Oneens. Je kan het ook gebruiken in combinatie met Frostbolt, omdat het zeg maar heel erg disorienteert. Effect is niet minder dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:46 schreef BlackSheep het volgende:
Sheepen moet je gebruiken als je twee of meer mensen tegenkomt, of als je wil beginnen met een spell met een lange casttime. Misschien dat het dan wat makkelijker is om genoeg damage te doen![]()
hehequote:
Niet lamer dan Horde, hoor... Dit gebeurt gewoon over en weer, al ben ik het met je eens dat een lvl 60 die een lvl 11 3x ganked wel tot het toppunt van lameness behoort.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef -Muse- het volgende:
Gisteravond mn lvl11 hunter wat rested xp gegrind... wordt ik ff 3x achter elkaar aangevallen door een lvl60 Dwarf hunter...
Alliance is zo lame
Hoe kon je zien dat ie lvl 60 was dan ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef -Muse- het volgende:
Gisteravond mn lvl11 hunter wat rested xp gegrind... wordt ik ff 3x achter elkaar aangevallen door een lvl60 Dwarf hunter...
Alliance is zo lame
En waarom heb je met een level 11 pvp aan of loop je door een contested area?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kon je zien dat ie lvl 60 was dan ?
Ik weet het, ik zat bij een member achter de computerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Net op Bladefist was de guild Synergy het gelukt om Onyxia te mollen.
Ik zal zowiezo niet van server switchen, het is nog te gezellig op deze server (en in de guild)quote:Op maandag 9 mei 2005 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk slomy; dát is nu al een reden waarom je het níet moet doen.
Horde het beter krijgen, my gnomish ass. Jullie hebben al de meerderheid in lvl 60's. Aan de andere kant, kan je die rogues eens zeggen dat Cheap Shot niet de goede strat is?
Da's een dure mount dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef Miiso het volgende:
Gisteravond met 2 andere guildies in Uldaman wezen grindenroll ik op een gun(blauw) en die is 1.59G waard, wat voor mij een leuk zakcentje is..... ben trouwens lvl 39 en moet nog 58000 voor mijn mount
Vanavond weer terug en ditmaal om wat questen te doen, want die had ik gisteren nog niet.
Ik baal er van dat ik moet werken
Een vriend van me was online en die had die dude erna gebashedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kon je zien dat ie lvl 60 was dan ?
Omdat ik daarvoorsamen met een lvl12 warrior een lvl20 roque gekilled had, en ik liep dus nog met mijn pvp aan, maar dat is niet meteen een reden om mij te bashequote:En waarom heb je met een level 11 pvp aan of loop je door een contested area?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
hehe
Wel een dode dode Jomanda dan.
Gisteravond aan het rested xp grinden geweest in Tanaris, werd ik besprongen door een lvl 44 NE Rogue.
Had natuurlijk mijn invisible Succy bij me, en hierdoor had ik 'm bijna, maar net niet helemaal.. (kut-stuns) MAARRRRR.... Ik had Soulstone op me, ik res, en maak m gelijk alsnog af.
Altijd leuk...!
Doe je netjes,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond aan het rested xp grinden geweest in Tanaris, werd ik besprongen door een lvl 44 NE Rogue.
Had natuurlijk mijn invisible Succy bij me, en hierdoor had ik 'm bijna, maar net niet helemaal.. (kut-stuns) MAARRRRR.... Ik had Soulstone op me, ik res, en maak m gelijk alsnog af.
Altijd leuk...!
Je moet dan een serial invoeren van je eige versie....je komt hem voor 45 euro ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef DAMH het volgende:
Hey mensen ik heb een vraagje:
Hoe kan je naar de 10 dagen van een quest-card verder spelen? ze zeggen dat je dan een retail-version moet kopen? is dat gewoon het hele spel? zonee wat kost die retail-version?
Ja dat is het hele spel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef DAMH het volgende:
Hey mensen ik heb een vraagje:
Hoe kan je naar de 10 dagen van een quest-card verder spelen? ze zeggen dat je dan een retail-version moet kopen? is dat gewoon het hele spel? zonee wat kost die retail-version?
Zeg, met hoeveel waren jullie gisteren in GGZ? 20-1 alliance killen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Darklight het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeg, met hoeveel waren jullie gisteren in GGZ? 20-1 alliance killen?
En ja, ik weet dat je er was. En ik heb niet het gevoel dat de Alliance dit nog zo héél erg lang gaat pikken. Voor wat hoort wat enzo, dus ik zie je lijk wel liggen binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |