Ook ik zit al een tijd in het buitenland; tot het einde v/d zomer in Romaquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelt Afunados nog mee of ben ik de enige die wordt afgerekend op mijn "aanwezigheid"?
Veel plezier, schreeuw nog een beetje harder namens mij!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:03 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ook ik zit al een tijd in het buitenland; tot het einde v/d zomer in Roma![]()
Maar na 2 nederlagen en 2 gelijkspelen van AS gezien te hebben, zit ik vandaag in een uitverkocht Artemio Franchi bij Fiorentina-Atalanta. Volgende week in het uitvak bij Lazio-Fiorentina en dan de laatste speeldag weer naar Firenze voor Fiorentina-Brescia..![]()
Volgend jaar doe ik overigens zeker mee!
Zou je een verslag (sfeer en dergelijke) van de wedstrijden in dit topic willen posten? zou ikquote:Op zondag 15 mei 2005 11:03 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ook ik zit al een tijd in het buitenland; tot het einde v/d zomer in Roma![]()
Maar na 2 nederlagen en 2 gelijkspelen van AS gezien te hebben, zit ik vandaag in een uitverkocht Artemio Franchi bij Fiorentina-Atalanta. Volgende week in het uitvak bij Lazio-Fiorentina en dan de laatste speeldag weer naar Firenze voor Fiorentina-Brescia..![]()
Volgend jaar doe ik overigens zeker mee!
Uiterkocht stadion en lekker sfeertje(kan hier helaas geen foto's plaatsen). Ook het uitvak zat bomvol en heerlijk warm weer..quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef kollie het volgende:
[..]
Zou je een verslag (sfeer en dergelijke) van de wedstrijden in dit topic willen posten? zou ik![]()
vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |