Precies. De Billing helpdesk is gratis (kost alleen tijd), dus voor 't geld hoef je het niet te laten. Hou in ieder geval je CD-key bij de hand, want als je prepaid betaalt hebt, is dat je enige manier om te laten zien dat het daadwerkelijk je account is, volgens mij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Even telefoontje plegen, jij bent immers nog wel CC-houder (tenzij je pre-paid hebt betaald).
Of je krijgt Slow Fallquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
ik heb net een quest uitgespeeld waarbij je leuke drankjes krijgt.
de ene x verander je in een scelet en de andere x word je klein![]()
Wacht maar tot je Savory Deviate Delight krijgt. Party Time! Ninja out! Yarrrr!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
ik heb net een quest uitgespeeld waarbij je leuke drankjes krijgt.
de ene x verander je in een scelet en de andere x word je klein![]()
Hehe, ''yarrrrrrr''quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Savory Deviate Delight krijgt. Party Time! Ninja out! Yarrrr!
Waar zijn me usa serversquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:31 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb de nieuwe servers toegevoegd aan de keuzelijst en ik heb je entry veranderd, zodat je nu op bloodfeather staatHeb er gelijk ook even voor gezorgd dat ongeldige combinaties van race en class niet meer mogelijk zijn (zoals Dwarf Druid of Night Elf Shaman).
Heel simpel, ga naar wow.allakhazam.com, download wow-reader, start dat op, doe refresh, dan upload, klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:01 schreef Goozze het volgende:
Iemand moet me toch es een keer uitleggen hoe je zo'n allakazam profiel aanmaakt. Het zal heus wel een keer gezegt zijn maar ik heb geen zin om te zoeken
Je hebt wel erg weinig levens... Misschien eens iets aan je equipment doen?quote:WoW Profile : http://wow.allakhazam.com/profile.html?103463
Die kreeg ik dusquote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je hebt wel erg weinig levens... Misschien eens iets aan je equipment doen?
Ik zit op 3500+ health unbuffed. Ben dan ook wel 9 levels hoger, maar op jouw level zat ik op ong. 2700+. IMO heb je meer aan de health dan aan die extra shadow damage, omdat je langer overleeft en zo meer aanvallen kan plaatsen, wat vaker meer damage zou doen dan een kortere levensduur maar een beetje extra damage.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Voor lvl 47 prima IMO, en ik heb wat +sta gear ingeruild voor extra shadow dmg.
edit : ok, waist, gloves en 1 finger mogen wel wat beter ja.
Kun je ook de US servers toevoegen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:31 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb de nieuwe servers toegevoegd aan de keuzelijst en ik heb je entry veranderd, zodat je nu op bloodfeather staatHeb er gelijk ook even voor gezorgd dat ongeldige combinaties van race en class niet meer mogelijk zijn (zoals Dwarf Druid of Night Elf Shaman).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |