quote:Op maandag 9 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik haal al mijn films altijd van vandaan meestal is die wel snel met nieuwe films laatste tijd alleen niet meer zo![]()
haha ook 538 opstaan?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:36 schreef Burn het volgende:
gatver..guus meeuwis..met zn nummer op de radio.. (ff uit die radio)
jep jep jep!quote:
Vetjes hequote:Op maandag 9 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Hoi
hoe was darkraver woensdag?
Oh sorry ff vergeten dat die sites hier nog mogen op het forumquote:[ Bericht 9% gewijzigd door Slarioux op 09-05-2005 10:40 (Doe maar niet) ]
den haag is natuurlijk te ver wegquote:Op maandag 9 mei 2005 10:40 schreef tha_dus het volgende:
[..]
jep jep jep!
hoorde dat dark raver in de asta weer toppie was!!
Komt 'ie dan hé?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:40 schreef tha_dus het volgende:
[..]
jep jep jep!
hoorde dat dark raver in de asta weer toppie was!!
ohw okquote:Op maandag 9 mei 2005 10:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vetjes heVeel gezopen en eergister trouwens ook veel gezopen
Zit op school dus antwoord niet veel![]()
Nope helaas ik heb geen invitesquote:Op maandag 9 mei 2005 10:43 schreef Fisher het volgende:
sorry, slarioux...
maar tear kan je me dan inviten?
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:43 schreef Burn het volgende:
den haag..woon daar al..met t fietsie naar de Asta is no problemo..was alleen op vakantie..terwijl ik stage loop jahwat een aardige begeleider eigenlijk he
hahaha
Je bent niet de enige .......quote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zin..
Ik snap er helemaal niets van
haha..iemand had t erover dattie tever van Den Haag af woont..ik woon daar al..dus kan op de fiets naar Dark Raver toe..aangezien ik op vakantie was..kon ik er niet heen.. tja da krijg je als je stageloopt..dan gaat het nederlands ook achteruit hahaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zin..
sowieso waar 't op slaatquote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zin..
Misschien moet je ff normaal Nederlands typen. En niet iemand had erover. IK had het erover.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:45 schreef Burn het volgende:
[..]
haha..iemand had t erover dattie tever van Den Haag af woont..ik woon daar al..dus kan op de fiets naar Dark Raver toe..aangezien ik op vakantie was..kon ik er niet heen.. tja da krijg je als je stageloopt..dan gaat het nederlands ook achteruit hahaEVERY SINGLE DAY OF YOUR LIFE!
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, het is weer eens tijd om helemaal los te gaan
ben je ziek??quote:Op maandag 9 mei 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon geen een druppel alcohol aangeraakt, best goed van mezelf eigenlijk
Iemand? Iemand? Dat was niet zomaar iemand, dat was onze Goddes in Heaven!!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:45 schreef Burn het volgende:
[..]
haha..iemand had t erover dattie tever van Den Haag af woont..ik woon daar al..dus kan op de fiets naar Dark Raver toe..aangezien ik op vakantie was..kon ik er niet heen.. tja da krijg je als je stageloopt..dan gaat het nederlands ook achteruit hahaEVERY SINGLE DAY OF YOUR LIFE!
ik heb teveel gedronkenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon geen een druppel alcohol aangeraakt, best goed van mezelf eigenlijk
Ik heb even een analyse geprobeerd te maken van zijn post, maar het wordt er niet echt duidelijk van.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Misschien moet je ff normaal Nederlands typen. En niet iemand had erover. IK had het erover.
RESPECT!
Ik vind dat ik zelf wel tot alcoholist ben verklaardquote:Op maandag 9 mei 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
hahaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand? Iemand? Dat was niet zomaar iemand, dat was onze Goddes in Heaven!!
Maar jij woont dus in Den Haag () en je kan op de fiets naar de Asta toe. Waar afgelopen weekend Darkraver kwam draaien met zijn nieuwe hit "Komt 'ie dan hé?".
Maar je was op vakantie, dus helaas ben je niet geweest.
Van die laatste zin snap ik nog steeds niets, ik heb hem maar even vertaald:
Ook gaat mijn Nederlands taalgebruik achteruit gaan doordat ik stage loopt. Elke dag van mijn leven.
Wie het snapt mag het zeggen...
hahaha..ik ga samen met jullie gewoon mijn verslagen maken hahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand? Iemand? Dat was niet zomaar iemand, dat was onze Goddes in Heaven!!
Maar jij woont dus in Den Haag () en je kan op de fiets naar de Asta toe. Waar afgelopen weekend Darkraver kwam draaien met zijn nieuwe hit "Komt 'ie dan hé?".
Maar je was op vakantie, dus helaas ben je niet geweest.
Van die laatste zin snap ik nog steeds niets, ik heb hem maar even vertaald:
Ook gaat mijn Nederlands taalgebruik achteruit gaan doordat ik stage loopt. Elke dag van mijn leven.
Wie het snapt mag het zeggen...
Ik snap echt helemaal niets van deze persoon.quote:
ik wil ook gebak, maar doe aan de lijnquote:Op maandag 9 mei 2005 10:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks even gebak halen, jarig geweest en ambtenaren zijn gek op gebak.
Jamie Fox vind ik zeer okay.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:36 schreef Slarioux het volgende:
XXX2 is echt een mega tering kutfilm. Heb hem na een kwartier uitgezet. Echt, negers kunnen niet acteren. Die negers iig niet. Zelfs Samuel Jackson doet het duidelijk alleen voor het geld.
profiquote:Op maandag 9 mei 2005 10:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks even gebak halen, jarig geweest en ambtenaren zijn gek op gebak.
Welkom terugquote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jamie Fox vind ik zeer okay.
Evenals Samuel Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |