Vanavond nog ff utilisme en deontologie doorgenomen, maar ik vind economie belangrijker, dus ik ga het niet goed leren.quote:
Zoals ik al zei, "They're cake" en "Easy as pie/cake" kan allebei. En die eerste zou je gelijk in kunnen hebben.quote:
Ik vind het helemaal niet belangrijk, maar ga vanaf morgen toch maar even stevig lerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Vanavond nog ff utilisme en deontologie doorgenomen, maar ik vind economie belangrijker, dus ik ga het niet goed leren.![]()
Ja, Nederlands was kut he!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef commeric het volgende:
Ik geloof dat de schoon onze woordenboeken regeld...
quote:
2,5.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:08 schreef Ri-Klain het volgende:
Engels... bah![]()
Het is ook veels te lekker weer om 3 uur lang saaie Engelse teksten te lezen![]()
Veel tv kijken, op je 5e een gameboy krijgen helpt ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
Waarom is iedereen hier zo goed in Engels ?
Dat lijkt me juist wel interessant. Waar zou het anders over moeten gaan?quote:ik zo'n oefenexamen was een speach van die gast van de VN.. saaier kan niet.
Meer TV kijken, meer computeren! DOe goddomme eens wat moeite voor school!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
Waarom is iedereen hier zo goed in Engels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |