OMG ik moest lachenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:03 schreef cs-Blade het volgende:
er is een tandarts vermoord in amsterdam... en ze hebben al een verdachte aangehouden
Oral B
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook moeite, om een kleine glimlach te onderdrukkenquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Wouter.1984 het volgende:
Hoe noem je het oraal bevredigen van een pas bevallen vrouw?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:25 schreef xippie het volgende:
Bij een rood verkeerslicht stopt een klein autootje achter een vrachtwagen.
Een mooie blondine stapt uit het autootje, loopt naar de vrachtwagen, klopt op de deur en roept :
Ik ben Peggy en u verliest uw lading.
Op het zelfde moment springt het licht op groen en de vrachtwagen rijdt verder.
Bij het volgende verkeerslicht stapt weer de blondine uit en roept tegen de chauffeur van de
vrachtwagen : Ik ben Peggy en u verliest uw lading.
De chauffeur haalt zijn schouders op, wacht op het groene licht en rijdt verder.
Even later wordt de vrachtwagen chauffeur klemgereden door de blondine. Zij springt uit haar auto
en schreeuwt woedend : Ik ben Peggy en u verliest uw lading.
Zegt de chauffeur : Ik ben Eric en ik strooi zout.
wat is een turk in het riool?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef AAPiscool het volgende:
Komt een man bij de slager.
...mag de slager alles opruimen.....
Hoelang duurde het ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en de buurman, een dietist, is ook omgebracht!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:03 schreef cs-Blade het volgende:
er is een tandarts vermoord in amsterdam... en ze hebben al een verdachte aangehouden
Oral B
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, en de buurman, een dietist, is ook omgebracht!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:25 schreef xippie het volgende:
[..]
Gatverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:20 schreef DrDentz het volgende:
wat is een turk in het riool?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwoah. Ik had betere humor verwacht van een vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:20 schreef Sessy het volgende:
Raak ongeisoleerde stroomkabels nooit met natte handen aan! Anders gaan ze roesten.
Amerika vecht twee oorlogen uit: met vetzucht, en met terroristen. Optimale strategie: vang vette terroristen.
"Mama, kan een meisje van 15 ook zwanger worden?"
"Oh ja!"
"Oh nee he!"
Als Bush een republikein is, waarom steunt hij "democratische bewegingen" wereldwijd?
[/flauw]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel die ook even daar waar je op vakantie gaat van de zomer....quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is het verschil tussen een emmer stront en een turk?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belangrijk, het is maar een mop?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:49 schreef BillGates het volgende:
[..]
vertel die ook even daar waar je op vakantie gaat van de zomer....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is het verschil tussen een emmer stront en een turk?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een zak stront kan je lachen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:33 schreef BillGates het volgende:
wat is het verschil tussen een zak stront en cultheld ?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop