Ah jahquote:Op maandag 9 mei 2005 01:14 schreef Migwi het volgende:
Meh, ik wil die helm!
Ik hoop niet dat m'n Guild (Nightwatchers sinds kort) Ony vrijdag doen, want dan kan ik er niet bij zijn
By the way, geen guild meer Xaer?
Niet veel CP's, waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:39 schreef borisz het volgende:
ik ben gister lvl 47 geworde![]()
sommige alliance zijn dom
ik had pvp aan in BB toen viel hij mij aan. Hij werd afgeslagt door de BB mensenik kreeg kill
![]()
Gewoon om te kijken of je de game wat vind. Normaal zou je een demo'tje downnen van een spel alvorens te kopen. In dit geval gaat dat al niet, dus je aanschafgeld ben je kwijt als je er uiteindelijk geen hol aan zou vinden.. Dat abbo zal me niet echt zoveel boeien, en waarsch. is die niet-blizzard server (ik weet dus niet of het eigenlijk illegaal is) echt naadje, maar hell, laat mij het eerst eens proberen voordat ik de game zelf aanschaf..quote:Waarom zou je FFS willen spelen op een illegale server? Niet om het een of ander maar als je die 12 euro de maand niet wil lappen, speel deze game dan gewoon niet, ofzo.
Hmm, da's inderdaad een naar resultaat. In plaats van een ongebalanceerde server, hebben ze er nu twee...quote:Op maandag 9 mei 2005 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bloodscalp (PvP) --> Kor’gall (PvP)
Burning Legion (PvP) --> Kor’gall
Shattered Hand (PvP) --> Kor’gall
Skullcrusher (PvP) --> Kor’gall
Stormscale (PvP) --> Kor’gall
Over char movement. http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=220515&p=1&tmp=1#post220515 praat over het character movement proces dat op Warsong heeft plaatsgevonden. En nu Bloodscalp, op zijn minst visueel, een beetje in evenwicht begint te komen, vrees ik dat het met Bloodscalp dezelfde kant op zal gaan.
BB is zoo cool !quote:Op maandag 9 mei 2005 07:39 schreef borisz het volgende:
ik ben gister lvl 47 geworde![]()
sommige alliance zijn dom
ik had pvp aan in BB toen viel hij mij aan. Hij werd afgeslagt door de BB mensenik kreeg kill
![]()
Screw the stamina, mijn +1% crit helm en mijn beaststalker helm hebben beide +20 sta.quote:
Dat lijkt mij ook heel wat waarschijnlijker.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef Chevalric het volgende:
. Als ik nu kijk, zijn er in totaal 1070 level 60 spelers, waarvan 386 alliance en 684 horde. Ik weet 't niet zeker, maar volgens mij zijn dat reeele waarden.
Ik ben friendly met BB als Horde zijndequote:Op maandag 9 mei 2005 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BB is zoo cool !
Ik ga er sinds vorige week dagelijks heen met een rogue guildie, puur en alleen om Alliance te irriteren.
Dat die bruisers je 9 van de 10 keer afmaken boeit me totaal niet, dikke pret !
Maakt geen zak uit, bruisers slaan je toch op je bolletje.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben friendly met BB als Horde zijnde![]()
Maar 17 lvl 60 Warlocks bij Alliancequote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef Max_Dark het volgende:
Total Alliance: 479 - 41%
Total Horde: 684 - 59%
op 9 mei 2005.
22% Rogues...en 5% Warlocks.
www.warcraftrealms.comquote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef borisz het volgende:
is er een site waar stats van servers kan zien?
Gewoon verlengen en minimaal lvl 60 worden en alle endgame instances gedaan hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:46 schreef HomerJ het volgende:
Mijn account loopt 15e af, ik zit echt te twijfelen of ik hem ga verlengen. De ene keer vind ik het z'on prachtig spel, de andere keer vind ik het zo ongeloofelijk kut. Ik weet efcht niet wat ik moet doen
Ja, en een 1:1,3 ratio in mensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef Max_Dark het volgende:
Total Alliance: 479 - 41%
Total Horde: 684 - 59%
op 9 mei 2005.
22% Rogues...en 5% Warlocks.
Oud.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Slomy het volgende:
http://www.warcraftrealms.com/guilds/70788
Fokkers Guild
(even tvp'tje)
ik bedoelde alleen warlocks met die fearquote:
Ik ben bijna blij dat ik nog wat telefoontjes heb te doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:01 schreef Slomy het volgende:
en een wachtrij van 382 voor me, ga toch maar eens nadenken over zo'n migratie naar andere server.
Kijk slomy; dát is nu al een reden waarom je het níet moet doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef Ferdii het volgende:
slomy vooral moven naar andere server, krijgen wij het mss wat beter op bloodscalp
Jomanda!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Met notabene een pickup group EINDELIJK mijn Robe of the Lich gewonnen.
[[url=http://img128.echo.cx/img128/3807/lichrobe5rs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wat staat ie mooi bij mijn hoed he ?
Ok, je weet toch wel dat als je iemand sheeped, dat ie dan heel snel hp regenerate. Het heeft niet zoveel zin om damage spells op em te gooien en vervolgens te gaan sheepen. Sheepen moet je gebruiken als je twee of meer mensen tegenkomt, of als je wil beginnen met een spell met een lange casttime. Misschien dat het dan wat makkelijker is om genoeg damage te doenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:56 schreef thunderbunny het volgende:
sheep
Oneens. Je kan het ook gebruiken in combinatie met Frostbolt, omdat het zeg maar heel erg disorienteert. Effect is niet minder dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:46 schreef BlackSheep het volgende:
Sheepen moet je gebruiken als je twee of meer mensen tegenkomt, of als je wil beginnen met een spell met een lange casttime. Misschien dat het dan wat makkelijker is om genoeg damage te doen![]()
hehequote:
Niet lamer dan Horde, hoor... Dit gebeurt gewoon over en weer, al ben ik het met je eens dat een lvl 60 die een lvl 11 3x ganked wel tot het toppunt van lameness behoort.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef -Muse- het volgende:
Gisteravond mn lvl11 hunter wat rested xp gegrind... wordt ik ff 3x achter elkaar aangevallen door een lvl60 Dwarf hunter...
Alliance is zo lame
Hoe kon je zien dat ie lvl 60 was dan ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef -Muse- het volgende:
Gisteravond mn lvl11 hunter wat rested xp gegrind... wordt ik ff 3x achter elkaar aangevallen door een lvl60 Dwarf hunter...
Alliance is zo lame
En waarom heb je met een level 11 pvp aan of loop je door een contested area?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kon je zien dat ie lvl 60 was dan ?
Ik weet het, ik zat bij een member achter de computerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Net op Bladefist was de guild Synergy het gelukt om Onyxia te mollen.
Ik zal zowiezo niet van server switchen, het is nog te gezellig op deze server (en in de guild)quote:Op maandag 9 mei 2005 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk slomy; dát is nu al een reden waarom je het níet moet doen.
Horde het beter krijgen, my gnomish ass. Jullie hebben al de meerderheid in lvl 60's. Aan de andere kant, kan je die rogues eens zeggen dat Cheap Shot niet de goede strat is?
Da's een dure mount dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef Miiso het volgende:
Gisteravond met 2 andere guildies in Uldaman wezen grindenroll ik op een gun(blauw) en die is 1.59G waard, wat voor mij een leuk zakcentje is..... ben trouwens lvl 39 en moet nog 58000 voor mijn mount
Vanavond weer terug en ditmaal om wat questen te doen, want die had ik gisteren nog niet.
Ik baal er van dat ik moet werken
Een vriend van me was online en die had die dude erna gebashedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kon je zien dat ie lvl 60 was dan ?
Omdat ik daarvoorsamen met een lvl12 warrior een lvl20 roque gekilled had, en ik liep dus nog met mijn pvp aan, maar dat is niet meteen een reden om mij te bashequote:En waarom heb je met een level 11 pvp aan of loop je door een contested area?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
hehe
Wel een dode dode Jomanda dan.
Gisteravond aan het rested xp grinden geweest in Tanaris, werd ik besprongen door een lvl 44 NE Rogue.
Had natuurlijk mijn invisible Succy bij me, en hierdoor had ik 'm bijna, maar net niet helemaal.. (kut-stuns) MAARRRRR.... Ik had Soulstone op me, ik res, en maak m gelijk alsnog af.
Altijd leuk...!
Doe je netjes,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond aan het rested xp grinden geweest in Tanaris, werd ik besprongen door een lvl 44 NE Rogue.
Had natuurlijk mijn invisible Succy bij me, en hierdoor had ik 'm bijna, maar net niet helemaal.. (kut-stuns) MAARRRRR.... Ik had Soulstone op me, ik res, en maak m gelijk alsnog af.
Altijd leuk...!
Je moet dan een serial invoeren van je eige versie....je komt hem voor 45 euro ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef DAMH het volgende:
Hey mensen ik heb een vraagje:
Hoe kan je naar de 10 dagen van een quest-card verder spelen? ze zeggen dat je dan een retail-version moet kopen? is dat gewoon het hele spel? zonee wat kost die retail-version?
Ja dat is het hele spel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef DAMH het volgende:
Hey mensen ik heb een vraagje:
Hoe kan je naar de 10 dagen van een quest-card verder spelen? ze zeggen dat je dan een retail-version moet kopen? is dat gewoon het hele spel? zonee wat kost die retail-version?
Zeg, met hoeveel waren jullie gisteren in GGZ? 20-1 alliance killen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Darklight het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeg, met hoeveel waren jullie gisteren in GGZ? 20-1 alliance killen?
En ja, ik weet dat je er was. En ik heb niet het gevoel dat de Alliance dit nog zo héél erg lang gaat pikken. Voor wat hoort wat enzo, dus ik zie je lijk wel liggen binnenkort.
Zo had ik het ook..ik kon niks meer ook niet uitloggen of afsluitenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik werd er niet uitgegooid. Ik bleef gewoon in Felwood staan met een lag van hier tot ik weet niet waar. Even ALT-F4 gedaan.
Weet niet hoeveelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeg, met hoeveel waren jullie gisteren in GGZ? 20-1 alliance killen?
En ja, ik weet dat je er was. En ik heb niet het gevoel dat de Alliance dit nog zo héél erg lang gaat pikken. Voor wat hoort wat enzo, dus ik zie je lijk wel liggen binnenkort.
je moet lvl 9 furbolgs doden als ik het goed heb, niet moeilijk. Al is het altijd beter als je een party kan krijgen want volgens mij moet je op sommige plekken meerder (2 of 3) tegelijk doden. Verder heel makkelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is de quest Relics of Awakening moeilijk? M'n night elven warrior is nu lvl 11 en vind het wel tijd worden om alle quests van Dolanaar eens af te sluiten.
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zo had ik het ook..ik kon niks meer ook niet uitloggen of afsluiten
Dan maar Controle-Alt-Delete
Voor dat gebied is het denk ik wel de lastigste quest. Zeker niet alleen proberen met level 11.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is de quest Relics of Awakening moeilijk? M'n night elven warrior is nu lvl 11 en vind het wel tijd worden om alle quests van Dolanaar eens af te sluiten.
Waarom? nahh me broertje heeft et spel gekocht a 45 euro en ik heb alleen een Key nodig, kan je die niet apart kopen? beetje zonde om 2 dezelfde spellen in huis te halenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef Killjoy het volgende:
Waarom?
Je hebt dus 10 dagen mogen proeven en dan kan je besluiten of je er verder mee wil
Niks mis mee
als ze het honorsystem bedacht hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:12 schreef Manfredje het volgende:
Wanneer is eigenlijk het einde van de beta![]()
Nee, niet zeuren, gewoon kopen, heb je in ieder geval een backup van de cd'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom? nahh me broertje heeft et spel gekocht a 45 euro en ik heb alleen een Key nodig, kan je die niet apart kopen? beetje zonde om 2 dezelfde spellen in huis te halen![]()
je zou account kunnen delen met je broertje, anders moet je idd een nieuw spel kopen (want eigs is de key het spel.. het gaat nl om de account, niet om de data zelf, die kun je ook ergens anders wel weghalen.. )quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom? nahh me broertje heeft et spel gekocht a 45 euro en ik heb alleen een Key nodig, kan je die niet apart kopen? beetje zonde om 2 dezelfde spellen in huis te halen![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Tim_G het volgende:
Wat zal er nu weer zijn?!?! schoonmaker over een netwerkkabel gestruikeld?!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |