Jij had toch die zo op het oog lekker filetlapjes?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te denken wat ik zal gaan koken... ik had wel wat. maar ik twijfel..
iemand?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Zeg ik tegen die banketbakker, hij moet echt 8 verdiepingen hoog, zegt die lul, dat kan niet, 6 is het maximum - heb ik hem er op gegooid, wat een amateur.
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef JaWi het volgende:
Ik kom ook met banenenman en een doos fakkels.
Hmm dat klinkt wel goed eigenlijk....quote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij had toch die zo op het oog lekker filetlapjes?
Doe daar wat broccoli met kaas gegratineerd uit de oven en mashed patatoes bij en je hebt volgens mij een lekkere en niet al te moeilijke maaltijd
Ja ik was ook al aan het zoekenquote:
* appelsientje geeft ijsblokjesquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Laat ze maar ff nadenken. Uit m'n slof geschoten enzo. Kwam nog iemand anders niet opdagen zonder afzegging. Ja sorry, toen werd ik bloedlink.
Theetje?
En tegelijkertijd ben ik ook nog netjes gebleven blijkbaar, want ik kreeg alleen maar knikkende hoofden te zienquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:14 schreef just me het volgende:
heb ik vorige week uitgebreid contact gehad met iemand van Sparta om tijdens ons lustrum een clinic te regelen lees ik net in de krant dat hij bij een verkeersongeluk om het leven is gekomen...
goed bezig JMquote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef just me het volgende:
Net even met mijn andere contactpersoon bij Sparta gebeld om mijn deelneming te betuigen..
die is er wel beter afgekomen dan die supporter van RBC .....of mag je zo niet denkenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:25 schreef SCH het volgende:
Wat een ellende daar bij sparta - lees ook nog over een supporter die uit de bus viel en dat de bus over hem heen reed, gedeelte van een voet geamputeerd.
quote:
Het was gisteren extreem rustig en dat had waarschijnlijk met moederdag te maken. Ik sprak iemand bij de KNVB, zij is supporter van Spartaan 20, en ook daar waren er heel weinig mensen en Spartaan kon (en heeft ook) een (plv) periode pakken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef mitt het volgende:
ik heb je foto's gezien muts, wat staan er weinig mensen te kijken..
is dat altijd zo?
Ik heb idd net het condoleance register gelezenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
Heb je het condoleanceregister op de Sparta site gezien.
Altijd weer ontroerend: "...ik kon u niet persoonlijk..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |