Een sunderlandje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:40 schreef Bartoli het volgende:
VDB aangereden door zijn eigen ploegleider die een manoevre maakte![]()
Gefeliciteerd. Jammer van het weer, dat scheelt wel een paar minuutjes denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Zwansen het volgende:
Nou Zwansen heeft de Alp 'd Huez beklommen.
1 uur en 41 minuten.... Maar wat een tocht, beneden was het 8 graden en bovenop de top 2 graden boven 0... De gehele klim viel de regen met bakken naar beneden, het leek wel een waterval waar we op tegen zijn gefietst... Zelfs Hennie Kuiper had het nog niet zo extreem meegemaakt op de Alp.
Echt een fantastische klim trouwens, ik startte in de 1e groep en Hennie Kuiper fietste het 1e stuk met ons mee... Ik had het kippevel op mijn armen staan toen hij op kop reed en toen ik besefte dat ik de Alp op ging fietsen. Prachtig!
Ook leuk om die namen op de weg nog te zien, geeft je wel extra stimulans als je Lance Armstrong op de weg ziet staan of een gigantische Nederlandse vlag.... Sommige stukken had ik het wel zwaar, maar toen ik op zo'n bordje zag staan dat het de Bernard Hinault bocht was dacht ik bij mezelf, ach als hij het kan moet ik het ook kunnen,
Zou best kunnen, maar eigenlijk maakt dat het achteraf alleen maar mooier op. Reed op een ATB met voor en achtervering maar de volgende keer zorg ik ervoor dat ik wel op een echte racefiets rij...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jammer van het weer, dat scheelt wel een paar minuutjes denk ik.
Dat scheelt ook aardig qua tijd. (Eigenlijk moet dit in het recreatief wielrennentopic trouwens.)quote:Op maandag 16 mei 2005 20:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar eigenlijk maakt dat het achteraf alleen maar mooier op. Reed op een ATB met voor en achtervering maar de volgende keer zorg ik ervoor dat ik wel op een echte racefiets rij...
Popovych moest in Italië zitten, verdomme. Vorig jaar vierde in de giro, en dit jaar mag hij enkel slaafje gaan spelen van Armstrong.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Piepoli wint de etappe vandaag in Catalonië voor Popovych en A. Osa. Ullrich top 20.
So what? Kleine prijs om dan vanaf augustus het beste rondeteam van de laatste 10 jaar te zijner beschikking te hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Popovych moest in Italië zitten, verdomme. Vorig jaar vierde in de giro, en dit jaar mag hij enkel slaafje gaan spelen van Armstrong.
gaat ie voor de Vuelta dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
So what? Kleine prijs om dan vanaf augustus het beste rondeteam van de laatste 10 jaar te zijner beschikking te hebben.
Cuesta won.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Ullrich verliest 3 minuten in de klimtijdrit...
Volgend jaar bedoelt 'ie denk ik.quote:
Hij stopt niet met wielrennen op 't einde van dit seizoen.quote:
Dat niet, maar ik mis hem toch in de Giro. Maar goed, bij discovery hebben ze een andere mentaliteit, je mag maar één wedstrijd winnen op een jaar, daar. Popo had een even goede steun kunnen zijn voor savoldelli (of omgekeerd) en daarom niet zoveel minder in de Tour.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij stopt niet met wielrennen op 't einde van dit seizoen.
Onderarm gebroken als ik het goed hoorde.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Wat was er nu met Bram de Groot? :=
Maak er 36 minuten vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:23 schreef zjroentje het volgende:
De bezemwagen kwam gisteren geloof ik op zo'n 26 minuten binnen in Olympia's Tour.
Die hebben dus dat rondje niet meer gereden neem ik aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |