Mmm. Je kan het ook anders analyserenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:03 schreef Mike het volgende:
Ik denk nl. dat de fans van Kill Bill namelijk vooral zitten in de groep die La Stanza del Figlio niet gezien heeft.
Ik heb LSDF niet gezien. Maar bij een duel tussen KB en Memento, had ik gestemd op KB. En het is hypotetisch mogelijk dat als ik LSDF wel had gezien dat ik bijvoorbeeld KB wel beter had gevonden dan LSDF en Memento weer niet. SoK's conclussie dat KB een korte hype film was is dan ook niet op sterke argumenten gebaseerd.. Zoals Mike ook al uitlegt hierboven heeft de vroege uitschakeling vooral te maken met de loting.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb beide duels gestemd
en memento had mijn stem boven KB
Ik, als overtuigd Kill Bill-fan, heb niet op dat paar gestemd vanwege m'n enorme integriteit.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mmm. Je kan het ook anders analyseren. Er zijn nog fans van bekendere films die de onbekende zooi heel waarschijnlijk niet hebben gezien, maar zich daar niet door laten tegenhouden om hun favorietje verder te laten komen. Bij dit duel gebeurde dit niet. Misschien heeft Kill Bill toch niet zo'n grote/hevige fanbase? Je zou ook kunnen argumenteren dat net de Kill Bill fans enorm integer zijn, maar dat geloof ik niet echt
.
Bij mij staan er nog wel een stuk of 10 uit deze eeuw voor. Waaronder de 3 andere halve finalisten. Ik had bij ESotSM ook een Big Fish gevoel. Bij de 2de kijkbeurt waren ze plots een stuk minder magisch.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef NRH het volgende:
Als ik kijk naar mijn eigen top-100 is het ook de hoogst geklasseerde film uit de jaren 2000.
Bij mij staan er 11 films hoger, maar die zijn er op Cidade de deus na niet meer bij.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef NRH het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat net als bij IMDB iedere poll/battle met glans door Eternal Sunshine of the Spotless Mind gewonnen gaat worden. Als ik kijk naar mijn eigen top-100 is het ook de hoogst geklasseerde film uit de jaren 2000. Had alleen Donnie Darko veel verder verwacht.
Dat gevoel heb ik nou bij 'Le Fabuleux destin d'Amélie' Ik kan er niet toe komen de film 'Le Stanza de Figlio' te gaan zien, ondanks de goede recensies, als je zelf zonen hebt, lijkt het me zo'n verdrietige film.....quote:Op maandag 30 mei 2005 09:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij mij staan er nog wel een stuk of 10 uit deze eeuw voor. Waaronder de 3 andere halve finalisten. Ik had bij ESotSM ook een Big Fish gevoel. Bij de 2de kijkbeurt waren ze plots een stuk minder magisch.
DD had van mij nog wel van ESotSM mogen winnen iddquote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef NRH het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat net als bij IMDB iedere poll/battle met glans door Eternal Sunshine of the Spotless Mind gewonnen gaat worden. Als ik kijk naar mijn eigen top-100 is het ook de hoogst geklasseerde film uit de jaren 2000. Had alleen Donnie Darko veel verder verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |