goed bezig JMquote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef just me het volgende:
Net even met mijn andere contactpersoon bij Sparta gebeld om mijn deelneming te betuigen..
die is er wel beter afgekomen dan die supporter van RBC .....of mag je zo niet denkenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:25 schreef SCH het volgende:
Wat een ellende daar bij sparta - lees ook nog over een supporter die uit de bus viel en dat de bus over hem heen reed, gedeelte van een voet geamputeerd.
quote:
Het was gisteren extreem rustig en dat had waarschijnlijk met moederdag te maken. Ik sprak iemand bij de KNVB, zij is supporter van Spartaan 20, en ook daar waren er heel weinig mensen en Spartaan kon (en heeft ook) een (plv) periode pakken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef mitt het volgende:
ik heb je foto's gezien muts, wat staan er weinig mensen te kijken..
is dat altijd zo?
Ik heb idd net het condoleance register gelezenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
Heb je het condoleanceregister op de Sparta site gezien.
Altijd weer ontroerend: "...ik kon u niet persoonlijk..."
Dat was dan ook een geintjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh! De grondlegger van de mascottetraditie en je weet niet van wie die is? Volgens mij zijn er dan wel meer dingen die je niet weet...
Ik bedoel met name over de eerste mascotte, zie daarvoor de HOOLS van circa 20 juni 2003...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat was dan ook een geintjeWist alleen niet wie de vader van Glenn was.
En ja er zijn wel meer dingen die ik niet weet, maar ben niet bang om te leren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |