niet persé, ik doe het hier prima met 512 mb, gewoon niet alles op 100% willen zetten...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:20 schreef dyna18 het volgende:
Om wow lekker te laten draaien is 1GB geheugen wel een must ja. Zeker als je ook pvp wil doen.
40 vs 40 heb ik nog niet gedaan die battleground, alleen de CTF. Battlegrounds hebben nog wel rare bugs. Je ziet bijvoorbeeld andere spelers niet bewegen, maar voorbij schuiven. 40 vs 40 ga ik strax ff kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Ferdii het volgende:
migwi ga toch rerollen oid
hoop volgende week me hele pvp reward set aan te kunnen
btw exstince was het kwa lag wel goed te doen met 40 tegen 40 op battle grounds?
en kan iekamdn hier de hele fokkers guild van lvl onder de 48 dat ze moeten stoppen met mij te bespringen, worde helemaal gek van steeds die lvl 30's aan me reet, het is zow lastig zooi casten als je steeds interrupt word
vandaag ook weer mvt, frikket (oid) en nog een lvl 28 hunter die me heletijd lastig vallenallemaal onder de lvl 48 en dus niet de moeite waard om te killen, maar wel irritant
Irritant is my middle namequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Ferdii het volgende:
migwi ga toch rerollen oid
hoop volgende week me hele pvp reward set aan te kunnen
btw exstince was het kwa lag wel goed te doen met 40 tegen 40 op battle grounds?
en kan iekamdn hier de hele fokkers guild van lvl onder de 48 dat ze moeten stoppen met mij te bespringen, worde helemaal gek van steeds die lvl 30's aan me reet, het is zow lastig zooi casten als je steeds interrupt word
vandaag ook weer mvt, frikket (oid) en nog een lvl 28 hunter die me heletijd lastig vallenallemaal onder de lvl 48 en dus niet de moeite waard om te killen, maar wel irritant
Doe ik ook wel als die changes nog lang op zich laten wachten. I love Hunter, maar we worden hele tijd een mooi beeld voorgehouden waar verdomme niks van terecht komtquote:
ROFLMAO.. Way to go Fokkers Guildquote:en kan iekamdn hier de hele fokkers guild van lvl onder de 48 dat ze moeten stoppen met mij te bespringen, worde helemaal gek van steeds die lvl 30's aan me reet, het is zow lastig zooi casten als je steeds interrupt word
Stop eens met liegen; ik heb 512 MB, en ik heb screenfreezes. Alleen wel bij ongeveer het 3dubbele aantal mensen + gryph lag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee man.
Extra geheugen.
Ik ga vandaag of morgen 1gb kopen.
Met 512mb heb je al screen freezes als er 30 man samenkomen in SS/TM.
Geforce FX5200, 256mb (no commentquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Stop eens met liegen; ik heb 512 MB, en ik heb screenfreezes. Alleen wel bij ongeveer het 3dubbele aantal mensen + gryph lag.
heel zeker weten dat je (en iedereen met 512mb volgens mij) er meer bij moet prikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:23 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geforce FX5200, 256mb (no comment)
AMD Athlon 64 3400+
512mb geheugen
Dat heb ik.
En met 30 man is 't al screen freeze![]()
Waarom zou Migwi niet zeuren over hunters?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:39 schreef Max_Dark het volgende:
Priests
* Inner Fire - Now stacks with other effects that increase attack power and armor.
* Holy Nova - Cooldown decreased.
* Feedback - Casting a higher rank of the spell will now replace an existing, lower level effect.
* Unbreakable Will - Fixed a bug that caused many abilities to ignore the additional resistance.
- Fix
- Nog altijd KUT
- Fix
- Fix.
Stop bitching Migwi.
AMD Athlon (TM) XP 2200 +quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:23 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geforce FX5200, 256mb (no comment)
AMD Athlon 64 3400+
512mb geheugen
Dat heb ik.
En met 30 man is 't al screen freeze![]()
Heb ik ook een keer gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Werd net geslacht door een rogue in Ratchet (PvP stond nog aan) en nu ben ik als ghost gespawned in Brill. Enig idee hoe ik weer bij m'n lichaam kom? Of is ressurecten de enige mogelijkheid?
Het verschil tussen 512 en 1024MB RAM is echt geweldig. Mijn laptop heeft een tijdje een loszittende geheugenmodule gehad, waardoor ik maar 512MB ter beschikking had. Ik had toen ontzettend veel last van "slideshows", met name op de gryphon en als ik in een raid of een ander druk gebied terecht kwam. Nadat dit een tijdje terug gefixt is, loopt alles weer behoorlijk soepel. En voor de duidelijkheid, m'n laptop heeft een Ati Radeon Mobility 9200 met 16MB geheugen, dus het is echt geen kickass videokaart die er in zitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
AMD Athlon (TM) XP 2200 +
GeForce2 MX/MX 400 (Totaal niet up-to-standard, ja.)
512 MB RAM
Het loopt niet soepeltjes, maar het gaat. Des de langer je blijft leven. (Waar ik redelijk goed in ben.), des de beter het wordt, vind ik.
Gisteren 1500 CP's gehaald uit 117 kills.Sorry Ferdii, daar zat jij ook wel wat keren bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |