hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Sinds ik stage loop weet ik wel meer van het nieuws enzo af... al hoewel ik de laatste tijd geen tijd meer neem om de nieuwsberichten op frontpage te lezen
Een klein stukje kan toch wel?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook gebak, maar doe aan de lijn
Jij snapt emquote:Op maandag 9 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tha_dus en burn lopen stage bij hetzelfde bedrijf?
Ik denk het.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tha_dus en burn lopen stage bij hetzelfde bedrijf?
ik heb het netjes bij donderdag gehoudenquote:
PARDON? ff dimmen jij..anders trek ik die banaan uit je oorquote:
Hoe zou wat kunnen ? dat ik zoveel van het nieuws afweet ?? hmm waarschijnlijk omdat ik stage loop en ik me de tering verveel en dan het nieuws ga lezen op frontpage.....quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef tha_dus het volgende:
[..]
PARDON? ff dimmen jij..anders trek ik die banaan uit je oor![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef Burn het volgende:
[..]
Echt..mastermind is een eitje voor jullie hier
IJskubus kan inderdaad niet acteren...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:36 schreef Slarioux het volgende:
XXX2 is echt een mega tering kutfilm. Heb hem na een kwartier uitgezet. Echt, negers kunnen niet acteren. Die negers iig niet. Zelfs Samuel Jackson doet het duidelijk alleen voor het geld.
dat vraag ik me ook af...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heeft Mastermind er nu weer mee te maken?
sjonge jonge jonge en jij vind dit allemaal kunnen... waar is je hart voor 't bedrijfquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ziek thuisgebleven, kan ik me ook niet vervelen.
Al in t vorrige topic zei ik dat wij bij dezelfde stage liepen. En nu pas komen jullie ermee. Als je zo snel bent, dan is het spel mastermind echt te makkelijk voor jouquote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heeft Mastermind er nu weer mee te maken?
Ik ga hier niet eens op in. Tijd voor een volgend onderwerp.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:58 schreef Burn het volgende:
[..]
Al in t vorrige topic zei ik dat wij bij dezelfde stage liepen. En nu pas komen jullie ermee. Als je zo snel bent, dan is het spel mastermind echt te makkelijk voor jou
Hersenen werken niet zo snel op maandagochtend hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 10:58 schreef Burn het volgende:
[..]
Al in t vorrige topic zei ik dat wij bij dezelfde stage liepen. En nu pas komen jullie ermee. Als je zo snel bent, dan is het spel mastermind echt te makkelijk voor jou
ik ben er vanaf woensdag niet meer geweestquote:Op maandag 9 mei 2005 10:58 schreef Burn het volgende:
[..]
Da zal de reden zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hersenen werken niet zo snel op maandagochtend hoor![]()
Ik heb heel veel hart voor het bedrijfquote:Op maandag 9 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
sjonge jonge jonge en jij vind dit allemaal kunnen... waar is je hart voor 't bedrijf
En het is nog wel ijsmeis-dag vandaagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dank. Maar ik post niet veel. Druk Druk Druk.
Ja, schandalig. Ik zit hier ziek op mn stagequote:Op maandag 9 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge en jij vind dit allemaal kunnen... waar is je hart voor 't bedrijf
Beterschapquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ziek thuisgebleven, kan ik me ook niet vervelen.
Ik denk dat ze je dankbaar zullen zijn dat je hun hebt ziek gemaakt en dus ook thuis kunnen blijvenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb heel veel hart voor het bedrijfAl die arme mensen die mijn lijkwitte gezicht moeten aanzien en misscien verspreid ik wel allemaal ziektekiemen. Da's best zielig
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er vanaf woensdag niet meer geweestdus ik kon het niet weten
same here, bekijken jullie dit topic dan ook als je niet stage loopt?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er vanaf woensdag niet meer geweestdus ik kon het niet weten
Ik heb zondagmiddag nog wat gepost hierzoquote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef babba_ het volgende:
[..]
same here, bekijken jullie dit topic dan ook als je niet stage loopt?![]()
betekend dat ook weer raadsels de hele dag?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En het is nog wel ijsmeis-dag vandaag![]()
Nou... als je het echt druk hebt dan zet je dat niet 3 keer in 1 post!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dank. Maar ik post niet veel. Druk Druk Druk.
oke, oke groot geljkquote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb heel veel hart voor het bedrijfAl die arme mensen die mijn lijkwitte gezicht moeten aanzien en misscien verspreid ik wel allemaal ziektekiemen. Da's best zielig
jij hebt ook echt niets beters te doen hè....quote:Op maandag 9 mei 2005 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb zondagmiddag nog wat gepost hierzo
Is het probleem van je boer nou eigenlijk al verholpen ?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
betekend dat ook weer raadsels de hele dag?
jaaaa wij willen weer raadselquote:Op maandag 9 mei 2005 11:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
betekend dat ook weer raadsels de hele dag?
hij wacht nog steeds op hulp van jullie ...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het probleem van je boer nou eigenlijk al verholpen ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het probleem van je boer nou eigenlijk al verholpen ?
Hier ook al..kan geen enkel bestand uitprinten!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hier zijn problemen emt de printers, as usual
prettig!!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kan alleen de eerste pagina van een bestand van 35 pagina's uitprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |