Ben geweest ja. Nu hoef ik me niet meer aan bepaalde gedragsregels te houden en zo.quote:
Durf je de waarheid niet aan te horen?quote:
Mwuah... hier ben ik het wel gedeeltelijk met je eens.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Durf je de waarheid niet aan te horen? [afbeelding]
Westerse spellen zijn inspiratieloos.
Na deel 7 heeft de Final Fantasy reeks weinig bijzonders laten zien, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef PandorasBox het volgende:
Ja man, met Sakaguchi aan boord moet X360 wel succes in Japan behalen. De bedenker van Final Fantasymoet wel met iets speciaals komen.
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef PandorasBox het volgende:
Smaak is onderhevig aan mode...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Na FF 7 is het inderdaad ietjes bergafwaarts gegaan met FF, maar FF spellen zijn nog steeds erg goede RPG's. Moet je er wel van houden natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Na deel 7 heeft de Final Fantasy reeks weinig bijzonders laten zien, als je het mij vraagt.
Trouwens, gaat Mistwalker wel exclusief voor de X360 ontwikkelen? Ik kan me namelijk niet herinneren dat daar iets over is gezegd.
Maar dit aantal verbleekt natuurlijk bij het aantal op "de Japanse consoles" (vooral die éne!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:40 schreef piet_pelle het volgende:
Vergeet niet dat de xbox weldegelijk enkele Japanse spellen heeft die echt uitblinken in sfeer en gameplay.
Jet set radio future, Otogi 2, Panzer dragoon orta, Ninja Gaiden.
En welliswaar een europees spel als Jade empire is niet verkeerd.
maar dat zijn meestal niet de games die goed verkopen in het westen ze hebben gewoon een andere doelgroepquote:Op maandag 9 mei 2005 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mwuah... hier ben ik het wel gedeeltelijk met je eens.
Al dat coole, innovatieve shit komt meestal van Japan. Ik zal Nintendo maar niet noemen, maar kijk eens naar Capcom met Killer 7. Of ICO van Sony. Enzo. Westerse spellen zijn meestal of keihard met een snelle wagen scheuren of wat mensen doelloos neerpompen.
Dat Microsoft wat Japanese ontwikkelaars heeft weten aan te trekken is een goed teken en ik verwacht dat de kans van slagen nu veel groter is voor de X360.
Meer is idd niet nodig, die 8GB van de Xbox geeft ook nog steeds 50.000+ blocks aan met 50+ spellen en downloadable content...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef twi het volgende:
't Zal om een 2.5" schijf gaan, en dan nog. Waarom meer?
Daarnaast het verschil tussen Gold en Silver, als dit lijstje klopt: multiplayer gamen zoals we nu doen. Althans, daar zie ik geen S'je bij staan.
nee, gaat om de hele front-plate als het goed isquote:Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Da's niet veel meer dan het cirkeltje om de aan/uit knop. Was al bekend.
[afbeelding]
Prrrftquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Durf je de waarheid niet aan te horen? [afbeelding]
Even denken: dit is gewoon een PD64 screenshot met de windows picture-editor geembossed...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Schijnt een foto te zijn van PDZ met een mobieltje..
Ik hoop hetquote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Even denken: dit is gewoon een PD64 screenshot met de windows picture-editor geembossed...
Weet ik wel heel zeker, een next gen console met zeshoekige lopen op de pistolen, ik denk het nietquote:
Perfect Dark, een van de beste shootersquote:
Ik ben gewoon neutraal hoor, mijn persoonlijke voorkeur ligt kwa spelaanbod alleen bij de Xbox...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef PandorasBox het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik jou de grootste Xbot van dit forum vind?
Bedankt voor je aandacht.
Ik denk eerder dat het een Xbox fan is gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:Mooi man, freaks die fakes maken om de Xbox2 onderuit te lullen
R_Style?!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef R_Style het volgende:
hier zijn de specs van de nieuwe XBOX 360
The controller, the camera, the headset, the camera, and even the console itself...there have been a lot of Xbox 360 leaks so far.
Now, it seems a full list of Xbox 360 specs and Xbox Live details has been leaked. This list comes from a thread on the Team Xbox forums (the thread has since been deleted), and the TXB poster originally got it from another un-named forum.
2 types of Xbox Live:
Xbox Live Silver (no subscription required)
Xbox Live Gold (subscription benefits)
Features for Gold service
(S) Also for Silver
(O) Also for Offline
- Seamless transition to Xbox Live account from Xbox to Xbox 360
- Access to MMOs (additional fees may apply) (S)
- Free Xbox Live weekends (S)
- Multiplayer online gameplay
- Motto for gamer profile (S)(O)
- Personalized look for Xbox System Guide (S)(O)
- Offline achievments (S)(O)
- Online achievements (S)
- Access to other players' Gamer cards via Live (S)
- Cumulative gamer score (S)(O)
- Location/language profile (S)(O)
- Reputation (S)
- Enahnced matchmaking using above
- Skill level matchmaking
- Gameplay style profile (casual, competitive, etc.)
- Recent players list (S)
- Free and premium download game content(S)
- Free and premium downloadable movies, music, tv (S)
- Downloadable demos/trailers (S)
- Microtransactions (S)
- Custom playlist in every game (S)(O)
- Play music from portable devices (S)(O)
- View images from digital camera (S)(O)
- Strem media from Windows XP (S)(O)
- Interactive screen savers (S)(O)
- Track info for CDs (S) (O)
- Communication with voice, video or text (S)
The Hardware:
1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD
2. All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
3. Customizable face plates to change appearance
4. 3 USB 2.0 ports
5. Support for 4 wireless controllers
6. Detachable 20GB drive
7. Wi-Fi ready
Custom IBM PowerPC-based CPU
- 3 symmetrical cores at 3.2 GHz each
- 2 hardware threads per core
- 1 VMX-128 vector unit per core
- 1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
- 9 billion dots per second
Custom ATI Graphics Processor
- 500 MNz
- 10 MB embedded DRAM
- 48-way parallel floating-point shader pipelines
- unified shader architecture
Memory
-512 MB GDDR3 RAM
- 700 MNz DDR
Memory Bandwidth
- 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
- 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
- 21.6 GB/s frontside bus
Audio
- Mulitchannel surround sond output
- Supports 48khz 16-bit audio
- 320 independent decompression channels
- 32 bit processing
- 256+ audio channels
To sum up the important stuff regarding XBL:
There will be two versions of Xbox Live. Silver is free (everyone gets it), and Gold is a paid subscription, like the current XBL. It looks like Xbox Live will be free on the weekends for everyone; Gold members will get it all the time, obviously. Current Xbox Live accounts will carry over to the 360 and become Gold Xbox Live accounts. Both Gold and Silver members will be able to download demos, trailers, and other content through XBL.
This info seems pretty legit, and some insiders have confirmed that this is indeed a real leak. At this rate, you have to wonder if Microsoft will have anything left to reveal at the MTV unveiling on May 12. :p
Bron
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht trouwens dat het een kloon van jou was
Das dan bijzonder knap stomquote:Op maandag 9 mei 2005 23:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een Xbox fan is gemaakt.
Dat is nou het vreemde aan Morrowind 3quote:
Zou goed kunnen. 40GB minimaal, aangezien er volgens mij nog amper 20GB schijven gemaakt worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef R_Style het volgende:
Er zijn nu al geruchten dat het niet helemaal waar is...
er staat 20 Gig... mar dat zou best 40 Gig kunne zijn..
wacht tot vrijdag dan weten we wat echt waar is.
Noem het gewoon een rpg of weet je niet waar MMORPG voor staat, je noemt battlefield toch ook geen MMO omdat je met veel mensen tegelijk online kan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:45 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat is nou het vreemde aan Morrowind 3. Het lijkt op een MMORPG, maar dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |