quote:Noem 10 andere bands die qua bandnaam bewust gebruik maken van de naam van een bestaande/bestaand hebbende persoon
En toen bleek dat er al een 'The choice' was. Ze hebben vervolgens voor K's Choice gekozen, maar de K staat niet helemaal voor Kafka; de K staat voor Joseph K, de hoofdrolspeler van Kafka's Der Prozess die voor een moeilijke keuze stond....quote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
Oja, nou jullie het zeggen van Pink floyd weet ik het weer.
K's choice heette vroeger gewoon The choiceheb ik nog een singletje van.
http://en.wikipedia.org/wiki/Van_de_Graaff_generatorquote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar waar is die machine naar vernoemd?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En toen bleek dat er al een 'The choice' was. Ze hebben vervolgens voor K's Choice gekozen, maar de K staat niet helemaal voor Kafka; de K staat voor Joseph K, de hoofdrolspeler van Kafka's Der Prozess die voor een moeilijke keuze stond....
het is een gavequote:
Vandaar dat ik karakternamen ook goed zou rekenen. Emma Peel is misschien geen bestaande persoon maar wel een bestaande persoonsnaam.quote:persoon of persoonsnaam.
Inderdaad. Dat is ook maar een personage uit de bijbel.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef bigshadow het volgende:
En wie kan bewijzen dat Jesus ooit echt heeft bestaan![]()
ik wil minstens een geboorteakte zien
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 9 mei 2005 15:22 schreef Berkery het volgende:
Ik had ook eerst Daryl-Ann, maar doorgestreept omdat dit een personage was uit Hill Street Blues
Yepquote:Op maandag 9 mei 2005 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Edge
Toen ze nog in The choice zat nog niet trouwensquote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef GLO het volgende:Die Sarah Bettens is niet voor niets blond [afbeelding]
Yes, hun eerste album heet 'Renko'. Daryl-Ann was het vriendinnetje/vrouw van Renko in de seriequote:Op maandag 9 mei 2005 15:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietIs dat een bewuste vernoeming?
die hadden zo'n samba nummer, mucho mambo sway, 4 jaar geleden ofzoquote:
Toen nog niet, neequote:Op maandag 9 mei 2005 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Toen ze nog in The choice zat nog niet trouwens
Oja tuurlijk...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef Jappr het volgende:
[..]
die hadden zo'n samba nummer, mucho mambo sway, 4 jaar geleden ofzo
een samba versie van mambo italiano![]()
Ok, is mijn vraag sowieso ergens goed voor geweest want dit triviatje wist ik nog nietquote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yes, hun eerste album heet 'Renko'. Daryl-Ann was het vriendinnetje/vrouw van Renko in de serie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |