2,5.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:08 schreef Ri-Klain het volgende:
Engels... bah![]()
Het is ook veels te lekker weer om 3 uur lang saaie Engelse teksten te lezen![]()
Veel tv kijken, op je 5e een gameboy krijgen helpt ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
Waarom is iedereen hier zo goed in Engels ?
Dat lijkt me juist wel interessant. Waar zou het anders over moeten gaan?quote:ik zo'n oefenexamen was een speach van die gast van de VN.. saaier kan niet.
Meer TV kijken, meer computeren! DOe goddomme eens wat moeite voor school!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Meer TV kijken, meer computeren! DOe goddomme eens wat moeite voor school!
Ik vind er echt niets moeilijks aan..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef kippiej het volgende:
Ik internet veel, kijk veel films en kan ook best een film checken zonder ondertitel ofzo.
Maar die gatenteksten zijn oo zo kankerhinderlijk
Wees gerust, niet iedereen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
Ik moet wel 3 uurquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:08 schreef Ri-Klain het volgende:
Engels... bah![]()
Het is ook veels te lekker weer om 3 uur 2,5 uur lang saaie Engelse teksten te lezen![]()
je mag kiezen, ik zou voor EN-NE gaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef Lurcker het volgende:
Mag je nou 'n NE-EN of EN-NE woordenboek erbij gebruiken?
Ik sta nu 'n 7,9 en wil graag voor de 9,1 gaan![]()
wij mogen alleen EN-NEquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef Lurcker het volgende:
Mag je nou 'n NE-EN of EN-NE woordenboek erbij gebruiken?
Ik sta nu 'n 7,9 en wil graag voor de 9,1 gaan![]()
Het mag misschien wel, maar het is doelloos ..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef Qweck het volgende:
Mag je er niet twee meenemen dan?
Waarom zou je er uberhaupt twee willen hebben? Voor een tekstverklarend examen lijkt een NE -> ENG woordenboek mij toch echt nutteloos.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef Qweck het volgende:
Mag je er niet twee meenemen dan?
Krijg je van die mensen die met pre-historische bijbeldikke woordenboeken aankomen, das helemaal niet fijn werken, zo'n woordenboek met een hoogte van 10 centimeter ..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef S-Two het volgende:
of een woordenboek waar ze allebei inzitten
Een beetje professioneel 1-richting woordenboek is ook wel zo dik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Krijg je van die mensen die met pre-historische bijbeldikke woordenboeken aankomen, das helemaal niet fijn werken, zo'n woordenboek met een hoogte van 10 centimeter ..
Dat wil toch niks zeggen, misschien zijn de teksten dit jaar wel een stuk makkelijker ..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef S-Two het volgende:
Voor een voldoende gemiddelde moet ik een 3.9 halen. Moet makkelijk te doen zijn, maar na die teksten die ik vanochtend geoefent heb...
Tjah, we shall see....quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wil toch niks zeggen, misschien zijn de teksten dit jaar wel een stuk makkelijker ..
en-ne dusquote:Woordenboek moderne vreemde talen
Toegestaan is een eendelig woordenboek vreemde taal-Nederlands of eentalig vreemde taal of een woordenlijst vreemde taal-Nederlands. De aanwezigheid van een afdeling Nederlands-vreemde taal, een opzoekgrammatica of soortgelijke bijlage in datzelfde deel is geen belemmering.
Niet toegestaan is een elektronisch woordenboek.
Het toestaan van het woordenboek zal niet van invloed zijn op de annotaties bij de examenteksten.
Bij het centraal examen Engels in de gemengde en in de theoretische leerweg is bovendien een woordenboek Nederlands-Engels toegestaan. Dat kan een onderdeel zijn van een woordenboek met afdelingen Nederlands-Engels en Engels-Nederlands, of een afzonderlijk deel naast het eendelige woordenboek (Engels-Nederlands) zoals dat bij alle moderne vreemde talen is toegestaan.
Het woordenboek Nederlands-Engels is toegestaan met het oog op het onderdeel schrijfvaardigheid. Deze toestemming betreft de gehele zittingsduur: het is dus niet zo dat de kandidaat het woordenboek Nederlands-Engels alleen bij het maken van schrijfopdrachten mag gebruiken.
Dat stukje dat ik gequote had gaat toch echt over VWO, ik heb 't van http://www.eindexamen.nlquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef S-Two het volgende:
Bij VMBO mag je dus twee meenemen, en bij VWO 1. Maar boeie, je gebruikt er toch maar 1
Er schijnt toch zo een lijst achterin het Examenbundel te staanquote:of een woordenlijst vreemde taal-Nederlands
Gemengde en theoretisch leerweg is VMBOquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef Lurcker het volgende:
[..]
Dat stukje dat ik gequote had gaat toch echt over VWO, ik heb 't van http://www.eindexamen.nl
Haha ok, mja. Ik heb totaal geen examen geoefend, dus eigenlijk niet echt 'n idee wat me te wachten staat. Maar die 9,1 zal en moet ik halenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gemengde en theoretisch leerweg is VMBO
Met oog op de schrijfopdracht: die heeft VWO dus niet
En zo minimaal mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |