Ik duim voor je!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
bij mij doet 'ie het ook nu. Zeg me dat als paradiso 'm vermeldt, dat ie komt. Zegut, zegut, zegut
Ik ook van jou!quote:
Neeheee, niemand kent Eef. Maar niemand kent Roger Clyne evenmin (of is dat een dubbele ontkenning?:)quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook van jou!
Maar wie is die Clemm Snide nou? Ben ik een hele erge cultuurbarbaar als ik m niet ken??
Ik heb ooit een plaatje van ze gehoord op KinkFM, Your Favorite Music heette dat. Vond ik toen niet erg bijzonder, dus ik ben de band weer vergetenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook van jou!
Maar wie is die Clemm Snide nou? Ben ik een hele erge cultuurbarbaar als ik m niet ken??
welke winkels ben je allemaal geweest? er is een straatje in SOHO waar er een stuk of 10 op een rij zitten, oa cd and record exchange waar ik meestal heenga.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:01 schreef OProg het volgende:
Ik ben net terug uit London.
Leuk cd winkels ingelopen. Naar de centrale wezen kijken van de hoes van Animals van Pink Floyd. In Croydon geweest voor een bezoek aan Beanos:
[afbeelding]
Verder rondgelopen, gegeten, gedronken en noem maar op. En cultuur opgesnoven en dat soort dingen.Leuke dagen gehad!
Your favorite music, don't that make you sad?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik heb ooit een plaatje van ze gehoord op KinkFM, Your Favorite Music heette dat. Vond ik toen niet erg bijzonder, dus ik ben de band weer vergeten
Op die nieuwe cd staan ook wel een paar aardige nummer. Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van "hoist that rag" en "make it rain".quote:Op maandag 16 mei 2005 15:45 schreef webfreak het volgende:
[..]
Closing Time
Rain Dogs
Swordfish Trombones
En die nieuwste CD van 'm laten we netjes in de schappen liggen
Ja, wat ik wel niet snap: 'in het echt' lijkt 't alsof de fabriek vlak aan 't water ligt, maar op de Animals-cover staan er nog allerlei huizen en wegen omheen.. Roger heeft toch niet met z'n vieze tengels die foto liggen manipuleren he!?quote:[b]Op maandag 16 mei 2005 22:07
Ondanks de zooi eromheen is het wel een geweldig ding:
[afbeelding]
[afbeelding]
de Floyd hoes:
[afbeelding]
Soho idd doorgelopen. HTV voor goedkope boeken en leuk spul. Tower Records was vroeger wel redelijk, sinds het virgin idd kut. Music and Video Exchange bij Nothing Hill Gate. Aan het einde van Portobello Road zitten een paar leuke zaken. En nog naar Camden Town geweest. Daar zitten wat zaken + een markt met onverwachte bakken altijd,. En nog naar Croydon (bij de Fairfield Hall) voor oa. Beanos.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
welke winkels ben je allemaal geweest? er is een straatje in SOHO waar er een stuk of 10 op een rij zitten, oa cd and record exchange waar ik meestal heenga.
edit da's dus Berwick Street .
beanos moet ik nog een keertje checken dat ziet er goed uitquote:Op maandag 16 mei 2005 23:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Soho idd doorgelopen. HTV voor goedkope boeken en leuk spul. Tower Records was vroeger wel redelijk, sinds het virgin idd kut. Music and Video Exchange bij Nothing Hill Gate. Aan het einde van Portobello Road zitten een paar leuke zaken. En nog naar Camden Town geweest. Daar zitten wat zaken + een markt met onverwachte bakken altijd,. En nog naar Croydon (bij de Fairfield Hall) voor oa. Beanos.
yep die is erg leuk inderdaad. Camden is zowiezo wel leuk behalve 's avonds en 's nachts....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef OProg het volgende:
Voor wie spoedig nog eens naar London gaat. Je moet altijd een keer naar Camden Town.
Daar zitten veel alternatieve winkels en zeker op die markt daar kom je de meest vreemde vogels tegen. Het meest geweldige is een kledingzaak die eruit ziet als een grot waar harde house snoehard opstaat en allemaal weirde verkopers die recht uit de hel zouden kunnen komen volledig van de wereld rondhuppelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |