 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
Grapjas, we hebben geen no-go areas. En je eigen volk als vijand beschouwen, dat vind ik ziek.
Punt blijft dat ik (vanuit duizenden kilometers) liever in de jaren '90 dan in het nieuwe Irak zou willen wonen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het is punt is dat het niet veilig was. Saddam Hoessein heeft miljoenen mensen vermoordt, daarbij vallen de slachtoffers van de Irak oorlog in het niks.
Proost, ik heb nog een blikje DAB van mijn wereldreis naar Nijmegen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga bier halen...... mijn koelkast heb ik nu al 4 keer open gedaan... en 4x zat er niks in.. En nu ben ik het zat.
Maar even serieus chairman.fx... geloof jij echt dat hij zo'n 10-20% van de bevolking heeft uitgemoord, of nog meer misschien?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? in Irak wonen maar zo'n 24.246.000 mensen.
Ja, die vijfde colonne die met mij een potje schaak speeltquote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de 5e colonne (en dat noemen ze eigen volk).
![]()
Dat was net iets te veel eer.....
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga bier halen...... mijn koelkast heb ik nu al 4 keer open gedaan... en 4x zat er niks in.. En nu ben ik het zat.
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, die vijfde colonne die met mij een potje schaak speelt
ik wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Sidekick het volgende:
RQ, jij hebt D66 gestemd, he?
Ja, zowel bij EP, als TK als gemeenteraadquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Sidekick het volgende:
RQ, jij hebt D66 gestemd, he?
En wat is z'n nummer?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Watvoor drugs verkoopt zoalshetis eigenlijk... en wat vraagt hij ervoor?
Sidekick.. neem eens een kijkje?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Watvoor drugs verkoopt zoalshetis eigenlijk... en wat vraagt hij ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |