Fock off, suck my dick etc.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:07 schreef Max_Dark het volgende:
Pfff If you're as good as most of us are in English you shouldn't worry about tomorrow. I've read enough exams to know they're cake so English is the least of my worries (damn physics is getting to me). Besides, my grade's already so high it would take me more of an effort to fail than to pass :S.
Edit: By the way, it's an English topic, why not write in English? It's good practice for those who need it.
Toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
Cursus beginners:
Eerst even oefenen in het Nederlands:
Drie heksen kijken op drie Swatch polshorloges. Welke heks kijkt op welk polshorloge?
En dan nu in het Engels:
Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which Swatch watch ?
En als dit lukt mag je naar de groep van de gevorderden :
Eerst weer eens oefenen in het Nederlands:
Drie transsexuele heksen kijken naar de knopjes van drie Swatch polshorloges. Welke transsexuele heks kijkt naar welk knopje van welk Swatch polshorloge ?
En dan nu in het Engels:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch ?
Gelukt? Dan ben je geslaagd!!!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
Cursus beginners:
Drie heksen kijken op drie Swatch polshorloges. Welke heks kijkt op welk polshorloge?
En dan nu in het Engels:
Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch ?
Drie transsexuele heksen kijken naar de knopjes van drie Swatch polshorloges. Welke transsexuele heks kijkt naar welk knopje van welk Swatch polshorloge ?
En dan nu in het Engels:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch ?
Okj ik ben geslaagdquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
[Cursus]
Moet je geen taalfouten in de "cursus" zelf maken he...quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
Cursus beginners:
En dan nu in het Engels:
Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which Swatch watch ?
En dan nu in het Engels:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch ?
Dan moet je ook geen "cursus" opzettenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef VoreG het volgende:
Ja klopt overheen gelezen, lijkt me niet zo raar toch
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:07 schreef Max_Dark het volgende:
Pfff If you're as good as most of us are in at English you shouldn't worry about tomorrow. I've read enough exams to know they're a piece of cake so English is the least of my worries (damn physics is getting to me). Besides, my grade's already so high it would take me more of an effort to fail than to pass :S.
Edit: By the way, it's an English topic, why not write in English? It's good practice for those who need it.
't is al goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef VoreG het volgende:
Jajajaja ik weet wel hoe het moet, maar ik was iets teveel bezig met watch oke.
Nee...maar ik vond dat ezelsbruggetje wel leukquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef Skv het volgende:
Ja, maar boeien.
We hoeven toch niks in het engels te schrijven.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Woutey het volgende:
mag je er een woordenboek bij hebben?
vorig jaar is het examen op onze school afgekeurd omdat er woordenboeken uitgedeeld zijn.
Vanavond nog ff utilisme en deontologie doorgenomen, maar ik vind economie belangrijker, dus ik ga het niet goed leren.quote:
Zoals ik al zei, "They're cake" en "Easy as pie/cake" kan allebei. En die eerste zou je gelijk in kunnen hebben.quote:
Ik vind het helemaal niet belangrijk, maar ga vanaf morgen toch maar even stevig lerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Vanavond nog ff utilisme en deontologie doorgenomen, maar ik vind economie belangrijker, dus ik ga het niet goed leren.![]()
Ja, Nederlands was kut he!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef commeric het volgende:
Ik geloof dat de schoon onze woordenboeken regeld...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |