hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Sinds ik stage loop weet ik wel meer van het nieuws enzo af... al hoewel ik de laatste tijd geen tijd meer neem om de nieuwsberichten op frontpage te lezen
Een klein stukje kan toch wel?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook gebak, maar doe aan de lijn
Jij snapt emquote:Op maandag 9 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tha_dus en burn lopen stage bij hetzelfde bedrijf?
Ik denk het.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tha_dus en burn lopen stage bij hetzelfde bedrijf?
ik heb het netjes bij donderdag gehoudenquote:
PARDON? ff dimmen jij..anders trek ik die banaan uit je oorquote:
Hoe zou wat kunnen ? dat ik zoveel van het nieuws afweet ?? hmm waarschijnlijk omdat ik stage loop en ik me de tering verveel en dan het nieuws ga lezen op frontpage.....quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef tha_dus het volgende:
[..]
PARDON? ff dimmen jij..anders trek ik die banaan uit je oor![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef Burn het volgende:
[..]
Echt..mastermind is een eitje voor jullie hier
IJskubus kan inderdaad niet acteren...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:36 schreef Slarioux het volgende:
XXX2 is echt een mega tering kutfilm. Heb hem na een kwartier uitgezet. Echt, negers kunnen niet acteren. Die negers iig niet. Zelfs Samuel Jackson doet het duidelijk alleen voor het geld.
dat vraag ik me ook af...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heeft Mastermind er nu weer mee te maken?
sjonge jonge jonge en jij vind dit allemaal kunnen... waar is je hart voor 't bedrijfquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ziek thuisgebleven, kan ik me ook niet vervelen.
Al in t vorrige topic zei ik dat wij bij dezelfde stage liepen. En nu pas komen jullie ermee. Als je zo snel bent, dan is het spel mastermind echt te makkelijk voor jouquote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heeft Mastermind er nu weer mee te maken?
Ik ga hier niet eens op in. Tijd voor een volgend onderwerp.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:58 schreef Burn het volgende:
[..]
Al in t vorrige topic zei ik dat wij bij dezelfde stage liepen. En nu pas komen jullie ermee. Als je zo snel bent, dan is het spel mastermind echt te makkelijk voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |