Heb je die nog bewust meegemaakt? Vertel.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Suzanne17 het volgende:
De jaren '60 dat waren pas tijden.
Jij staat erg negatief in het leven.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:51 schreef Oosthoek het volgende:
Kan dit hele topic niet in de prullenbak als toch alle reacties gewist worden? Die waren namelijk van een beter doordacht formaat dan de opening.
Knuffelen helpt niet altijd.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:53 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Jij staat erg negatief in het leven.
Is echt niet nodig.
Verdraagzaam zijn is veel prettiger.
Nederland is sinds de moord op Fortuyn conservatiever geworden?quote:Nog linkser? Nederland is sinds de moord op Fortuyn eventjes wat rechtser geworden
niet waar, dat laten ze ons denken, kijk eens wie Nederland echt regeert.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:50 schreef Tichelaar het volgende:
Nog linkser? Nederland is sinds de moord op Fortuyn eventjes wat rechtser geworden, maar ongeveer 2 a 3 maanden daarna was Nederland linkser dan de 10 jaar daarvoor. Nederland is na Van Gogh nog linkser geworden.
waar woon je?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:53 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Is echt niet nodig.
Ey Suzanne, Nederland haatdragend? Waarop baseer jij je uitspraken op? Ervaringen?quote:Waarom is iedereen in Nederland zo haatdragend?
Is meer Sylvester Stallone's stijl.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Suzanne17 het volgende:
Zijn hippies zielig omdat ze niet net zoals Arnold Schwarzenegger met een sigaar in de bek en met een mitrailleur vanuit de heup 300 mensen (met gezinnen en gevoelens) neermaait?
Wil je de negatieve kant van anale seks ondervinden? Kijken of je dat kunt verdragen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:53 schreef Suzanne17 het volgende:
Is echt niet nodig.
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Drugs dienen bijvoorbeeld gewoon gelegaliseerd te worden.
Je doet er alleen jezelf kwaad mee, als dat al het geval is.
ow jee, weer een winnaar.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Amerika is dom, wapens mogen wel en drugs niet. Wapens doden mensen, drugs niet.
Amerika is dom, vanaf je zestiende autorijden wel, en alcohol pas vanaf 21.
Honderden miljoenen mensen vinden het tegenovergestelde. Jij vindt je eigen mening slimmer dan die van hen?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Amerika is dom, wapens mogen wel en drugs niet. Wapens doden mensen, drugs niet.
Voorbeeld:quote:Op maandag 9 mei 2005 00:57 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Ey Suzanne, Nederland haatdragend? Waarop baseer jij je uitspraken op? Ervaringen?
Ohnee, intelligentiequote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Honderden miljoenen mensen vinden het tegenovergestelde. Jij vindt je eigen mening slimmer dan die van hen?
Arrogantie
Amerika kucht => Europa ligt met longontsteking in bed.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Leuk voor je, ik ben geen cultuur relativist. Sommige dingen sporen gewoon niet. Wat is je mening daarop?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef Suzanne17 het volgende:
Voorbeeld:
Veel mensen in Nederland zien moslims als minderwaardige mensen bijvoorbeeld.
Laatst bij sixpack, zo'n meisje van sixpack deed een burqa om om reacties uit te lokken, werd gefilmd door de stad, werd ze aangesproken dat ze gek was. Alleen omdat ze een doek over haar gezicht heeft? Wat boeit dat?
Als ik zo'n meisje zie, kijk ik, denk ik oh niet mijn keuze, respecteer haar keuze en ga verder met waar ik mee bezig was.
Waarom probeer je mij belachelijk te maken? Ga gewoon weg, je hebt je ding gezegt, ga nou niet zieken.quote:
wat ben jij naïef. de islam is gewoon een minder linkse cultuur, dus je kunt daar als links iemand niet de rug toe keren.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Veel mensen in Nederland zien moslims als minderwaardige mensen bijvoorbeeld.
Laatst bij sixpack, zo'n meisje van sixpack deed een burqa om om reacties uit te lokken, werd gefilmd door de stad, werd ze aangesproken dat ze gek was. Alleen omdat ze een doek over haar gezicht heeft? Wat boeit dat?
Als ik zo'n meisje zie, kijk ik, denk ik oh niet mijn keuze, respecteer haar keuze en ga verder met waar ik mee bezig was.
Het is een feit dat het toch echt mensen zijn die andere mensen met opzet doden, en dat mensen onder invloed van bepaalde drugs sneller geneigd zijn andere mensen te doden (al dan niet met behulp van wapensquote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Dat kan ze natuurlijk allemaal vinden... en toch de keuze van een ander respecteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat ben jij naïef. de islam is gewoon een minder linkse cultuur, dus je kunt daar als links iemand niet de rug toe keren.
alsof jij niet denkt; jezus, wat nutteloos om altijd met zo'n enorm kleed over je lijf te lopen.
enorm kut en onhandig en iedereen kijkt naar je.
mee eens, hoe fijn is t om een vrouw te zijn!.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
In ieder geval niet toen God de intelligentie over de mensen verdeelde.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:04 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik ben geen cultuur relativist. Sommige dingen sporen gewoon niet. Wat is je mening daarop?
waarom ga ik hier op in
jezus, probeer je ons te overtuigen met plaatjes van nazi's?!?!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:07 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zo, dit doen we met mensen die anders zijn! "
Zo ben jij of niet?
Geen idee, vertel eens.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mee eens, hoe fijn is t om een vrouw te zijn!.
Cuba crisis, Vietnam, G.Powers, De inval in Tsjechoslowakije.....quote:De jaren '60 dat waren pas tijden.
En in ieder geval niet zo zwart-wit als de topicstarter het stelt.quote:
JFK, Martin Luther King...... de verdraagzaamheid!!1quote:Op maandag 9 mei 2005 01:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Cuba crisis, Vietnam, G.Powers, De inval in Tsjechoslowakije.....
Yups.... dat waren tijden...
Ach alles is relatief.....
Het is gewoon een voorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus, probeer je ons te overtuigen met plaatjes van nazi's?!?!![]()
![]()
![]()
Idd, niets dat aanzet tot iets serieus dat TS zegt te willen. Niet echt het goede voorbeeld gegeven in de aanzet tot een "discussie" in de OP.quote:
Of waar een tegenstander van de islam zijn hoofd verliest natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:12 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Het had net zo goed een foto kunnen zijn van een strenggelovige moslima bij wie haar burqa wordt weggetrokken door een narrow minded omstander.
Wou net hetzelfde zeggen, damn.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
wie is deze kloon??? begint nu al rete-irri te worden.
Dat wil ik ook weten.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
wie is deze kloon??? begint nu al rete-irri te worden.
Theo van Gogh verdiende zijn dood.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Of waar een tegenstander van de islam zijn hoofd verliest natuurlijk.
Vat het volgende vooral persoonlijk op:quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Theo van Gogh verdiende zijn dood.
Waarom zou je zo'n grote groep mensen moedwillig kwetsen die geen vlieg kwaad doen? Ok misschien 500 mensen die wel kwaad in de zin hebben maar dat percentage geld voor iedere groep waar dan ook in de wereld.
denk je?quote:
Dat is maar een auto.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:16 schreef ThE_ED het volgende:
Hippies reden trouwens ook in een product van nazi Duitsland.
Wij vinden dat jij ons kwetst met dit gare topic!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n grote groep mensen moedwillig kwetsen die geen vlieg kwaad doen? Ok misschien 500 mensen die wel kwaad in de zin hebben maar dat percentage geld voor iedere groep waar dan ook in de wereld.
De relevantiequote:Op maandag 9 mei 2005 01:20 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Dat is maar een auto.
Als je het eens omdraait:
Een guilotine van GreenPeace is OK wil je zeggen?
Gebrek aan kennis remt je in ieder geval niet om je mening te verkondigen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 01:20 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Dat is maar een auto.
Als je het eens omdraait:
Een guilotine van GreenPeace is OK wil je zeggen?
omdat je een ontzettende kutkloon bent.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Waarom pesten jullie mij?
Omdat ik "anders" ben?
Ik ben het met je eens hoor, Suzanne.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Omdat ik "anders" ben?
ja, als je tegen de principes van deze wereld ingaat ben je naïef. dat is mijn mening.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Omdat ik "anders" ben?
Ok, ik had al mijn twijfels over de geestelijke gesteldheid van de topicstarter gedurende het lezen van dit topic, maar iemand die eerst verdraagzaamheid predikt en vervolgens iemand die de vrijheid van meningsuiting optimaal benutte postuum doodwenst kan ík niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
vraag maar aan mohamedb.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef Suzanne17 het volgende:
Hoe voelt het nou om gemeen te zijn?
Krijg je er een lekker gevoel bij als iemand anders lijdt?
Wat is het nou?
Was die post nog aan iemand in het bijzonder gericht, of is dat een algemene vraag?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef Suzanne17 het volgende:
Wat is het nou?
Het optimaal benutten van een vrijheid is het zoeken naar de grens ervan?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
iemand die de vrijheid van meningsuiting optimaal benutte postuum doodwenst kan ík niet serieus nemen.
van gogh zegt dingen die waar zijn, daarom is hij vermoord.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef Suzanne17 het volgende:
Wat is het nou?
Mijn gedacht....quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ok, ik had al mijn twijfels over de geestelijke gesteldheid van de topicstarter gedurende het lezen van dit topic, maar iemand die eerst verdraagzaamheid predikt en vervolgens iemand die de vrijheid van meningsuiting optimaal benutte postuum doodwenst kan ík niet serieus nemen.
Nee ik pest je niet ook al doe je opzettelijk dom (hoop ik).quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Omdat ik "anders" ben?
Wie zegt dat jou mening wel de mijne isquote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
Onderzoekje strafbare feiten (aantal verdachten bij een strafbaar delict) in Nederland gerangschikt naar herkomst niet gelezen. ?!.. kan wel een link opsnorren als je dat wilt.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
Waarom zou je zo'n grote groep mensen moedwillig kwetsen die geen vlieg kwaad doen ?
Waren het er maar 500.....quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
Ok misschien 500 mensen die wel kwaad in de zin hebben maar dat percentage geld voor iedere groep waar dan ook in de wereld.
Mohammed geeft zijn leven op zodat niemand meer naar dat gezeik van Theo van Gogh hoeft te luisteren. Dat vind ik heel sociaal.quote:
Zij had het over geloofquote:Op maandag 9 mei 2005 01:26 schreef Drugshond het volgende:
Onderzoekje strafbare feiten (aantal verdachten bij een strafbaar delict) in Nederland gerangschikt naar herkomst niet gelezen. ?!.. kan wel een link opsnorren als je dat wilt.
Omdat als je zegt dat van drugs niemand dood gaat je wel hééél ver van de realiteit moet staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:
jezus, nog steeds open?
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef Suzanne17 het volgende:
Wat is het nou?
Ik hoop niet dat ik copyright hoef te betalen... maar deze quote gaat onder mijn SIG.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:26 schreef Suzanne17 het volgende:
Mohammed geeft zijn leven op zodat niemand meer naar dat gezeik van Theo van Gogh hoeft te luisteren. Dat vind ik heel sociaal.
"Alle moslims zijn geitenneukers"quote:Op maandag 9 mei 2005 01:25 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
van gogh zegt dingen die waar zijn, daarom is hij vermoord.
waar komen die plaatjes vandaan?quote:
KUNNEN JULLIE NIET GEWOON BANNEN?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:28 schreef Loedertje het volgende:
KUNNEN JULLIE DIE SUZANNE-17KLOON AUB NEGEREN?
Bied eens een gezellig alternatief?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:28 schreef Loedertje het volgende:
Goh....quote:Op maandag 9 mei 2005 01:29 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
"Alle moslims zijn geitenneukers"
Misschien grappig voor pubers. Maar het is niet waar.
In zijn geval wel, en in geen geval zou moord daar een rechtvaardigbare reactie op mogen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het optimaal benutten van een vrijheid is het zoeken naar de grens ervan?
OPROTTEN SCHEVE HOERRquote:Op maandag 9 mei 2005 01:28 schreef Loedertje het volgende:
Of een foto van een streng gelovige moslim die een mederwerker van een hulpdienst de strot doorsnijd.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:12 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Het is gewoon een voorbeeld.
Het gaat niet om de nazi's.
Het had net zo goed een foto kunnen zijn van een strenggelovige moslima bij wie haar burqa wordt weggetrokken door een narrow minded omstander.
Nee, erop ingaan is veels te leuk.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:28 schreef Loedertje het volgende:
De verdraagzaamheid zelve....links facisme....een troll.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Je moet wat op dit moment.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, erop ingaan is veels te leuk.
Waarom in zijn geval wel?quote:
kerel, rot ajb op met je kutkloon.quote:
Nu nog iemand vinden die zo sociaal is om jou je smoel te laten houden the hard wayquote:Op maandag 9 mei 2005 01:26 schreef Suzanne17 het volgende:
Mohammed geeft zijn leven op zodat niemand meer naar dat gezeik van Theo van Gogh hoeft te luisteren. Dat vind ik heel sociaal.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:33 schreef TinToR het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die zo sociaal is om jou je smoel te laten houden the hard way![]()
Het liefste door Arnold Schwarzenegger met een sigaar in zijn bek.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:33 schreef TinToR het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die zo sociaal is om jou je smoel te laten houden the hard way![]()
Liefst zo'n tolerante moslim...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:33 schreef TinToR het volgende:
[..]
Ik meende te zeggen dat Theo van Gogh de vrijheid van meningsuiting gebruikte om op een provocerende manier zijn visie op bepaalde aspecten van de hedendaagse maatschappij te openbaren, waarbij hij misschien wel sommige mensen tegen het hoofd stootte, maar wat zoals ook al in de rest van mijn vorige post stond, absoluut geen geldige reden is om iemand te vermoorden.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom in zijn geval wel?
Waarom verdiende hij meer vrijheid van meningsuiting dan een ander?
Tja, ik had natuurlijk ook op dit deel van je post in kunnen gaan...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
absoluut geen geldige reden is om iemand te vermoorden.
Idd, het is zeer zeker niet vrouwelijkquote:
Hoe voel je zoiets aan?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, het is zeer zeker niet vrouwelijk
Daar zit wat in, verveling is dodelijkquote:
Bedoel je nu te zeggen dat de jaren 60 hippiënes die zongen voor een linkser en verdraagzamer Nederland allemaal manwijven waren?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, het is zeer zeker niet vrouwelijk
Dat is nu vrouwelijke intuitiequote:
Nou, ik weet niet wat jij in het beschikbare beeldmateriaal hebt gezien daarover maar, ehm, écht vrouwelijk kon ik hen niet noemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat de jaren 60 hippiënes die zongen voor een linkser en verdraagzamer Nederland allemaal manwijven waren?
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:44 schreef WaStEd het volgende:
Staat er al een ban op Suzanne ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jij in het beschikbare beeldmateriaal hebt gezien daarover maar, ehm, écht vrouwelijk kon ik hen niet noemen.
(zullen we fotootjes zoeken>>)
Dat is flowerpower en geen links manwijf in een tuinbroek.quote:
Mag ik anders jouw tuinbroek eens ontwerpen?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:50 schreef Loedertje het volgende:
(ontwerp je eigen tuinbroek)
En knip je eigen mega ultra lelijk kapsel...nu zonder spiegel!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:50 schreef Loedertje het volgende:
(ontwerp je eigen tuinbroek)
Waar dan? Staat niets in MED.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is flowerpower en geen links manwijf in een tuinbroek.
Gesubsidieerd door de staat vechten tegen die staat.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zou er wel eens eentje kunnen zijn.
Jammer....je moet toch ergens je frustratie aan kunnen spiegelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kutkloons gaan weg zonder een eervolle vermelding (zo lijkt het).
het engste is nog dat ik hem kan horen lachen...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jezus, die zou zo op ogrish kunnen staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bookmark dit topic.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kutkloons gaan weg zonder een eervolle vermelding (zo lijkt het).
Nee, ik wens mijn bookmarks leeg te houden. Al is dit wel een voorbeeld voor mijn latere kloontjes.quote:
Ik geloof niet dat ik in een tuinbroek over straat durf.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mag ik anders jouw tuinbroek eens ontwerpen?
Nouja, zonder tuinbroek mag je ook wel mee in mn VW-busje hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 01:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in een tuinbroek over straat durf.
(en dan moet ik wéér naar R&P om onder een kutkloon te gaan posten dat ik het zo moeilijk heb met mijn straatvrees en dat het de schuld van ene kLowJow is en dan zegt mijn pyschiater weer dat ik een rijke fantasie heb
Neh..
En dan links verdraagzaam kaalkopjes van de weg rijden?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, zonder tuinbroek mag je ook wel mee in mn VW-busje hoor![]()
Jammer dat Suusje een ban heft, zou graag de betekenis van *scheve hoer* willen weten (lukt mij niet om het op m;n netvlies te krijgen)quote:Op maandag 9 mei 2005 02:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zou Nikky door Suzanne18 ook worden uit gemaakt voor "scheve hoerr"?
Weet je, een VW busje heeft geen motorkapquote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, zonder tuinbroek mag je ook wel mee in mn VW-busje hoor![]()
Idee!quote:Op maandag 9 mei 2005 02:04 schreef wonko het volgende:
[..]
En dan links verdraagzaam kaalkopjes van de weg rijden?
Ja, een definitie zou wel handig zijn, maar of het jammer is dat ze naar de eeuwige FOKjachtvelden is?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jammer dat Suusje een ban heft, zou graag de betekenis van *scheve hoer* willen weten (lukt mij niet om het op m;n netvlies te krijgen)
Mislukte verherbouwing....scheef ingezette nepkut als resultaat en de drager daarvan moet zich verhuren om de mislukte operatie te betalen.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jammer dat Suusje een ban heft, zou graag de betekenis van *scheve hoer* willen weten (lukt mij niet om het op m;n netvlies te krijgen)
Je mag gewoon instappen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je, een VW busje heeft geen motorkap
Je kunt er een matras inleggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je, een VW busje heeft geen motorkap
Hoeveel heb je nodig? Als het ook op de voorstoel van een Alto kan moet dat ook wel lukken.quote:
IK HAAT JEquote:Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Suzanne17 het volgende:
Waarom is iedereen in Nederland zo haatdragend?
Waarom weet ik nu al dat iemand mij dadelijk in een post uitscheld?
Kunnen we niet gewoon allemaal goed met elkaar omgaan?
Moet het allemaal dan echt zo "stoer" en "ruig"?
Of zijn die mensen gewoon gefrustreerd?
De jaren '60 dat waren pas tijden.
Zijn hippies zielig omdat ze niet net zoals Arnold Schwarzenegger met een sigaar in de bek en met een mitrailleur vanuit de heup 300 mensen (met gezinnen en gevoelens) neermaait?
Wat ben je onverdraagzaam mbt Amerikaquote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Maar laten we vooral verdraagzaam zijn, hè moppie? En links natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |