Lijkt me wel echt een club voor VdVquote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Maar VdV zie ik echt niet naar Duitsland gaan.
VDV komt al jaren voor in de scoutingsboekjes van de grote clubs. Als dei door hebben dat hij voor 4 miljoen te koop is, zullen die ook wel hun intresse gaan tonen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een club voor VdV
hij gaat toch niet naar de absolute top
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nl![]()
Mja dat welquote:Ik denk dat hij de 410 dvd wil bestellen.
Minder. Weet niet van iedereen waar die zit. Meeste zitten op andere fora.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Mja dat wel![]()
Maar dat was eigenlijk niet de reden, ik benieuwd of hier ook mensen van zuid zaten..
Ik ken er wel een paar uit Zoetermeer, zoals ik allerlei mensen ken uit alle hoeken van Nederland (voordat ik nog meer van dit soort vragen krijg...).quote:
Nee helaas nog nietquote:
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bierquote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, hoe dat zo joh? Er is toch een wachtrij?
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee helaas nog nietwel een gewone ajax string met het oude logo..
![]()
Ben je van de 410 girls danquote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee helaas nog nietwel een gewone ajax string met het oude logo..
![]()
Nee dat niet heb er zelfs nog nooit gezetenquote:
Maurice B. toevallig?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar uit Zoetermeer, zoals ik allerlei mensen ken uit alle hoeken van Nederland (voordat ik nog meer van dit soort vragen krijg...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |