vertel maar, wat heb je gedaan met je vrije dagen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
@ jitzeee, stage wat is dat![]()
@ goddess.. kan ik wel gebruiken
Heb geen idee. Het schijnt iets te zijn met leren en werken samen ofzo. Ik snapte er helemaal niets van.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
@ jitzeee, stage wat is dat![]()
@ goddess.. kan ik wel gebruiken
Vraag het dan ook aan mijquote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vroeg t aan houniet, hoor!
die met dat doolhof?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je erover praten?
iemand al mn linkje uitgeprobeerd?
Jaaaah linkje is cool als je ff niets te doen hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je erover praten?
iemand al mn linkje uitgeprobeerd?
Echt wel, een geweldige uitvindingquote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]leuk joh, doorstuurmail binnen het bedrijf
geen alcohol?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef Houniet het volgende:
zwemmen, xbox, regen ontweken en me pinpas gesloopt
quote:
Zie je ineens iemand bijna van z'n stoel af flikkeren, geweldigquote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral als er een schrikbeeld in zit. dan hoor je precies wie hem kijkt
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
hoe zit het btw bij julie met vrije dagen? hebben jullie die?
Ik heb eens in de 2 weken een vrije dag, zoiets heet een abtenaren contract.... 36 urige werkweekquote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
hoe zit het btw bij julie met vrije dagen? hebben jullie die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |