Ik geef de winnaar van 5 ook een grote kans. Want die heeft deze ronde nu ook al zo goed als gewonnen. En de winnaars van zowel 4 en 6 kunnen nog gevaarlijke outsiders worden. De rest strand denk ik wel voor de halve finale. Tenminste als de loting meezit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Treur niet te snel... Ze staat weer voor!![]()
Wat niet betekent dat het geen pijn gaat doen als Mulholland eruit ligt, was een goeie nummer twee geweest.
I agree, 2 should've been the final.
onderschat de winnaar van nr 3 niet.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik geef de winnaar van 5 ook een grote kans. Want die heeft deze ronde nu ook al zo goed als gewonnen. En de winnaars van zowel 4 en 6 kunnen nog gevaarlijke outsiders worden. De rest strand denk ik wel voor de halve finale. Tenminste als de loting meezit.
Onderschat dan ook La Meglio Gioventu niet..quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:04 schreef Chielus het volgende:
[..]
onderschat de winnaar van nr 3 niet.....
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:14 schreef Gorro het volgende:
* Uitslag Achtste finales
2. [20-9] Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - Mulholland Dr.
5. [21-2] Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall and Winter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |