Dat wil ik ook weten.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
wie is deze kloon??? begint nu al rete-irri te worden.
Theo van Gogh verdiende zijn dood.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Of waar een tegenstander van de islam zijn hoofd verliest natuurlijk.
Vat het volgende vooral persoonlijk op:quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Theo van Gogh verdiende zijn dood.
Waarom zou je zo'n grote groep mensen moedwillig kwetsen die geen vlieg kwaad doen? Ok misschien 500 mensen die wel kwaad in de zin hebben maar dat percentage geld voor iedere groep waar dan ook in de wereld.
denk je?quote:
Dat is maar een auto.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:16 schreef ThE_ED het volgende:
Hippies reden trouwens ook in een product van nazi Duitsland.
Wij vinden dat jij ons kwetst met dit gare topic!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n grote groep mensen moedwillig kwetsen die geen vlieg kwaad doen? Ok misschien 500 mensen die wel kwaad in de zin hebben maar dat percentage geld voor iedere groep waar dan ook in de wereld.
De relevantiequote:Op maandag 9 mei 2005 01:20 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Dat is maar een auto.
Als je het eens omdraait:
Een guilotine van GreenPeace is OK wil je zeggen?
Gebrek aan kennis remt je in ieder geval niet om je mening te verkondigen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 01:20 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
Dat is maar een auto.
Als je het eens omdraait:
Een guilotine van GreenPeace is OK wil je zeggen?
omdat je een ontzettende kutkloon bent.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Waarom pesten jullie mij?
Omdat ik "anders" ben?
Ik ben het met je eens hoor, Suzanne.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Omdat ik "anders" ben?
ja, als je tegen de principes van deze wereld ingaat ben je naïef. dat is mijn mening.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Suzanne17 het volgende:
Omdat ik "anders" ben?
Ok, ik had al mijn twijfels over de geestelijke gesteldheid van de topicstarter gedurende het lezen van dit topic, maar iemand die eerst verdraagzaamheid predikt en vervolgens iemand die de vrijheid van meningsuiting optimaal benutte postuum doodwenst kan ík niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef Suzanne17 het volgende:
[..]
vraag maar aan mohamedb.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef Suzanne17 het volgende:
Hoe voelt het nou om gemeen te zijn?
Krijg je er een lekker gevoel bij als iemand anders lijdt?
Wat is het nou?
Was die post nog aan iemand in het bijzonder gericht, of is dat een algemene vraag?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef Suzanne17 het volgende:
Hoe voelt het nou om gemeen te zijn?
Krijg je er een lekker gevoel bij als iemand anders lijdt?
Wat is het nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |