nee, jij?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:33 schreef Burn het volgende:
Iemand al xxx2 gezien???
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:34 schreef Slarioux het volgende:
Whehe, tvptjes werken binnenkort niet meer
ik hang al vanaf 2000 rond en heb er nog nooit wat van gesnaptquote:Op maandag 9 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wel als je al wat langer op het forum rondhangt![]()
Ik wil hem downloaden, net als kingdom of heaven btw, maar ik kan hem nog nergens vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:33 schreef Burn het volgende:
Iemand al xxx2 gezien???
Er is ergens een Fok! woordenboekquote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hang al vanaf 2000 rond en heb er nog nooit wat van gesnapt
Nee helaas nog nie..ben benieuwd of de film een beetje te vergelijken is met de eerste..iemand die em al gezien heeft???quote:
Omdat je er nooit naar gevraagd hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hang al vanaf 2000 rond en heb er nog nooit wat van gesnapt
Niet als torrent ergens te vinden..hmm..thuis maar ff goed zoekenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil hem downloaden, net als kingdom of heaven btw, maar ik kan hem nog nergens vinden![]()
beter zoekenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil hem downloaden, net als kingdom of heaven btw, maar ik kan hem nog nergens vinden![]()
ik denk het wel:P samual jackson, robuust knaapje dat de wereld red en het loopt goed af. + veel auto's en veel actie (overdreven veel LAS ik ergens) nou ja dus inderdaad wel te vergelijken denk ikquote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef Burn het volgende:
[..]
Nee helaas nog nie..ben benieuwd of de film een beetje te vergelijken is met de eerste..iemand die em al gezien heeft???
Ik vond deel 1 al een karige kut film; ik ga niet eens de moeite doen om deel 2 te bekijken.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef Burn het volgende:
[..]
Nee helaas nog nie..ben benieuwd of de film een beetje te vergelijken is met de eerste..iemand die em al gezien heeft???
Ik haal al mijn films altijd van vandaan meestal is die wel snel met nieuwe films laatste tijd alleen niet meer zoquote:
doet geen pijn.... iig niet als je lang nagels hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:37 schreef tha_dus het volgende:
nagel afbreken doet pijn..blauwe nagel nog meer auw... GVD kut guus meeuwis op de radio...blehh
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik haal al mijn films altijd van vandaan meestal is die wel snel met nieuwe films laatste tijd alleen niet meer zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |