Dat was dan ook een geintjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh! De grondlegger van de mascottetraditie en je weet niet van wie die is? Volgens mij zijn er dan wel meer dingen die je niet weet...
Ik bedoel met name over de eerste mascotte, zie daarvoor de HOOLS van circa 20 juni 2003...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat was dan ook een geintjeWist alleen niet wie de vader van Glenn was.
En ja er zijn wel meer dingen die ik niet weet, maar ben niet bang om te leren hoor
De Groeten DIGGERquote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel met name over de eerste mascotte, zie daarvoor de HOOLS van circa 20 juni 2003...
En Glenn hoort bij DIGGER, die in Napels zit en iedereen de hartelijke groeten doet.
dank je mittquote:Op maandag 9 mei 2005 17:26 schreef mitt het volgende:
je vraagt het dan wel niet aan mij, maar vond je column zeer mooi SCH.
dat snapte ik al.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
dank je mitt
ik zei het ook niet om er aandacht voor te vragen maar vanwege DD en Carmen.
Heb ik gelezen ja. Zeer sterk verhaal maar (nog??) erg ver van mijn bed...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:23 schreef SCH het volgende:
Is Carmen echt niet van mij????
dd, heb je mijn column op de FP gelezen
heerlijkquote:
Ik heb de namen veranderd, voor de rest is het 98 procent waar.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Zit er echt waarheid in het verhaal trouwens of is het echt fictie?
Ik ben een keer na het eten van stampot rauwe andijvie heel ziek geworden (al lag dat daar denk ik niet eens aan)...en sindsdien word ik al misselijk als ik eraan denkquote:
Lekker Clau.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee is ook weer thuis..pff wat een dag.
En lekker de rest van de week thuiswerken.
En dan een stuk relaxter werken.
En geen boemeltreinen in moeten.
En 's ochtends wat langer achter Noca's achterste liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |