Het is niet voor niks komkommertijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel bijna een hele sportpagina vol over FC gisteren in het BD.. Dat is opzich al zeer bijzonder..
Precies,1 heel kaartje,DD daarintegen....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef Yeahinho het volgende:
En DG moet niet lullen. Ik heb je ook wel eens aan een kaartje geholpen,
DLA.quote:
Had je die van St. Johnstone ook al?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
DLA.
Oftewel dubbellijstaanvulling maar desalniettemin bedankt
wat ik niet kan gebruiken kunnen andere wel gebruiken
nope maar doe ik zelf niets mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Had je die van St. Johnstone ook al?
yup,voor de Hell-Side 50 euriquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, als je lid werd van een supportersclub van Standard kreeg je toch flinke korting op een scc?
(ik overweeg om volgend jaar een scc van standard te nemen)
Deed..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,voor de Hell-Side 50 euri
maar waarom? Standard doet je toch weinig?
En je gaat ook naar Ajax lees ik in dat topic?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deed..
Maar de 2 keer dat ik geweest ben (Bilbao en Lierse) vond ik het zwaar ok. En sindsdien volg ik ze nauwlettend.
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En je gaat ook naar Ajax lees ik in dat topic?
Aha oke.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik volg de (nederlandse) tifo scene..
zwaar OK als je 1-7 op je bek gaat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deed..
Maar de 2 keer dat ik geweest ben (Bilbao en Lierse) vond ik het zwaar ok. En sindsdien volg ik ze nauwlettend.
Ja DD,Robbie is een veelzijdig persoonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En je gaat ook naar Ajax lees ik in dat topic?
Dat was minder ja.. Maar Standard speelde niet onaardig, en hadden, zeker in de eerste helft, een aantal mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zwaar OK als je 1-7 op je bek gaat?
tis iig een stuk makkelijker zonder fancard verplichting e.d. al was het in Luik niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat geloof ik ook wel, al zal de sfeer in het stadion me niet snel gaan vervelen.. Een scc is misschen ook wel wat te veel van het goede... Maar ik ga in ieder geval wat vaker richting luik.
..die je me nog steeds een keer mag geven....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds kaartje van Utrecht uit liggen...
Zal nacompetitie worden dan..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
..die je me nog steeds een keer mag geven....
Hij mag van Yeahinho niet meer komen.....quote:
dus ik mag aannemen dat je er maar 1 gemist hebt ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Het kan geen toeval meer zijn dat wanneer ik er niet ben er ineens punten gehaald worden...
Yeahinho, ga je mee naar FCDB A1 - RKC A1 in het stadion? Aanvang over 6 minuten..
wedstrijden en dat je wel bij alle andere bent geweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
1 wat?
Ben je geweest? Ik wel... 3-0 nederlaag voor de A1.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Het kan geen toeval meer zijn dat wanneer ik er niet ben er ineens punten gehaald worden...
Yeahinho, ga je mee naar FCDB A1 - RKC A1 in het stadion? Aanvang over 6 minuten..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben je geweest? Ik wel... 3-0 nederlaag voor de A1.
Ja dus.. Maar was niet bepaald de moeite waardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was weer 3x niks0-3 verloren....
Remy Schouwenaar (zoon van en afkomstig van willem 2) stond in de spits maar kon ook geen potten breken..
Die lange nummer 9 bedoel je? Die speelde niet al te best.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Ja dus.. Maar was niet bepaald de moeite waard![]()
Al hadden ze toch wel een paar aardige kansen.. Schouwenaar die voor opengoal misschiet omdat hij over zn eigen voeten struikelt en Klijn die alleen op de keeper af ging..
Ja, dat is Remy Schouwenaar de zoon van Roger Schouwenaar. Hij speelde in de jeugd van Willem II maar moest daar weg.. En speelt nu een paar wedstrijden met zijn waarschijnlijk toekomstig team mee. Zelfde geldt voor Ad Klijn, dat was die nummer 11 die die gast van RKC nog voor zn kop schopte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die lange nummer 9 bedoel je? Die speelde niet al te best.
Het was niet veel nee. Waar zat je ergens in het stadion?
Ik heb ook heel eventjes in de luxe stoelen gezeten, ook wat meer naar links, de 1e helft.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, dat is Remy Schouwenaar de zoon van Roger Schouwenaar. Hij speelde in de jeugd van Willem II maar moest daar weg.. En speelt nu een paar wedstrijden met zijn waarschijnlijk toekomstig team mee. Zelfde geldt voor Ad Klijn, dat was die nummer 11 die die gast van RKC nog voor zn kop schopte..
Ik zat in het midden, in de luxe stoelen. Klein mannetje met coachjas van fc den bosch.
Nee het viel volgens mij inderdaad wel mee ja.. Hij liep er meer zo op af van "wat flik je me nou" maar niet met de intentie om hem tegen het hoofd te raken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, een vage actie was het. Eerst leek het alsof de scheidsrechter geen kaart trok (echt expres schopte hij 'm ook niet tegen zijn hoofd volgens mij), toen moest hij opeens eraf en toen mocht er opeens een wissel in het veld komen.
Die nummer 17 vond ik ook wel redelijk goed spelen. Voor de rest was het niet veel.
De naam van die nummer 17 weet ik niet. Albayrak zou dat kunnen? Hij speelde op de positie van de nummer 10 zeg maar. Marokkaanse of Turkse jongen. Die vond ik wel aardig spelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee het viel volgens mij inderdaad wel mee ja.. Hij liep er meer zo op af van "wat flik je me nou" maar niet met de intentie om hem tegen het hoofd te raken.
Volgens moeder Schouwenaar (waar ik in de buurt van zat) speelde junior inderdaad slechter dan normaal.. Maar of daar nou veel waarde aan gehecht moet worden.. Ze wist niet zo heel veel van voetbal
Wie was die 17? Welke positie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |