abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:15:50 #226
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26875891
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
Belangrijk dat je ook gaat bewegen. Zeker voor je geluksgevoel. Begin anders met buiten iederedag een half uur a 45 min stevig te wandelen of flink te fietsen. Hele goede manier om je stofwisseling weer op gang te brengen en nog veel belangrijker is dat je lichaam een gelukshormoon gaat aanmaken waardoor je veel lekkerder in je vel komt te zitten. Als je overigens vragen hebt over voeding of sporten kan je trws goed bij mij terecht, heb al tientallen geholpen om blijvend aftevallen...

Succes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:17:08 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26875928
Je voelt je zeker beter als je je levensstijl aanpast. Ik ben verleden jaar gaan lijnen, en sport nu alweer een paar jaar vrij intensief en voel me stukken beter dan toen ik die kilo's nog met me mee moest slepen. Heel goed voor je eigenwaarde. Suc6!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26876278
Bedankt WM, JoeyT en Sanne.
Ik loop onder controle van mijn huisarts en daar ga ik van de week weer even langs. Dus moet weer goedkomen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:33:57 #229
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26876355
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Bedankt WM, JoeyT en Sanne.
Ik loop onder controle van mijn huisarts en daar ga ik van de week weer even langs. Dus moet weer goedkomen.
petitlapin is blijkbaar een hot thema begonnen hier

succes Sabrina met de conditie
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26876433
Het onderwerp is alleen niet zo singles gerelateerd Iemand nog een leuke pittige stelling?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:08:48 #231
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26877258
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Belangrijk dat je ook gaat bewegen. Zeker voor je geluksgevoel. Begin anders met buiten iederedag een half uur a 45 min stevig te wandelen of flink te fietsen. Hele goede manier om je stofwisseling weer op gang te brengen en nog veel belangrijker is dat je lichaam een gelukshormoon gaat aanmaken waardoor je veel lekkerder in je vel komt te zitten. Als je overigens vragen hebt over voeding of sporten kan je trws goed bij mij terecht, heb al tientallen geholpen om blijvend aftevallen...

Succes
Een loopontbijt!
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:10:23 #232
88139 JoeyT
pi_26877296
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een loopontbijt!
Idd, ga op nuchtere maag lopen, daarna lekker douchen en goed ontbijten...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:14:48 #233
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26877415
En een boterhammetje tijdens het lopen dan?
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:15:24 #234
88139 JoeyT
pi_26877437
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef MouseOver het volgende:
En een boterhammetje tijdens het lopen dan?
Hehehe nee geen goed id
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:16:09 #235
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26877463
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd, ga op nuchtere maag lopen, daarna lekker douchen en goed ontbijten...
hahaha, niet TE goed ontbijten toch

of het lopen is voor niets geweest
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:17:04 #236
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26877488
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe nee geen goed id
Jammer. Multitasking, tijdbesparing en dat soort dingen.
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:18:20 #237
88139 JoeyT
pi_26877524
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hahaha, niet TE goed ontbijten toch

of het lopen is voor niets geweest
Boterhammetje of 3 (als vrouw zijnde). Lekker wat kipfilet of ander mager vleeswaar dr op en je bent helemaal goed bezig. Ontbijt is heel belangrijk om die stofwisseling op gang te krijgen. Verder om de 2,5 a 3 uur wat eten om die stofwisseling op gang te houden... Maja dit past misschien niet echt in het singlestopic
pi_26877625
DIt singlestopic loopt weer eens uit de hand, maar jullie willen geen stellingen meer, dus verzin eens een alternatief.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:40:44 #239
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26878122
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
Je moet het omdraaien: eerst gaan sporten en tegelijkertijd je voedingspatroon aanpassen. En dan bedoel ik dus structureel aanpassen, een tijd op dieet gaan en vervolgens weer (althans in het geval dat je dat mocht doen) ongezond gaan eten is namelijk geen lange termijn oplossing.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26878143
Je auto wegdoen en vegetarier worden. Lijkt me een puik plan. .
pi_26878230
Dit is géén singlestopic meer, maar een slowchat topic over eten. Willen we dat nou echt of gaan we over wél boeiende onderwerpen praten?
pi_26878290
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is géén singlestopic meer, maar een slowchat topic over eten. Willen we dat nou echt of gaan we over wél boeiende onderwerpen praten?
Stel zelf wat voor dan.
pi_26878356
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef TGT het volgende:

[..]

Stel zelf wat voor dan.
Zoals je in wellicht elk deel hebt kunnen lezen, heb ik al 100 stellingen geopperd, maar bij de laatste paar keer kreeg ik het commentaar of alles juist in stellingen moest. Toen heb ik gevraagd voor een alternatief, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Ik wil best een stelling verzinnen, maar dan wil ik geen gejank horen.
pi_26878371
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef TGT het volgende:

[..]

Stel zelf wat voor dan.
wat dacht je van mijn halve stelling, die een beetje ondergesneeuwd werd door persoonlijke verhalen en meningen over dikke mensen? deze:
quote:
hallo allemaal weer...

ik heb het geluk niet dik te zijn geweest (ik zal wel van binnen vervet zijn en aan een hartinfarct sterven, maar goed), dus ik kan niet helemaal meespreken met dit onderwerp. maar volgens mij gaat het er ook meer om je goed en mooi te voelen. ik heb een relatie van vijf jaar gehad met een jongen die door iedereen erg mooi werd gevonden. hij werd ook op straat verlekkerd nagekeken en moest vaak flirtende dames van zich afschudden...

en steekte dat een beetje bij mij: ik ben waarschijnlijk geen trol, maar ook zeker geen verblindende schoonheid... ik hield van deze jongen, maar voelde me soms een beetje geimponeerd door de aandacht die hij kreeg van 1.80m lange godinnen. daarbij kwam ook dat hij vaak nogal ijdel was en dus die aandacht prettig vond, zonder dat hij er direct op in ging (pas op het laatst, maar dat is een ander verhaal...)

lang verhaal... kort: een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:50:22 #245
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26878390
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is inderdaad meer algemeen. Wat me wel opvalt is dat singles meer aan hun uiterlijk en dergelijke doen dan mensen die al een tijd een vaste relatie hebben.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26878391
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zoals je in wellicht elk deel hebt kunnen lezen, heb ik al 100 stellingen geopperd, maar bij de laatste paar keer kreeg ik het commentaar of alles juist in stellingen moest. Toen heb ik gevraagd voor een alternatief, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Ik wil best een stelling verzinnen, maar dan wil ik geen gejank horen.
Ga je gang maar. Dat je geen gejank krijgt kan ik niet garanderen.
pi_26878401
Ja ik vind het ook niet echt passen in het singlestopic. Ik stem voor een boeiend onderwerp.
Alleen moet ik daar even over nadenken.
pi_26878418
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ik vind het ook niet echt passen in het singlestopic. Ik stem voor een boeiend onderwerp.
Alleen moet ik daar even over nadenken.
eh... hallo?
pi_26878493
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

wat dacht je van mijn halve stelling, die een beetje ondergesneeuwd werd door persoonlijke verhalen en meningen over dikke mensen? deze:
[..]
Kijk, een goede stelling

Als single kijk je eerder naar iemand (als een potentiële partner) die minder knap is, omdat het je zelfverzekerder maakt

Denk ik nog even over na.
pi_26878528
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

eh... hallo?
Niet gelezen, was toen net aan het posten.
pi_26878559
quote:

lang verhaal... kort: een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
Ik ben van mening dat je met een knappere partner een stuk onzekerder wordt over jezelf. Daarmee bedoel ik dat ik bang ben dat zij misschien iemand vindt die ze nog leuker vind en mij dan afdankt
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:56:19 #252
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26878566
quote:
ik heb een relatie van vijf jaar gehad met een jongen die door iedereen erg mooi werd gevonden. hij werd ook op straat verlekkerd nagekeken en moest vaak flirtende dames van zich afschudden...

en steekte dat een beetje bij mij: ik ben waarschijnlijk geen trol, maar ook zeker geen verblindende schoonheid... ik hield van deze jongen, maar voelde me soms een beetje geimponeerd door de aandacht die hij kreeg van 1.80m lange godinnen. daarbij kwam ook dat hij vaak nogal ijdel was en dus die aandacht prettig vond, zonder dat hij er direct op in ging (pas op het laatst, maar dat is een ander verhaal...)

Ehm ja, hier kan ik me wel in vinden. Ik denk alleend at het vooral een kwestie is van je eigen onzekerheid. In mijn geval iig wel: ik ben onzeker dus, denk ik dat alle andere vrouwen die hem benaderen leuker zijn. En daar kan ik ook best over zeiken, wat me ook niet echt bevorderlijk lijkt voor de relatie. Gelukkig is hij vrij geduldig, maar ik word af en toe wel eens gek van mezelf Terwijl ik zelf ook niet echt te klagen heb over aandacht van mannen, maar dat zie ik dan weer heel anders
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26878577
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Kijk, een goede stelling

Als single kijk je eerder naar iemand (als een potentiële partner) die minder knap is, omdat het je zelfverzekerder maakt

Denk ik nog even over na.
Voor sommige mensen is dit inderdaad zo. Die gaan echt voor een wat minder mooie partner om er zelf beter uit te zien.

Ik kijk altijd eerst of ik het meisje mooi vind. Dan leg ik (of zij) contact.. Dan kom ik er vanzelf wel achter of t ook partnermateriaal is..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:57:03 #254
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26878593
quote:

een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
Indien je een (erg) goeduitziende partner hebt, moet je denk ik inderdaad meer knokken voor je relatie. Immers, de 'concurrentie' ligt constant op de loer en onzekerheid is uit den boze.

(Doet me denken aan een nummer van Joe Tex, genaamd 'Get an ugly woman to marry you' )
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26878657
Waarom worden mensen altijd onzekerder erdoor i.p.v. blij te zijn dat zo'n knappe partner jou óók mooi vindt? Dit ligt meer aan je eigen onzekerheid neem ik aan, wat kan je partner eraan doen dat zij of hij knap is?

Of gaat het niet meer om het innerlijk bij ons singles.
pi_26878709
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom worden mensen altijd onzekerder erdoor i.p.v. blij te zijn dat zo'n knappe partner jou óók mooi vindt? Dit ligt meer aan je eigen onzekerheid neem ik aan, wat kan je partner eraan doen dat zij of hij knap is?

Ik denk dat je wel een punt hebt, ik heb dan zoiets wat moet zo iemand met mij.
pi_26878779
Ok ff kort door de bocht: Je gaat toch niet op een (naar jouw eigen mening) gedrocht liggen. Tuurlijk is innerlijk belangrijk. Maar ik stap echt niet af op iemand die ik onaantrekkelijk vind. Innerlijk kom je toch later pas achter.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:04:45 #258
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26878810
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef WeirdMicky het volgende:

Ja, helemaal gelijk. Je projecteert je eigen onzekerheid op je vriend/vriendin. Want die vindt je waarschijnlijk wel aantrekkelijk anders was hij/zij niet bij je. Maar goed, er rationeel over denken is wat anders dan je gevoel natuurlijk

Ik zou alleen nooit bewust voor een minder aantrekkelijke partner gaan of zo. Ik vind iemand aantrekkelijk en leuk of niet, ik ga niet marchanderen. En met aantrekkelijk bedoel ik niet per se bloedmooi of zo - aantrekkingskracht zit in een heleboel verschillende dingen.
pi_26878819
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel een punt hebt, ik heb dan zoiets wat moet zo iemand met mij.
Behalve dat je dan ongelovelijk denigerend over jezelf nadenkt...focus je je ook nog puur op uiterlijk. Innerlijk, mooie tijd samen, etc etc. tellen niet meer mee?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:05:45 #260
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_26878838
Ik heb altijd het idee dat je (okay, ik dan) aan een knappe partner went. Niet dat het knappe niet meer gewaardeerd wordt, maar dat het niet zo heel bijzonder meer is. Het innerlijk krijgt zeker na verloop van tijd (en dan bedoel ik vooral de negatieve zaken) steeds meer waarde, die het knap zijn van iemand toch teniet kunnen doen.
I do not regret the things I've done but those I did not do
pi_26878885
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef TGT het volgende:
Ok ff kort door de bocht: Je gaat toch niet op een (naar jouw eigen mening) gedrocht liggen. Tuurlijk is innerlijk belangrijk. Maar ik stap echt niet af op iemand die ik onaantrekkelijk vind. Innerlijk kom je toch later pas achter.
Nouja, gooi de noemer 'innerlijk' onder 'uitstraling'. Als het met iemand klikt, vind ik die persoon veel aantrekkelijker dan een chagrijnig model in de hoek. Wat Ripley dus ook al zegt.

En ik ga dus niet op gedrochten liggen, mensen die eruit zien als een gedrocht hebben vaak ook zo weinig zelfdiscipline dat ik daar ook nog eens op afknap
  Moderator dinsdag 10 mei 2005 @ 12:08:11 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26878911
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Het is inderdaad meer algemeen. Wat me wel opvalt is dat singles meer aan hun uiterlijk en dergelijke doen dan mensen die al een tijd een vaste relatie hebben.
! goeie grap
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26878983
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

! goeie grap
Dan ben jij een uitzondering. Mensen met lange relaties worden bijna altijd minder ijdel en waarom zou je ook? Je doet toch je haar niet alleen netjes voor jezelf? Nee, ook voor anderen.
pi_26879019
Een onzekere partner is trouwens ook erg irritant. Continu moet je je partner weer gerust stellen. Plus dat ik dan het gevoel krijg dat ze me niet vertrouwt wanner ze voor de zoveelste keer om bevestiging vraagt (ja ik heb hier ervaring mee)
pi_26879088
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:07 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nouja, gooi de noemer 'innerlijk' onder 'uitstraling'. Als het met iemand klikt, vind ik die persoon veel aantrekkelijker dan een chagrijnig model in de hoek. Wat Ripley dus ook al zegt.

En ik ga dus niet op gedrochten liggen, mensen die eruit zien als een gedrocht hebben vaak ook zo weinig zelfdiscipline dat ik daar ook nog eens op afknap
Ik vind uitstraling meer onder uiterlijk vallen... Heb ooit een keer een date gehad met een meisje die een ontzettende leuke uitstraling had. Innerlijk was echter een beetje verrot. Snel kwaad/chago moodswings..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:15:34 #266
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26879124
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:14 schreef TGT het volgende:

Innerlijk was echter een beetje verrot. Snel kwaad/chago moodswings..
dat noemen we een' vrouw'
pi_26879126
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:11 schreef TGT het volgende:
Een onzekere partner is trouwens ook erg irritant. Continu moet je je partner weer gerust stellen. Plus dat ik dan het gevoel krijg dat ze me niet vertrouwt wanner ze voor de zoveelste keer om bevestiging vraagt (ja ik heb hier ervaring mee)
Belachelijk herkenbaar Dat niet meer, alsjeblieft zeg, trauma's komen naar boven drijven.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:18:32 #268
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26879201
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Belachelijk herkenbaar Dat niet meer, alsjeblieft zeg, trauma's komen naar boven drijven.
jij ook al
Kwam mij ook al ernstig bekend voor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:18:33 #269
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26879202
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:10 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dan ben jij een uitzondering. Mensen met lange relaties worden bijna altijd minder ijdel en waarom zou je ook? Je doet toch je haar niet alleen netjes voor jezelf? Nee, ook voor anderen.
Maar je wil er toch ook leuk uitzien voor je partner?
pi_26879240
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat noemen we een' vrouw'
Tja ik moet zeggen dat ik soms dit idee wel eens krijg.. Maar dan nog.. Op de eerste date meteen zwaar moodswingen?? Not done lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')