Treur niet te snel... Ze staat weer voor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Achtste finales
De winnaar van duel 2 wint volgens mij het tournament. En dat wordt waarschijnlijk die ene.
Ik geef de winnaar van 5 ook een grote kans. Want die heeft deze ronde nu ook al zo goed als gewonnen. En de winnaars van zowel 4 en 6 kunnen nog gevaarlijke outsiders worden. De rest strand denk ik wel voor de halve finale. Tenminste als de loting meezit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Treur niet te snel... Ze staat weer voor!![]()
Wat niet betekent dat het geen pijn gaat doen als Mulholland eruit ligt, was een goeie nummer twee geweest.
I agree, 2 should've been the final.
onderschat de winnaar van nr 3 niet.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik geef de winnaar van 5 ook een grote kans. Want die heeft deze ronde nu ook al zo goed als gewonnen. En de winnaars van zowel 4 en 6 kunnen nog gevaarlijke outsiders worden. De rest strand denk ik wel voor de halve finale. Tenminste als de loting meezit.
Onderschat dan ook La Meglio Gioventu niet..quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:04 schreef Chielus het volgende:
[..]
onderschat de winnaar van nr 3 niet.....
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:14 schreef Gorro het volgende:
* Uitslag Achtste finales
2. [20-9] Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - Mulholland Dr.
5. [21-2] Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall and Winter)
4. [14-13] Cidade de Deus - Donnie Darko]
8. [10-10] Before Sunset - Der Untergang [3.75 - 4.09]
Ja, ik had de jouwe gekopieerd eigenlijkquote:
Matig zou ik ze niet durfen te noemen, maar kwartfinale waardig zijn ze imho ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:25 schreef Hare het volgende:
* Kwartfinales
3. Cidade de Deus - Der Untergang beide zeer matige films IMHO
Dit zijn dus juist niet de goede keuzes...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef Joppe het volgende:
1. Eternal Sunshine of the Spotless Mind - La meglio gioventù
2. Memento - Oldboy
3. Cidade de Deus - Der Untergang
4. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - Lost in Translation
8. [10-10] Before Sunset - Der Untergang [3.75 - 4.09]
Eigenlijk moet je dit soort toernamenten doen zonder de laatse 2 jaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallend dat er bij die laatste 8 maar liefst 5 zitten (als ik correct geteld heb) die in 2004 uitkwamen in onze regio. Terwijl dit toch niet zo'n uitzonderlijk jaar was. Zeker niet slecht, maar ook niet opvallend beter dan de andere jaren die in dit tournament meedoen. Zoals bij alle tournaments lijkt ook hier de term "uit het oog, uit het hart" van toepassing te zijn, zelfs wanneer het over recente films gaat.
3. [14-10] Memento - Amores perros
Vaag, ik heb ze beide niet gezien maar die japanse/koreaanse (?) lijkt me echt veel beter. Nou heb ik ook een Carrey-aversie, maar even zo goed...quote:5. [21-2] Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall and Winter)
Ik had ook een Carrey-aversie, maar in ESOTSM speelt 'ie echt heel erg goed. Verder zijn de films moeilijk te vergelijken: Bom yeoreum... is als een prachtig schilderij, ESOTSM als een magistraal geschreven roman.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vaag, ik heb ze beide niet gezien maar die japanse/koreaanse (?) lijkt me echt veel beter. Nou heb ik ook een Carrey-aversie, maar even zo goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |