Precies. De Billing helpdesk is gratis (kost alleen tijd), dus voor 't geld hoef je het niet te laten. Hou in ieder geval je CD-key bij de hand, want als je prepaid betaalt hebt, is dat je enige manier om te laten zien dat het daadwerkelijk je account is, volgens mij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Even telefoontje plegen, jij bent immers nog wel CC-houder (tenzij je pre-paid hebt betaald).
Of je krijgt Slow Fallquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
ik heb net een quest uitgespeeld waarbij je leuke drankjes krijgt.
de ene x verander je in een scelet en de andere x word je klein![]()
Wacht maar tot je Savory Deviate Delight krijgt. Party Time! Ninja out! Yarrrr!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
ik heb net een quest uitgespeeld waarbij je leuke drankjes krijgt.
de ene x verander je in een scelet en de andere x word je klein![]()
Hehe, ''yarrrrrrr''quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Savory Deviate Delight krijgt. Party Time! Ninja out! Yarrrr!
Waar zijn me usa serversquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:31 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb de nieuwe servers toegevoegd aan de keuzelijst en ik heb je entry veranderd, zodat je nu op bloodfeather staatHeb er gelijk ook even voor gezorgd dat ongeldige combinaties van race en class niet meer mogelijk zijn (zoals Dwarf Druid of Night Elf Shaman).
Heel simpel, ga naar wow.allakhazam.com, download wow-reader, start dat op, doe refresh, dan upload, klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:01 schreef Goozze het volgende:
Iemand moet me toch es een keer uitleggen hoe je zo'n allakazam profiel aanmaakt. Het zal heus wel een keer gezegt zijn maar ik heb geen zin om te zoeken
Je hebt wel erg weinig levens... Misschien eens iets aan je equipment doen?quote:WoW Profile : http://wow.allakhazam.com/profile.html?103463
Die kreeg ik dusquote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je hebt wel erg weinig levens... Misschien eens iets aan je equipment doen?
Ik zit op 3500+ health unbuffed. Ben dan ook wel 9 levels hoger, maar op jouw level zat ik op ong. 2700+. IMO heb je meer aan de health dan aan die extra shadow damage, omdat je langer overleeft en zo meer aanvallen kan plaatsen, wat vaker meer damage zou doen dan een kortere levensduur maar een beetje extra damage.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Voor lvl 47 prima IMO, en ik heb wat +sta gear ingeruild voor extra shadow dmg.
edit : ok, waist, gloves en 1 finger mogen wel wat beter ja.
Kun je ook de US servers toevoegen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:31 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb de nieuwe servers toegevoegd aan de keuzelijst en ik heb je entry veranderd, zodat je nu op bloodfeather staatHeb er gelijk ook even voor gezorgd dat ongeldige combinaties van race en class niet meer mogelijk zijn (zoals Dwarf Druid of Night Elf Shaman).
Er komt steeds nieuwe content bij. Je kan ook voor de gein eens proberen in gebieden te komen die nog niet af zijn en waar je eigenlijk dus nog niet kan (of zelfs mag) komen... Wat voorbeelden:quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil dit spel eigenlijk kopen maar vind het zo duuren ben bang dat als ik level 60 ben het spel gaat vervelen. Trouwens, als je bijv level 60 rogue bent ofzo, en daarna level 60 elf, dan ben je eigenlijk overal al geweest ? of worden er door de game makers ook nieuwe landschappen aangemaakt ?
Dat heb ik onlangs geprobeerd, maar het werkte niet (meer), ik kwam niet door die deur heen ondanks dat ik dood was. Denk dat ze het aangepast hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:54 schreef Bensel het volgende:
ook nog old ironforge, kun je komen door bij de grote anvil in het lava te springen (linkerkant, als ik het goed heb.. Daarna als spirit de throne room ingaan.. links in de throne room is een grote deur waar je levend niet door kan.. maar dood wel.. als je eenmaal binnen bent kun je old ironforge verkennen.. zit ook een poort naar een instance
dank je!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:52 schreef Max_Dark het volgende:
1 of andere weird ass Portal in de Caverns of Time, lijkt wel wat op die andere:
http://img22.echo.cx/img22/4676/wowmapview20050511224422894ul.jpg
Een krater in Hyjal, hier gaat iets ongelofelijks kickass staan, dat moet wel:
http://img22.echo.cx/img22/4895/wowmapview20050511224051077bo.jpg
In Hyjal zelf is nog een instance (Hyjal is zelf ook een instance gebied), lijkt als 2 druppels water op Ony's Lair, alleen de bossroom is nog niet gebouwd.
De Emerald Dream wordt te gaaf voor woorden, er is een map gebouwd van het oude Southshore en Tarren Mill, toen TM nog een Alliance Stronghold was en SS maar een bouwval. We gaan dus letterlijk terug in de tijd met deze instance. Kan niet wachten!
Op de battlefields zul je vermoedt ik pas echt de kracht van (ranged) hunters zien. Zij zijn zeer geschikt om je camps te verdedigen als je ze in een lineup zet net als je in films ziet!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef Migwi het volgende:
Er is ook nog een instance in Deadwind Pass, naam ff vergeten. In 't zuiden bij de lvl 60 Undeads.
Kharatos, Kharanor.. Hmm, nuja, iets met een K was 't
Morgen heel de dag PvPen, ik moet verdorie wel mijn trent voortzetten, met 2 ranks tegelijkertijd elke week omhoog gaan
Dus rank 7 volgende week
Vrijdag hopelijk m'n pa ff extra ram laten kopen (voor m'n verjaardag) en inbouwen en de screen freezes zijn voorbij. Dan word ik helemaal immortal
![]()
EDIT:
Ik ben trouwens benieuwd naar de Battlegrounds.
Aangezien je daar met VEEL spelers hetzelfde moet bereiken vergt dat heel wat organisatie (verdiep je maar eens in wat er al over bekend is). En ik ben er heel erg skeptisch over. Dat lukt nooit!
Ik weet wel dat ik samen met wat Night Elfs op pad wil gaan daar. Ambushes met Shadowmeld ftw!! Definately
Niet te vergeten dat je ook nog die 'kill me' arrow boven iemands hoofd kan plaatsen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Op de battlefields zul je vermoedt ik pas echt de kracht van (ranged) hunters zien. Zij zijn zeer geschikt om je camps te verdedigen als je ze in een lineup zet net als je in films ziet!
Newman's landing, ben ik idd geweestquote:@Speth: Er is een huisje op de weg van Menethil - Stormwind (Zwemmen), klinkt vreemd maar is echt waar, ik kon er alleen niet in, al lukte het me guildie wel.
2e plaatje is idd waar de world tree uit WC3 is opgeblazen, zal wel raid instance met boss worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:52 schreef Max_Dark het volgende:
1 of andere weird ass Portal in de Caverns of Time, lijkt wel wat op die andere:
http://img22.echo.cx/img22/4676/wowmapview20050511224422894ul.jpg
Een krater in Hyjal, hier gaat iets ongelofelijks kickass staan, dat moet wel:
http://img22.echo.cx/img22/4895/wowmapview20050511224051077bo.jpg
In Hyjal zelf is nog een instance (Hyjal is zelf ook een instance gebied), lijkt als 2 druppels water op Ony's Lair, alleen de bossroom is nog niet gebouwd.
De Emerald Dream wordt te gaaf voor woorden, er is een map gebouwd van het oude Southshore en Tarren Mill, toen TM nog een Alliance Stronghold was en SS maar een bouwval. We gaan dus letterlijk terug in de tijd met deze instance. Kan niet wachten!
Nou heb ik daar oude screens van gezien waar Archimonde's corpse aan de boom zat vastgegroeid. Dit betekent:quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef Speth het volgende:
[..]
2e plaatje is idd waar de world tree uit WC3 is opgeblazen, zal wel raid instance met boss worden.
Welk programma gebruik je daarvoor dan? Link?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:10 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Nou heb ik daar oude screens van gezien waar Archimonde's corpse aan de boom zat vastgegroeid. Dit betekent:
1) Blizz schrok er nogal van dat die screens zijn gepublished en hebben sindsdien nieuwe maps geload die GEEN corpse meer bevatten.
2) De Viewer die ik gebruik toont geen mobs/usuable objects etc. Archimonde zou dus wel eens usable kunnen zijn (Such Hell he would unleash!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |