abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:24:23 #251
96614 PandorasBox
Open me....
pi_26871081
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:04 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Noem het gewoon een rpg of weet je niet waar MMORPG voor staat, je noemt battlefield toch ook geen MMO omdat je met veel mensen tegelijk online kan.
Hallo

Heb je Morrowind wel eens gespeeld? Het lijkt op WOW maar dan offline. Het is bijna hetzelfde, alleen kom je npc's tegen i.p.v. echte mensen. Bijna precies hetzelfde opbouw. Het spel bestaat ook 90% uit side-quests. Iets dat je vaker in een MMORPG tegenkomt.

Natuurlijk is Morrowind een RPG, maar het spel heeft dezelfde opbouw als een MMORPG.
...and you shall see.
pi_26873859
quote:
Free Xbox Live weekends
Kijk dat wil ik zien
en nu maar hopen dat je ook geen CC nodig hebt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26873937
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:24 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Hallo

Heb je Morrowind wel eens gespeeld? Het lijkt op WOW maar dan offline. Het is bijna hetzelfde, alleen kom je npc's tegen i.p.v. echte mensen. Bijna precies hetzelfde opbouw. Het spel bestaat ook 90% uit side-quests. Iets dat je vaker in een MMORPG tegenkomt.

Natuurlijk is Morrowind een RPG, maar het spel heeft dezelfde opbouw als een MMORPG.
Morrowind ligt nu voor 7 euro bij de bart smit, incl wat uitbreidingen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:51:15 #254
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26874007
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:45 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Dat is nou het vreemde aan Morrowind 3 . Het lijkt op een MMORPG, maar dat is het niet.
Dat is absoluut onzin van hier tot tokyo.
Een MMORPG gaat juist om de sociale interactie die je totaal mist in een gewone RPG, daarnaast zijn het type quests best anders en gaat het in WoW eigenlijk niet om een centrale verhaallijn.

appel peer.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:27:23 #255
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26877756
hey, ik zit in het Morrowind Topic

ow wacht, de titel zegt dat het over de Xbox 360 moet gaan...
The line is a dot to you!
pi_26878476
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:27 schreef kepler het volgende:
hey, ik zit in het Morrowind Topic

ow wacht, de titel zegt dat het over de Xbox 360 moet gaan...
heel scherp.
Fiets
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:35:30 #257
96614 PandorasBox
Open me....
pi_26879613
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:51 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat is absoluut onzin van hier tot tokyo.
Een MMORPG gaat juist om de sociale interactie die je totaal mist in een gewone RPG, daarnaast zijn het type quests best anders en gaat het in WoW eigenlijk niet om een centrale verhaallijn.

appel peer.
Ik heb classic Morrowind 3 voor de Xbox hier liggen, en WOW speel ik zo af en toe ook eens. Beide spellen bevatten niet echt een centrale verhaallijn. Het gaat meer om de side-quests. En ik zeg nergens dat Morrowind een MMORPG is, ik bedoel gewoon dat het spel op een MMORG lijkt. Je doet niks anders dan de heel tijd rondrennen om je stats op te krikken, met hier en daar een side-quest. Inhoud is bijna hetzelfde, aleen heb je bij MMORPGs echte mensen waarmee je in contact komt.

Maar goed. Is er ergens een "Morrowind is een offline MMORPG" topic hier?

Ontopic:

Als het online gebeuren van X360 gratis wordt, de silver edition dus, dan vind ik dat best wel interessant. Ik ben nog nooit iemand geweest die spellen online achter een console speelt. En dat vind ik nog steeds niet echt boeiend. Maar spellen met downloadable content (Live-aware) worden dan wel erg aantrekkelijk. Moet het wel allemaal gratis blijven natuurlijk. Ik heb geen zin om voor elke patch $1 te betalen ofzo.
...and you shall see.
pi_26879773
Ik ga gewoon voor gold, het lijkt erop dat dat live! is zoals we het nu kennen. En dat vind ik best wel fijn. Ik heb nu nog een abonnement lopen tot mei 2006. Maar blijft dat abo nou ook geldig op xbox 360 of niet? (denk zoiezo niet dat ik dan al lang een xbox 360 in huis heb maar toch)
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26879825
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:
Ik ga gewoon voor gold, het lijkt erop dat dat live! is zoals we het nu kennen. En dat vind ik best wel fijn. Ik heb nu nog een abonnement lopen tot mei 2006. Maar blijft dat abo nou ook geldig op xbox 360 of niet? (denk zoiezo niet dat ik dan al lang een xbox 360 in huis heb maar toch)
Volgens de geruchten wordt het Xbox live abo omgezet naar Xbox Live Gold
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26880247

Perfect Dark Zero render revealed by MTV
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:03:26 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26880409

Van de MTV presentatie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:05:48 #262
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26880481
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
renders zeggen helemaal niks helaas...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:07:41 #263
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26880533
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:35 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Als het online gebeuren van X360 gratis wordt, de silver edition dus, dan vind ik dat best wel interessant. Ik ben nog nooit iemand geweest die spellen online achter een console speelt. En dat vind ik nog steeds niet echt boeiend. Maar spellen met downloadable content (Live-aware) worden dan wel erg aantrekkelijk. Moet het wel allemaal gratis blijven natuurlijk. Ik heb geen zin om voor elke patch $1 te betalen ofzo.
op deze manier trekken ze heel veel mensen over de streep, door het online gebeuren gedeeltelijk gratis te maken. Patches zullen altijd gratis blijven, alleen downloadable content zal soms geld gaan kosten.

Ben trouwens benieuwd hoe ze dat met die gratis weekenden gaan doen. Welke tijdzone ze gaan aanhouden, want het weekend begint in de USA natuurlijk eerder en in Australie is tie later afgelopen (of juist precies andersom )
pi_26880588
@ Roy, dat is toch die gast die op een 360 speeld met een wireless controller ? Helaas post iedereen die plaatjes via PhotoBucket en doen ze het niet meer
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:09:55 #265
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26880612
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Dat is een oude render.

Zie: http://newrare.free.fr/pages/fonds_d%20ecran%20perfect.htm
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_26880635
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:07 schreef kepler het volgende:

[..]

op deze manier trekken ze heel veel mensen over de streep, door het online gebeuren gedeeltelijk gratis te maken. Patches zullen altijd gratis blijven, alleen downloadable content zal soms geld gaan kosten.

Ben trouwens benieuwd hoe ze dat met die gratis weekenden gaan doen. Welke tijdzone ze gaan aanhouden, want het weekend begint in de USA natuurlijk eerder en in Australie is tie later afgelopen (of juist precies andersom )
Ik zou het ook erg op prijs stellen als er een standaard online pakket gratis is, waar je altijd gebruik van kunt maken ook zonder CC.
Als je dan wat downloadable content wilt hebben en hiervoor moet betalen kan ik daar nog wel mee leven, patches moeten indd altijd gratis blijven, zou te gek zijn als je hiervoor moet betalen.

Ik speel op m'n huidige xbox regelmatig mbv xlink-kai omdat ik te beroerd ben om te betalen om online te spelen, alhoewel de verhalen welke ik ondermeer hier op fok hoor over live over het algemeen wel erg lovend zijn.
Fiets
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:12:42 #267
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26880703
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik zou het ook erg op prijs stellen als er een standaard online pakket gratis is, waar je altijd gebruik van kunt maken ook zonder CC.
Als je dan wat downloadable content wilt hebben en hiervoor moet betalen kan ik daar nog wel mee leven, patches moeten indd altijd gratis blijven, zou te gek zijn als je hiervoor moet betalen.

Ik speel op m'n huidige xbox regelmatig mbv xlink-kai omdat ik te beroerd ben om te betalen om online te spelen, alhoewel de verhalen welke ik ondermeer hier op fok hoor over live over het algemeen wel erg lovend zijn.
ik vind de 15 euro die ik nu betaal voor een jaar Xbox-live het echt wel waard. Normaal kost het 60 euro per jaar, maar er zijn vaak genoeg aanbiedingen. Zo heb ik een jaar abbo gekocht + Splinter Cell Pandora Tomorrow voor maar 30 euro.

En zelfs al waren die aanbiedingen er niet, dan vind ik 60 euro per jaar nog steeds een prima bedrag. De service is echt prima, goede verbinding, friends-lists, enz.
pi_26880745
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:09 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat is een oude render.

Zie: http://newrare.free.fr/pages/fonds_d%20ecran%20perfect.htm
Ik zie toch duidelijk verschil tussen die Cube versie en deze versie.
pi_26880813
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:01:57 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26882174
Mij lijkt het trouwens onzin dat de online multiplayer in 't weekend gratis gaat worden, simpelweg omdat er voor 80% van de geinteresseerden dan geen reden meer is om een abonnement te nemen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:06:12 #271
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26882300
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
gaan we zap-de-neger spelen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:07:05 #272
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_26882334
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:01 schreef twi het volgende:
Mij lijkt het trouwens onzin dat de online multiplayer in 't weekend gratis gaat worden, simpelweg omdat er voor 80% van de geinteresseerden dan geen reden meer is om een abonnement te nemen.
Lijkt mij ook vrij onzinnig, het weekens is per definitie het drukste voor live. Is dan logischer om een doordeweekse dag/avond gratis te maken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_26882360
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:01 schreef twi het volgende:
En bijkomend nadeel is dat het dan echt heel druk gaat worden in het weekend, dan hoop ik dat het netwerk daar op berekend is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26882410
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
...patches moeten indd altijd gratis blijven...
Het zou belachelijk zijn als console games straks patches nódig hebben! Krijgen we straks net als op de pc allemaal te vroeg gereleaste onafgewerkte games "waar later toch een patch overheen gegooid kan worden"!
pi_26882486
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het zou belachelijk zijn als console games straks patches nódig hebben! Krijgen we straks net als op de pc allemaal te vroeg gereleaste onafgewerkte games "waar later toch een patch overheen gegooid kan worden"!
Je ziet het nu al, welk spel op een console is bugvrij?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:12:50 #276
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_26882510
quote:

[..]

*kuch*
GTA
*kuch*

Ik ben allang blij dat er patches gedeployed kunnen worden als ze nodig blijken te zijn.
Praktisch elk spel zitten nog bugs in, als die gepatched kunnen worden graag! laat maar komen!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:13:53 #277
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26882547
quote:

[..]

die zijn er al, al zijn het meer updates om bugs weg te halen. Kijk bv maar naar Halo 2
echte patches zijn er gelukkig nog niet, meer updates om kleine bugs uit een game te maken.

Maar ik zie hetzelfde probleem ook wel ontstaan voor de console helaas... maar ik hoop dat Microsoft hier zeker wat tegen probeert te doen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:15:52 #278
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26882609
quote:

[..]

Dat riep iedereen ook met de introductie van het originele Xbox live is het gebeurd?
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
pi_26882752
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Fliepke het volgende:
Dat riep iedereen ook met de introductie van het originele Xbox live is het gebeurd?
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Xbox Live was in eerste instantie niet bedoeld voor patches, maar voor online gameplay en downloadable content (en patches reken ik niet als downloadable content!)

Ik merk dat sommige spellen nu al patches nodig hebben (inderdaad GTA:SA!!!), maar als ik veel geld uitgeef aan een game, dan verwacht ik dat 'ie het goed doet. Het princiepe van een console is nog steeds, schijfje erin en spelen maar! Niet zorgen dat je je game gepatched hebt, schijfje erin en dan pas spelen. Ik wacht gerust een paar maanden langer op een release dan dat het spel vol met bugs eerder op de markt komt.
pi_26882858
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Xbox Live was in eerste instantie niet bedoeld voor patches, maar voor online gameplay en downloadable content (en patches reken ik niet als downloadable content!)

Ik merk dat sommige spellen nu al patches nodig hebben (inderdaad GTA:SA!!!), maar als ik veel geld uitgeef aan een game, dan verwacht ik dat 'ie het goed doet. Het princiepe van een console is nog steeds, schijfje erin en spelen maar! Niet zorgen dat je je game gepatched hebt, schijfje erin en dan pas spelen. Ik wacht gerust een paar maanden langer op een release dan dat het spel vol met bugs eerder op de markt komt.
Tja, wat ik hierboven al zei, het komt steeds vaker voor dat er spellen worden gereleased met bugs erin. Met online spellen is dat nog veel erger, omdat ze niet alles kunnen testen en er dan irritante glitches in het spel kunnen zitten, dan heb ik liever dat ze dat patchen dan dat ze daar een jaar over doen om er zelf achter te komen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:24:24 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26882876
quote:

[..]

Patches zijn gewoon nodig bij online games, zo simpel ligt het. Er zijn altijd mensen die proberen te profiteren van kleine bugs waardoor er glitches mogelijk zijn. Kijk naar Halo 2, Midtown Madness, Pro Evolution Soccer (eenvoudigweg ongestraft kunnen quitten, voor de patch, en problemen met lag), Moto GP 2. Hoe goed je als programmeursteam ook bent, er zijn altijd mensen die manieren ontdekken om te cheaten.
pi_26883112
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef Tain het volgende:
Tja, wat ik hierboven al zei, het komt steeds vaker voor dat er spellen worden gereleased met bugs erin. Met online spellen is dat nog veel erger, omdat ze niet alles kunnen testen en er dan irritante glitches in het spel kunnen zitten, dan heb ik liever dat ze dat patchen dan dat ze daar een jaar over doen om er zelf achter te komen.
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef twi het volgende:
Patches zijn gewoon nodig bij online games, zo simpel ligt het. Er zijn altijd mensen die proberen te profiteren van kleine bugs waardoor er glitches mogelijk zijn. Kijk naar Halo 2, Midtown Madness, Pro Evolution Soccer (eenvoudigweg ongestraft kunnen quitten, voor de patch, en problemen met lag), Moto GP 2. Hoe goed je als programmeursteam ook bent, er zijn altijd mensen die manieren ontdekken om te cheaten.
Goed... jullie hebben eigenlijk wel gelijk. Voor online games zouden patches dan misschien wel handig zijn. Voor single player games vind ik echter dat ze niet nodig hoeven te zijn.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:33:51 #283
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26883169
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Goed... jullie hebben eigenlijk wel gelijk. Voor online games zouden patches dan misschien wel handig zijn. Voor single player games vind ik echten dat ze niet nodig hoeven te zijn.
voor de SP-games komen er bijna geen patches uit. Althans niet dat ik mij kan herinneren
pi_26883192
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:33 schreef kepler het volgende:
voor de SP-games komen er bijna geen patches uit. Althans niet dat ik mij kan herinneren
En dat willen we zo houden!
pi_26883682
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

En dat willen we zo houden!
Alleen jammer dat sommige sp spellen die patches erg hard kunnen gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26883770
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:49 schreef Tain het volgende:
Alleen jammer dat sommige sp spellen die patches erg hard kunnen gebruiken
Dat zijn de waardeloze spellen die je moet negeren.
pi_26884151
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zijn de waardeloze spellen die je moet negeren.

GTA: SA
KotOR2
Toch niet de minste games

Maar het is mooi dat elk spel straks verplicht xbox live zal ondersteunen, dus als het nodig zou zijn dan kan het gepatched worden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:11:53 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26884313
Ik denk dat het met die patches wel mee zal vallen, aangezien je straks ook te maken hebt met mensen die geen harddisk in hun console hebben Daar gaat de compatibiliteit.
pi_26884353
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef twi het volgende:
Ik denk dat het met die patches wel mee zal vallen, aangezien je straks ook te maken hebt met mensen die geen harddisk in hun console hebben Daar gaat de compatibiliteit.
Goed punt! Òf je wordt straks als niet-hdd-xbox360-bezitter uiteindelijk gedwongen om alsnog die hdd uitbreiding te kopen.
pi_26884434
Als het niet achterlijk veel duurder is ga ik zeker wel voor de HDD, bevalt me in de huidige xbox best goed. Alleen gebruik ik maar een paar gig, zoveel ruimte heb ik niet nodig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:21:33 #291
96614 PandorasBox
Open me....
pi_26884530
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef twi het volgende:
Je krijgt toch standaard een 20 GB HDD erbij, toch?
quote:
360 HW:
1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD
2. All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
3. Customizable face plates to change appearance
4. 3 USB 2.0 ports
5. Support for 4 wireless controllers
6. Detachable 20GB drive
7. Wi-Fi ready

Officieel? Geen idee...
...and you shall see.
pi_26884592
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:21 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Je krijgt toch standaard een 20 GB HDD erbij, toch?[afbeelding]
[..]

Officieel? Geen idee...
Er komen als het goed is 2 versies, 1 met hdd en 1 zonder...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26885533
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:10:50 #294
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26885737
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:02 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die grijze D-Pad zo lelijk Die moet gewoon zwart worden, en er moet wat meer structuur op dat kale wit komen. Ik hou er niet zo van, en vond de vorige gelekte foto toch hoopvoller.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:15:14 #295
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26885855
Goed nieuws uit de HDTV wereld.
Misschien niet direct ontopic, maar toch zeker wetenswaardig gezien het feit dat de X360 HDTV zal ondersteunen.
quote:
Motorola Debuts Nano-Emissive Flat Screen
"PhysOrg is reporting that Motorola has developed a 5" flat-screen prototype display that uses carbon nanotubes. The display appears to promise lower costs for a full 40" HDTV screen bringing the price down to $400. The technology uses standard color TV phosphors, has a response time equaling CRTs', all in a package 1/8" thick. The display characteristics meet or exceed CRTs', such as fast response time, wide viewing angle, and wide operation temperature. All these are areas that LCDs are weak in. Is this the breakthrough we needed to finally make HDTV and flat-panel computer displays *really* affordable?
Het hele verhaal
quote:
we estimate the manufactured cost for a 40-inch NED panel could be under $400.”
Klinkt reuze interessant!!
-
pi_26886017
En in europa wordt het dus ¤1000,-
Maar wel een interessant bericht, mijn volgende tv wordt zeker een HDTV, maar ik heb net een nieuwe dus dat duurt nog wel een paar jaartjes.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:22:02 #297
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26886076
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef peristilius het volgende:
En in europa wordt het dus ¤1000,-
Das nog goedkoop voor een 40 inch HDTV, me dunkt. .
-
pi_26886159
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Das nog goedkoop voor een 40 inch HDTV, me dunkt. .
Het klinkt ieder geval leuk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:24:36 #299
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26886161
ik ben benieuwd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:26:03 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26886209
Manufactured cost is dat, voor alleen het paneel he. Dus die 1000 euro is heel erg optimistisch gedacht. De R&D, de overige electronica die er in zo'n apparaat zit, de merknaam, de winst voor de fabrikant, de vervoerskosten, de winst voor de leverancier, de winst voor de winkel. Dan kom je ernstig veel hoger uit. Nog steeds goedkoop vergeleken met wat je nu voor het geld krijgt, maar zo'n schermpje zal echt niet voor minder dan een paar duizend euro te koop worden aangeboden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')