En daarna tot vroeg in de ochtend naar een houseparty.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Als vrijgezellenparty gaan we eind augustus naar de eerste thuiswedstrijd van PSV![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna tot vroeg in de ochtend naar een houseparty.
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Laat ze maar ff nadenken. Uit m'n slof geschoten enzo. Kwam nog iemand anders niet opdagen zonder afzegging. Ja sorry, toen werd ik bloedlink.
Ik zit ook nog te denken wat ik zal gaan koken... ik had wel wat. maar ik twijfel..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:39 schreef Noca het volgende:
Hmm wat zullen we vanavond eens gaan koken...inspiratieloos hiero..
Nog ff en dan is de werkdag voorbij, maar ik ga vanavond weer lekker verder
Komop joh! De grondlegger van de mascottetraditie en je weet niet van wie die is? Volgens mij zijn er dan wel meer dingen die je niet weet...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:31 schreef Spideyman het volgende:
en Carmen de liefdesbaby van SCH??
Mij is alles bestquote:Op maandag 9 mei 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag er dan ook een zaal met Furax en Dark-E?
Shoarma!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te denken wat ik zal gaan koken... ik had wel wat. maar ik twijfel..
iemand?
Jij had toch die zo op het oog lekker filetlapjes?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te denken wat ik zal gaan koken... ik had wel wat. maar ik twijfel..
iemand?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Zeg ik tegen die banketbakker, hij moet echt 8 verdiepingen hoog, zegt die lul, dat kan niet, 6 is het maximum - heb ik hem er op gegooid, wat een amateur.
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef JaWi het volgende:
Ik kom ook met banenenman en een doos fakkels.
Hmm dat klinkt wel goed eigenlijk....quote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij had toch die zo op het oog lekker filetlapjes?
Doe daar wat broccoli met kaas gegratineerd uit de oven en mashed patatoes bij en je hebt volgens mij een lekkere en niet al te moeilijke maaltijd
Ja ik was ook al aan het zoekenquote:
* appelsientje geeft ijsblokjesquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Laat ze maar ff nadenken. Uit m'n slof geschoten enzo. Kwam nog iemand anders niet opdagen zonder afzegging. Ja sorry, toen werd ik bloedlink.
Theetje?
En tegelijkertijd ben ik ook nog netjes gebleven blijkbaar, want ik kreeg alleen maar knikkende hoofden te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |