Vorige topic: [Centraal] Serie A 2004-2005 #11quote:Alvast een mededeling: ook komend seizoen weer Serie A, en dan natuurlijk ook met de TOTO en de onderlinge wedstrijden. Aangezien ik dan graag met een complete competitie begin, wil ik ook graag genoeg deelnemers hebben. Volgend jaar zal de Serie A bestaan uit 20 clubs. In principe hebben alle deelnemers van dit jaar recht op hun eigen ploeg voor het volgende seizoen. Dat betekent het volgende:
Milan - PyTh
Inter - the Legend Killer
Udinese - methodmich
Sampdoria - Peter83
Palermo - Dylan Dog
Cagliari - PogueMahone
Lazio - Smeich
Roma - DIGGER
Parma - pfaf
Siena - zjroentje
Fiorentina - ZIOPPA
Chievo Verona - -vaduz-
Atalanta - RedGuy
De volgende teams zijn nog vrij:
Juventus
Messina
Livorno
Bologna
Lecce
Reggina
Brescia
Het is zeker dat een of meerdere 'bezette' teams zullen degraderen naar de Serie B. Die spelers hebben het recht om als eerste een ander team te claimen dat nog niet bezet is, dus voor de nieuwe deelnemers. Het gaat dan met name om RedGuy, -vaduz- en ZIOPPA, in iets mindere mate om zjroentje, pfaf en DIGGER.
Graag hoor ik van jullie:
- of je ook in 2005-2006 mee wilt doen;
- of je een ander team wilt en zo ja, welk.
Dit jaar heeft vooral Smeich nauwelijks meegedaan en dat maakt de onderlinge competitie niet beter. Dus als je meedoet, graag wel frequent.
De marge is nog slechts 3 punten met nog 3 wedstrijden te gaan. De onderste ploegen pakken toch wel punten de laatste tijd, dus de kans is redelijk aanwezig dat AS Roma gaat degraderen. Dat zou toch wel hilarisch zijn.quote:
Ja eigenlijk wel ja netzo als in nederland Feyenoord ofzo zou degraderenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De marge is nog slechts 3 punten met nog 3 wedstrijden te gaan. De onderste ploegen pakken toch wel punten de laatste tijd, dus de kans is redelijk aanwezig dat AS Roma gaat degraderen. Dat zou toch wel hilarisch zijn.
Ja precies zou het jammer vinden als Fiorentina weer de Serie A zou moeten verlatenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Drie degradanten dus dit jaar, dat hebben ze dan veranderd. Gek, eerst 4 op 18, je zou verwachten dat een uitbreiding dan minstens die 4 blijft houden.
En ze hebben net wat centjes uitgegeven voor nieuwe spelers.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies zou het jammer vinden als Fiorentina weer de Serie A zou moeten verlaten
Ik zou het jammer vinden als door deze reglementswijziging AS Roma ontsnapt aan het degradatiespook.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies zou het jammer vinden als Fiorentina weer de Serie A zou moeten verlaten
Hm, jammer, ik had graag meegedaan met Juve, maar helaas ben ik dus te laat. Ik zal nog even kijken of ik misschien meedoe met een andere club, want het is toch wel heel leukquote:Op maandag 9 mei 2005 19:21 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil volgend jaar graag met de toto meedoen, als Juve vrij is dan voel ik me daarvoor wel voorbehouden
Vast wel!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
De hele Serie A is dan dus gevuld, ongeveer. Doe je vooraf ook nog bonusjes? Voorspel de kampioen, de topschutter enzovoort.
Moet je het wel even serieuzer aanpakken dan de HCE toto!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Als het mogelijk is wil ik de zware taak van bologna volgend seizoen wel op me nemen
Chievo mag er van mij ook wel in blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zo heeft iedereen zijn eigen "jammermomenten". Van mij mag Chievo er wel in blijven.
quote:
Afundaos doet niet mee aan het wedstrijdenspel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelt Afunados nog mee of ben ik de enige die wordt afgerekend op mijn "aanwezigheid"?
Ik ga maar weer eens scoren dacht ik zo:
Bologna-Brescia 1
Fiorentina-Atalanta 2
Inter-Livorno 1
Juventus-Parma x
Lecce-Milan x
Messina-Cagliari 1
Palermo-Reggina 1
Roma-Lazio 2
Siena-Chievo 1
Udinese-Sampdoria 1
Ik volg het zo slecht dat ik niet eens wist dat de Romeinse derby eraan zit te komen!!Ja, ik volg echt helemaal niets van het voetbal hier in The States, het boeit me ook erg weinig want vermaak me hier prima zonder voetbal!
![]()
Het zal hard nodig zijn ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Ik speel volgend jaar gewoon weer met Siena mee. Ga m'n jongens deze zomer ook een bezoek brengen.
Ze ff goed op de zak geven, dan zit het wel snor voor volgend jaar!quote:
Van twee jaar geleden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze ff goed op de zak geven, dan zit het wel snor voor volgend jaar!
Die had ik al een keer gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van twee jaar geleden...
http://www.italie.nl/vrijwilligers/boudewijn/siena.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |