laat hem... wilde ik eigenlijk niet wetenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiesto wordt enigszins warm...
Haagse Rinus it isquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef GLO het volgende:
O, Rinus Gerritsen soms?
Daar dacht ik ook in eerste instantie aan, maar de foto lijkt me ouder.....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gilbert O'Sullivan
Jottemquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gilbert O'Sullivan
Ook nu doet zijn jaren 30-crisisimago zijn werk nogquote:Op maandag 9 mei 2005 14:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook in eerste instantie aan, maar de foto lijkt me ouder.....
Waarschijnlijk net zo'n crisiscamera als zijn outfit.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook in eerste instantie aan, maar de foto lijkt me ouder.....
Wat hij zegt.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef ranja het volgende:
Shakespeare's sister?
Natuurlijk, dat mag altijd.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mag het ook de naam van de persoon alleen zijn, zonder verbastering ??
Om een rechtszaak vs. de Erven Shakespeare te ontlopen misschien?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Berkery het volgende:
Het is trouwens Shakespear's Sister, zonder die laatste e. Kwenie waarom
Ik ga toch voor deze, het eerste lijstje zonder opmerkingen behalve dat het jammer is dat 1 persoon 3 keer genoemd wordtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef Berkery het volgende:
Mrs. Einstein
Dead Kennedys
Travoltas
Betty Ford Clinic
Brian Jonestown Massacre
Dandy Warhols
Jesus & Mary Chain
Jesus Jones
Jesus Lizzard
Judas Priest
O, dan zat het er tussenin ofzo...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
K's choice heette vroeger gewoon The choiceheb ik nog een singletje van.
Ja dat weet ik, maar waar is die machine naar vernoemd?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef Z het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |