Ik dacht dat het hier over Johann Vogel ging, misschien dat je een tiende procent van zijn niveau kunt opbrengen als je hier post? En als je perse trollen moet, doe het dan eens olijk of grappig want dit slaat doodquote:
Al jaren, was dat nog niet duidelijk dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Dat "geen vrienden" doet het hem.Volgens mij zit CMT met een complex of zo.
Onze held uit Zelhem.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Dat "geen vrienden" doet het hem.Volgens mij zit CMT met een complex of zo.
Ik let nooit echt op fokkers moet ik zeggenquote:
Vogel voetbalt in dienst van het elftal. Hij is niet de speler van de oogstrelende acties, de eindpass of de goal. Je ziet hem dus weinig terug in beeld.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef heiden6 het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar waarschijnlijk is het toch bullshit. Uitleg?
Als een teletekstsupporter beschouwen ... Vogel staat zelden op teletekstquote:Dat er verder niets gebeurt, bedoel je? Volg het niet helemaal.
In het voetbal moet een bal veroverd, ruimte worden gemaakt, loopactie worden gepleegd enzovoorts totdat de bal kan worden ingeschoten of gekopt. Vogel doet daarbij prima werk.quote:Dit volg ik al helemaal niet.
Je bedoelt jouw logica? Die ken ik niet, wel weet ik wat Vogel voor PSV heeft betekend in het afgelopen seizoen, terwijl hij begin dit seizoen nog z'n dieptepunt bij de club beleefde. Een gewichtige schaduwspeler, dat is Vogel.quote:Kun je volgende keer enige logica toepassen als je iets post? Bij voorbaat dank.
Wat is ie wel?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef okee6 het volgende:
Vogel voetbalt in dienst van het elftal. Hij is niet de speler van de oogstrelende acties, de eindpass of de goal. Je ziet hem dus weinig terug in beeld.
quote:
quote:I'm the invisible man,
I'm the invisible man,
Incredible how you can,
See right through me,
En waaruit concludeer je dat ik dat niet weet? Zulke spelers zijn dus erg nuttig, maar desalniettemin suf. Niemand komt naar het stadion voor Vogel.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vogel voetbalt in dienst van het elftal. Hij is niet de speler van de oogstrelende acties, de eindpass of de goal. Je ziet hem dus weinig terug in beeld.
Ja, dat komt omdat hij weinig scoort. Point being?quote:Als een teletekstsupporter beschouwen ... Vogel staat zelden op teletekst
Ja, goed gezien.quote:In het voetbal moet een bal veroverd, ruimte worden gemaakt, loopactie worden gepleegd enzovoorts totdat de bal kan worden ingeschoten of gekopt. Vogel doet daarbij prima werk.
Helemaal mee eens?quote:Je bedoelt jouw logica? Die ken ik niet, wel weet ik wat Vogel voor PSV heeft betekend in het afgelopen seizoen, terwijl hij begin dit seizoen nog z'n dieptepunt bij de club beleefde. Een gewichtige schaduwspeler, dat is Vogel.
Als je een dienstbare speler suf noemt, doe je diegene imho tekort. Nadat ie niet meer in de basis werd opgesteld kwam hij alsnog perfect terug. Nog afgezien daarvan is het van elke speler van PSV dit seizoen een prestatie om dat spelletje zo goed gespeeld te krijgen. Vogel doet daar volop aan mee en krijgt daar nooit de credits voor, hij kan alleen maar fouten maken. En dan ga jij hem op basis daarvan suf noemen, tja dat valt verkeerd bij mij. Ik had verder de indruk dat jij 'suffe' spelers als zodanig discrimineert. Mogen die soms niet bij PSV spelen? Of alleen bij de gratie van Hiddink?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:11 schreef heiden6 het volgende:
En vertel nu nog eens waarom je zo gepikeerd reageerde, en mij een teletekstsupporter noemde? Kneus.![]()
Waar Cocu geen tijd voor heeft, dat doet Vogel en Van Bommel gunt hij een excuusquote:
die psv'ers denken nog steeds dat ze echt kans haddenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Vogelde stille kracht van PSV. Bij Milaan hadden ze enorm veel moeite met hem
Een speler die zeer nuttig is, maar weinig flair of creativiteit tentoonspreidt, vind ik suf. Dat is geen waardeoordeel over de voetballer in kwestie.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je een dienstbare speler suf noemt, doe je diegene imho tekort. Nadat ie niet meer in de basis werd opgesteld kwam hij alsnog perfect terug. Nog afgezien daarvan is het van elke speler van PSV dit seizoen een prestatie om dat spelletje zo goed gespeeld te krijgen. Vogel doet daar volop aan mee en krijgt daar nooit de credits voor, hij kan alleen maar fouten maken. En dan ga jij hem op basis daarvan suf noemen, tja dat valt verkeerd bij mij. Ik had verder de indruk dat jij 'suffe' spelers als zodanig discrimineert. Mogen die soms niet bij PSV spelen? Of alleen bij de gratie van Hiddink?
[..]
Nee, Beckham is een prutser. Wel leuker om naar te kijken dan Makalélé, want die is ook suf.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
heiden6 vindt Beckham zeker ook beter dan Makeléle
Makeléle niet op waarde kunnen schatten zegt genoeg over jouw voetbalkennis.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, Beckham is een prutser. Wel leuker om naar te kijken dan Makalélé, want die is ook suf.
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:44 schreef PLAE@ het volgende:
cultheld je moet niet zoveel naar Jeroen Grueter luisteren![]()
Ok, dat kan; Maar Makeléle niet op waarde kunnen schatten is rock bottom.quote:
Waar lees je dat nou godverdomme? Want ik heb het echt nergens geschreven.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht.Maar serieus: Als je de kwaliteiten van spelers als Makeléle, Xabi Alonso en Vogel niet ziet, dan kun je maar beter naar korfbal gaan kijken.
Dat je hun spel onzichtbaar en saai vindt, zegt genoeg over jouw beleving van voetbal. Daar is natuurlijk niks mis mee, maar het is wel een oppervlakkige kijk op het spelletje.quote:Op maandag 9 mei 2005 05:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar lees je dat nou godverdomme? Want ik heb het echt nergens geschreven.
Nergens, maar dan ook nergens, beweer ik dat zulke spelers niet goed zijn. Ik vind ze alleen suf. Dat neemt niet weg dat je zulke onzichtbare, saaie spelers als Makalélé en Vogel nodig hebt in je team. Persoonlijk vind ik zo spelen veel knapper dan wat bijvoorbeeld Beckham doet.
En dat toontje van je staat me absoluut niet aan.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
die psv'ers denken nog steeds dat ze echt kans hadden![]()
Vogel vergelijken met Xabi Alonson en Makelélequote:Op maandag 9 mei 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht.Maar serieus: Als je de kwaliteiten van spelers als Makeléle, Xabi Alonso en Vogel niet ziet, dan kun je maar beter naar korfbal gaan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |