Ohnee, intelligentiequote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Honderden miljoenen mensen vinden het tegenovergestelde. Jij vindt je eigen mening slimmer dan die van hen?
Arrogantie
Amerika kucht => Europa ligt met longontsteking in bed.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Drugs dienen bijvoorbeeld gewoon gelegaliseerd te worden.
Je doet er alleen jezelf kwaad mee, als dat al het geval is.
Amerika is dom, wapens mogen wel en drugs niet. Wapens doden mensen, drugs niet.
Amerika is dom, vanaf je zestiende autorijden wel, en alcohol pas vanaf 21.
Leuk voor je, ik ben geen cultuur relativist. Sommige dingen sporen gewoon niet. Wat is je mening daarop?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef Suzanne17 het volgende:
Voorbeeld:
Veel mensen in Nederland zien moslims als minderwaardige mensen bijvoorbeeld.
Laatst bij sixpack, zo'n meisje van sixpack deed een burqa om om reacties uit te lokken, werd gefilmd door de stad, werd ze aangesproken dat ze gek was. Alleen omdat ze een doek over haar gezicht heeft? Wat boeit dat?
Als ik zo'n meisje zie, kijk ik, denk ik oh niet mijn keuze, respecteer haar keuze en ga verder met waar ik mee bezig was.
Waarom probeer je mij belachelijk te maken? Ga gewoon weg, je hebt je ding gezegt, ga nou niet zieken.quote:
wat ben jij naïef. de islam is gewoon een minder linkse cultuur, dus je kunt daar als links iemand niet de rug toe keren.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Veel mensen in Nederland zien moslims als minderwaardige mensen bijvoorbeeld.
Laatst bij sixpack, zo'n meisje van sixpack deed een burqa om om reacties uit te lokken, werd gefilmd door de stad, werd ze aangesproken dat ze gek was. Alleen omdat ze een doek over haar gezicht heeft? Wat boeit dat?
Als ik zo'n meisje zie, kijk ik, denk ik oh niet mijn keuze, respecteer haar keuze en ga verder met waar ik mee bezig was.
Het is een feit dat het toch echt mensen zijn die andere mensen met opzet doden, en dat mensen onder invloed van bepaalde drugs sneller geneigd zijn andere mensen te doden (al dan niet met behulp van wapensquote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef Suzanne17 het volgende:
Drugs dienen bijvoorbeeld gewoon gelegaliseerd te worden.
Je doet er alleen jezelf kwaad mee, als dat al het geval is.
Amerika is dom, wapens mogen wel en drugs niet. Wapens doden mensen, drugs niet.
Amerika is dom, vanaf je zestiende autorijden wel, en alcohol pas vanaf 21.
Dat kan ze natuurlijk allemaal vinden... en toch de keuze van een ander respecteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat ben jij naïef. de islam is gewoon een minder linkse cultuur, dus je kunt daar als links iemand niet de rug toe keren.
alsof jij niet denkt; jezus, wat nutteloos om altijd met zo'n enorm kleed over je lijf te lopen.
enorm kut en onhandig en iedereen kijkt naar je.
mee eens, hoe fijn is t om een vrouw te zijn!.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
In ieder geval niet toen God de intelligentie over de mensen verdeelde.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:04 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik ben geen cultuur relativist. Sommige dingen sporen gewoon niet. Wat is je mening daarop?
waarom ga ik hier op in
jezus, probeer je ons te overtuigen met plaatjes van nazi's?!?!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:07 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zo, dit doen we met mensen die anders zijn! "
Zo ben jij of niet?
Geen idee, vertel eens.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mee eens, hoe fijn is t om een vrouw te zijn!.
Cuba crisis, Vietnam, G.Powers, De inval in Tsjechoslowakije.....quote:De jaren '60 dat waren pas tijden.
En in ieder geval niet zo zwart-wit als de topicstarter het stelt.quote:
JFK, Martin Luther King...... de verdraagzaamheid!!1quote:Op maandag 9 mei 2005 01:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Cuba crisis, Vietnam, G.Powers, De inval in Tsjechoslowakije.....
Yups.... dat waren tijden...
Ach alles is relatief.....
Het is gewoon een voorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus, probeer je ons te overtuigen met plaatjes van nazi's?!?!![]()
![]()
![]()
Idd, niets dat aanzet tot iets serieus dat TS zegt te willen. Niet echt het goede voorbeeld gegeven in de aanzet tot een "discussie" in de OP.quote:
Of waar een tegenstander van de islam zijn hoofd verliest natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:12 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Het had net zo goed een foto kunnen zijn van een strenggelovige moslima bij wie haar burqa wordt weggetrokken door een narrow minded omstander.
Wou net hetzelfde zeggen, damn.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
wie is deze kloon??? begint nu al rete-irri te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |