vertel maar, wat heb je gedaan met je vrije dagen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
@ jitzeee, stage wat is dat![]()
@ goddess.. kan ik wel gebruiken
Heb geen idee. Het schijnt iets te zijn met leren en werken samen ofzo. Ik snapte er helemaal niets van.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
@ jitzeee, stage wat is dat![]()
@ goddess.. kan ik wel gebruiken
Vraag het dan ook aan mijquote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vroeg t aan houniet, hoor!
die met dat doolhof?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je erover praten?
iemand al mn linkje uitgeprobeerd?
Jaaaah linkje is cool als je ff niets te doen hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je erover praten?
iemand al mn linkje uitgeprobeerd?
Echt wel, een geweldige uitvindingquote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]leuk joh, doorstuurmail binnen het bedrijf
geen alcohol?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef Houniet het volgende:
zwemmen, xbox, regen ontweken en me pinpas gesloopt
quote:
Zie je ineens iemand bijna van z'n stoel af flikkeren, geweldigquote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral als er een schrikbeeld in zit. dan hoor je precies wie hem kijkt
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
hoe zit het btw bij julie met vrije dagen? hebben jullie die?
Ik heb eens in de 2 weken een vrije dag, zoiets heet een abtenaren contract.... 36 urige werkweekquote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
of je hoort ze gillenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je ineens iemand bijna van z'n stoel af flikkeren, geweldig![]()
Dat is ook altijd mooiquote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
of je hoort ze gillen
en teardrop, ik wil wel, maar kan niet. ik heb het zo druk! daarnaast is mn koelbox met bier te zwaar
Dan kom je maar zonder bier, jij bent toch belangrijker dan het bierquote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en teardrop, ik wil wel, maar kan niet. ik heb het zo druk! daarnaast is mn koelbox met bier te zwaar
58 vrije uren in 18 weken op te makenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
drank... maakt meer kapot dan je onthoudquote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef Houniet het volgende:
alcohol zeker, maar dat ben ik gedeeltelijk vergeten
Mag ik één emmer voor deze jongeman?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kom je maar zonder bier, jij bent toch belangrijker dan het bier
![]()
Jeee, dat is altijd leuk..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
jippie, we krijgen weer een nieuwe (vrouwelijke) collega op de afdeling
Leeftijd ?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kom je maar zonder bier, jij bent toch belangrijker dan het bier
![]()
foto?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
Hit me baby one more time !!!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Britney in het ziekenhuis (bron:www.slamfm.nl)
Geplaatst op: 2005-05-09
Popdiva Britney Spears is naar het ziekenhuis gebracht nadat ze hevige buikkrampen kreeg. De zangeres is inmiddels vier maanden zwanger en had enkele weken geleden ook al problemen met haar buik.
De krampen begonnen toen Britney op haar gazonnetje speelde met Kori, de dochter van haar echtgenoot Kevin Federline. Ineens staken de buikkrampen de kop op, waarna Brit direct naar het ziekenhuis is gebracht. Inmiddels is alles weer goed met Britney, alhoewel de zangeres wel het doktersadvies heeft gekregen om zo min mogelijk te doen. Iets dat Britney niet al te moeilijk zal vallen.
Misschien kwam de buikpijn wel voort uit het slechte nieuws dat Brit dit weekend kreeg. Madonna heeft namelijk geweigerd de peetmoeder van Britney’s kindje te worden. De zwangere zangeres had Madonna gevraagd, omdat ze haar als een goede vriendin ziet en omdat ze zich allebei hebben bekeerd tot de kabbalistische leer. Madonna heeft echter geen tijd voor het peetmoederschap.
OH NO!!!
Ik denk hetquote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef Fisher het volgende:
er word ook alleen maar gezegd nieuwe vrouwlijke en meteen leeftjd foto ben ik nou de enige die zoiets heeft van jaa, moet je 't nou echt van zulke foto's hebben
wat een ramp... je hebt echt niets te doen hè goddessquote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Britney in het ziekenhuis (bron:www.slamfm.nl)
Geplaatst op: 2005-05-09
Popdiva Britney Spears is naar het ziekenhuis gebracht nadat ze hevige buikkrampen kreeg. De zangeres is inmiddels vier maanden zwanger en had enkele weken geleden ook al problemen met haar buik.
De krampen begonnen toen Britney op haar gazonnetje speelde met Kori, de dochter van haar echtgenoot Kevin Federline. Ineens staken de buikkrampen de kop op, waarna Brit direct naar het ziekenhuis is gebracht. Inmiddels is alles weer goed met Britney, alhoewel de zangeres wel het doktersadvies heeft gekregen om zo min mogelijk te doen. Iets dat Britney niet al te moeilijk zal vallen.
Misschien kwam de buikpijn wel voort uit het slechte nieuws dat Brit dit weekend kreeg. Madonna heeft namelijk geweigerd de peetmoeder van Britney’s kindje te worden. De zwangere zangeres had Madonna gevraagd, omdat ze haar als een goede vriendin ziet en omdat ze zich allebei hebben bekeerd tot de kabbalistische leer. Madonna heeft echter geen tijd voor het peetmoederschap.
OH NO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |