abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27134377
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
De posts van heiden6 zijn even suf maar minder nuttig dan het spel van Johann Vogel.
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven. Suffer dan je avatar en username lijkt me trouwens sowieso niet mogelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27134464
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven. Suffer dan je avatar en username lijkt me trouwens sowieso niet mogelijk.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:49:42 #93
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_27144924
Johann Vogel. Even secuur als een Zwitsers horloge danwel bankrekening. Nooit gekke dingen doen, de calvinist pur sang. Dat het een humerloze saaie vent is, wat al direct wordt bevestigd door zijn kapsel, moeten we maar voor lief nemen want dat is inherent aan het Zwitserleven gevoel.

Werd gezegd door B.R.Oekhoest, met een brede glimlach en een brede scheiding. Bredero zou er een mooi gedicht over kunnen declameren.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:52:33 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27145009
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:16 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk hoort ie beter bij Den Bosch thuis ja...
beter bij emmen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:55:37 #95
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27145099
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vogel nauwelijks gemist zal worden, en dat we hem over een paar jaar al lang en breed vergeten zijn.
Wie?
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:15:07 #96
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_27145760
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:55 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wie?
éčn of andere rare vogel
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:22:13 #97
89068 Gh0stbust3r
Ruud van Nistelrooy
pi_27152610
Wat lopen jullie allemaal te zeuren, ik denk dat jullie allemaal een beetje jaloers zijn, zker de niet PSV-fans.... Vogel is een zeer nuttige speler, en elke club in de HCE mocht willen dat ze zo'n speler hadden... Jammer dat ie weggaat.... ( En nee, ik ben geen PSV fan )
Trainer van *Manchester United* ( @ www.hattrick.org )
pi_27157189
Ajax heeft een Vogel en die ben ik liever kwijt dan rijk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27157295
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te zeuren, ik denk dat jullie allemaal een beetje jaloers zijn, zker de niet PSV-fans.... Vogel is een zeer nuttige speler, en elke club in de HCE mocht willen dat ze zo'n speler hadden... Jammer dat ie weggaat.... ( En nee, ik ben geen PSV fan )
Er is altijd wel een speler te vinden die een tikie breed kan geven, waarmee meteen de meerwaarde van Vogel wordt aangegeven.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27380714
Het nieuws is daar, Vogel gefeliciteerd met je nieuwe werkgever PSV zal je missen
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vogel heeft
o geen schot
o geen scorend vermogen
o geen lengte
o geen snelheid
o geen toekomst
o geen ballen
o geen tackle
o geen uitstraling
o geen kapper
o geen vrije trap
o geen vrienden
o geen fans, behalve Thoresen Koning
o geen passeerbeweging
o geen kinderen
o geen brommer
o geen kopkracht

en valt slechts op door
o slappe inspeelpasses
o nare handgebaartjes
o beslissende fouten
o zijn kapsel
o dat hij altijd Milka chocolade uitdeelt
o zijn vertragende inbreng
o zijn vooraanstaande positie bij iedere trainer
Milan kan dat toevallig allemaal net goed gebruiken
pi_27381208
Ja, als Gattuso, Seedorf, Ambrosini, Serginho, Dhorasoo en Brocchi allemaal ontbreken kan je beter Vogel dan Esajas hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_27381349
hij moet eerst 5 jaar rijpen, als ie 33 ofzo is kan hij in de basis van dat bejaardenelftal
pi_27381479
De criticasters van Vogel hebben dus gewoon ongelijk gehad. Wel leuk om dat nu te kunnen constateren
pi_27381508
Omdat AC Milan hem voor de tribune haalt, is het een goede speler???
www.thuisuiteten.nl
pi_27381532
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Omdat AC Milan hem voor de tribune haalt, is het een goede speler???
Je zult je ongelijk ook eens toegeven
pi_27381572
Kom op man, je hebt toch zelf nog wel zo veel kijk op het spel dat je doorhebt dat Milan Vogel haalt om er aan te verdienen of als breedtekrachtje?
www.thuisuiteten.nl
pi_27381607
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Kom op man, je hebt toch zelf nog wel zo veel kijk op het spel dat je doorhebt dat Milan Vogel haalt om er aan te verdienen of als breedtekrachtje?
pi_27381642
Het is een 'vd Meyde' actie van Milan. Op basis van een wedstrijd tegen hen de speler aantrekken.
Overigens vind ik het wel leuk voor Vogel, maar lijkt hij me echt kwaliteit te kort te komen voor een vaste plek bij Milan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27381665
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Het is een 'vd Meyde' actie van Milan. Op basis van een wedstrijd tegen hen de speler aantrekken.
Overigens vind ik het wel leuk voor Vogel, maar lijkt hij me echt kwaliteit te kort te komen voor een vaste plek bij Milan.
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.
pi_27381708
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.
Klopt

Wie scout er nou Harry?
pi_27381710
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat als er ook maar 1 euro voor Vogel betaald had moeten worden, dat Milan het dan niet had gedaan.
Klik dan als je durft
pi_27381725
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat als er ook maar 1 euro voor Vogel betaald had moeten worden, dat Milan het dan niet had gedaan.
Jomanda
pi_27381786
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Jomanda
Dat niet, maar anders hadden ze hem vorig jaar wel gekocht. Toen kostte Vogel zo ongeveer niks.
Klik dan als je durft
pi_27381791
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk komt hij tekort. Maar hij was transfervrij. Niet zo boeiend voor Milan als hij mislukt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27381816
wtf? Vogel naar Milan dat heb ik gemist.
lijkt mij dat ze meer een balafpakker nodig hebben.
pi_27381854
johann vogel lacht wel hoor, hij hoeft vast niet op een houtje te bijten bij milan ook al zit je op de tribune
pi_27381863
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat niet, maar anders hadden ze hem vorig jaar wel gekocht. Toen kostte Vogel zo ongeveer niks.
Ook al kost hij niks, denk je nou echt dat Milan een speler haalt die zo slecht is als hier in Fok gemiddeld wordt beweerd?
pi_27381877
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook al kost hij niks, denk je nou echt dat Milan een speler haalt die zo slecht is als hier in Fok gemiddeld wordt beweerd?
ze hebben harvey esajas ook gehaald.
pi_27381904
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27381949
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')