Vast wel!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
De hele Serie A is dan dus gevuld, ongeveer. Doe je vooraf ook nog bonusjes? Voorspel de kampioen, de topschutter enzovoort.
Moet je het wel even serieuzer aanpakken dan de HCE toto!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Als het mogelijk is wil ik de zware taak van bologna volgend seizoen wel op me nemen
Chievo mag er van mij ook wel in blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zo heeft iedereen zijn eigen "jammermomenten". Van mij mag Chievo er wel in blijven.
quote:
Afundaos doet niet mee aan het wedstrijdenspel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelt Afunados nog mee of ben ik de enige die wordt afgerekend op mijn "aanwezigheid"?
Ik ga maar weer eens scoren dacht ik zo:
Bologna-Brescia 1
Fiorentina-Atalanta 2
Inter-Livorno 1
Juventus-Parma x
Lecce-Milan x
Messina-Cagliari 1
Palermo-Reggina 1
Roma-Lazio 2
Siena-Chievo 1
Udinese-Sampdoria 1
Ik volg het zo slecht dat ik niet eens wist dat de Romeinse derby eraan zit te komen!!Ja, ik volg echt helemaal niets van het voetbal hier in The States, het boeit me ook erg weinig want vermaak me hier prima zonder voetbal!
![]()
Het zal hard nodig zijn ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Ik speel volgend jaar gewoon weer met Siena mee. Ga m'n jongens deze zomer ook een bezoek brengen.
Ze ff goed op de zak geven, dan zit het wel snor voor volgend jaar!quote:
Van twee jaar geleden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze ff goed op de zak geven, dan zit het wel snor voor volgend jaar!
Die had ik al een keer gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van twee jaar geleden...
http://www.italie.nl/vrijwilligers/boudewijn/siena.php
Ook ik zit al een tijd in het buitenland; tot het einde v/d zomer in Romaquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelt Afunados nog mee of ben ik de enige die wordt afgerekend op mijn "aanwezigheid"?
Veel plezier, schreeuw nog een beetje harder namens mij!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:03 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ook ik zit al een tijd in het buitenland; tot het einde v/d zomer in Roma![]()
Maar na 2 nederlagen en 2 gelijkspelen van AS gezien te hebben, zit ik vandaag in een uitverkocht Artemio Franchi bij Fiorentina-Atalanta. Volgende week in het uitvak bij Lazio-Fiorentina en dan de laatste speeldag weer naar Firenze voor Fiorentina-Brescia..![]()
Volgend jaar doe ik overigens zeker mee!
Zou je een verslag (sfeer en dergelijke) van de wedstrijden in dit topic willen posten? zou ikquote:Op zondag 15 mei 2005 11:03 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ook ik zit al een tijd in het buitenland; tot het einde v/d zomer in Roma![]()
Maar na 2 nederlagen en 2 gelijkspelen van AS gezien te hebben, zit ik vandaag in een uitverkocht Artemio Franchi bij Fiorentina-Atalanta. Volgende week in het uitvak bij Lazio-Fiorentina en dan de laatste speeldag weer naar Firenze voor Fiorentina-Brescia..![]()
Volgend jaar doe ik overigens zeker mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |