Weet je wat nou zo gek is?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef mallemeid het volgende:
Tuinieren zou ik best wel willen doen, een tuintje met mooie bloemetjes, wat groentes en fruit enzo...kruidentuintje. Maar dat gaat zo moeilijk op een balkonnetje
.
Eenschquote:Op zondag 8 mei 2005 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind trouwens dat je helemaal een leuke smaak hebt, dat behangetje enzo![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef clauwheee het volgende:
Sjoeg wat een enorm leuk ding!
Hé hartstikke handig johquote:Op zondag 8 mei 2005 22:33 schreef moussy het volgende:
http://www.checklistpagina.nl/ voor de stresskipjes onder ons
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef moussy het volgende:
die magneten passen prima in mondjes, volgens Cas
Ik zou teruggaan als ik jou was!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:34 schreef moussy het volgende:
Nee.. maar ja, hier moet ik denken voor de artsenIk zal het eens in de groep gooien
Hadden ze dat kunnen zien bij de echo?
Ik heb toch O'neill schoenen voor René gekocht? Pulk ik alle stickers er uit, staat er op het label waar normaal de maar staat "Sample, not for resale"Het geld maakt me niet uit, of dat het sample's zijn, maar nu trek ik haar die schoenen niet aan, straks verkloot ik dr voetjes zo.
ik denk het toch wel hoor, tis een hele uitzonderlijke situatie, zij hebben iets verkocht dat ze niet mochten verkopen! Maar met o'neill mailen is sowieso slim, die zullen not amused zijn!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef moussy het volgende:
Ik kan wel teruggaan, maar krijg geen geld terug omdat ze in de aanbieding waren.
Nee, als men een ondeugdelijk product levert (en dat is dit) mag men dit herstellen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:39 schreef poemojn het volgende:
Ze moeten je dacht ik altijd geld terug geven, ook al staat bijv op de kassabon dat ze dat niet doen.. is dacht ik wettelijk verplicht.
Maar natuurlijk....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een strategischer woordkeus gevonden, ja.![]()
quote:jurk (de ~, ~en)
1 gewaad voor vrouwen, reikend van schouders tot op de benen => japon, kleed
Volgens mij heb ik die foto weggegooid.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef Sugar het volgende:
Gaat wel oké met trouwplannen!
Mijn jurk is besteld, de locatie ligt vast en zaterdag gaan we kijken voor Sebas.
We zitten alleen nog met een logistiek probleem.![]()
Dutsj, nu je er toch over begint: wat voor schoentjes had jij ook alweer in de aanbieding?![]()
Gefelicitaart! 10 jaar geleden alweer man! Ik was erbijquote:Op maandag 9 mei 2005 19:41 schreef Lois het volgende:
* Lois is vandaag 10 jaar getrouwd met Jeroen*![]()
![]()
[afbeelding]
Tast toe![]()
Oh ja, hier ook hoor Mous. Ik heb die 2 dingen gelijk weggegooid!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef moussy het volgende:
die magneten passen prima in mondjes, volgens Cas
Goed dat ik het weet, dan hoef ik dus morgen niet naar de LIDLquote:Op maandag 9 mei 2005 23:26 schreef danosa het volgende:
[..]
Oh ja, hier ook hoor Mous. Ik heb die 2 dingen gelijk weggegooid!
Hehe, nee. Want Noca is ook bezig met afstuderen en we gaan er echt wel alles aan doen om het te halenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef danosa het volgende:
Maar Clauwheee, om eea een positieve wending te geven, betekent dit nu dat jullie meegaan op vakantie![]()
Zo zien die van mij er dus ook uit, maar dan met een ruitstiksel erop.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:02 schreef bixister het volgende:
lois & jeroen, gefeliciteerd!en heel veel plezier vanavond.
sugar, dus toch een jurk! wat voor schoenmaat heb je? ik heb nog Sophie Sposa schoenen staan, maat 38, type 'Laura'. oh, maar ook een wat vierkante neus zie ik.
Ikke graagquote:Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
ET dikke![]()
Moussy dikke
Babyfeet dikke
Wie nog meer?
Niks, tis goed zo. Poosje uithuilen en weer een nieuwe dag beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef moussy het volgende:
ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen.
Ey doe jij datquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Niks, tis goed zo. Poosje uithuilen en weer een nieuwe dag beginnen
Ik zeg: autorijlessen voor Taak en een oud autootje kopen zodat we heel NL rond kunnen crossen met Casper en Smekkiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:18 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zeg: op vakantie!!!
Ik zeg: dat en verder nog iedere avond pizza bestellen en een heel staatslot kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zeg: autorijlessen voor Taak en een oud autootje kopen zodat we heel NL rond kunnen crossen met Casper en Smekkie
ten eerste spin ewoon eenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:00 schreef Randa_v het volgende:
Een dappere beslissing spin!!![]()
Vandaag een rot dag gehad. Mijn contract is niet verlengt dus nu zit ik thuis! Nadenken wat ik wil en een nieuwe baan gaan zoeken. Vraag me af hoe lang het gaat duren om een nieuwe baan te vinden. En dat ik nu 7 weken zwanger ben is dan niet echt handig. Af wachten en hopen dat ik snek een leuke nieuwe baan vindt!!
En dat gaat wel lukken!!!![]()
Zo heb ik het ook tegen de bazen gezegd, dat het eigenlijk goed uitkomt. Maar toch, balen jaah.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:15 schreef snoopy het volgende:
Misschien is het uiteindelijk dus wel goed dat het niet verlengd is ook al is het nu balen. Anders zit je misschien nog jaren in een functie waar je niet blij mee bent. Ik hoop dat je snel iets vind dat bij je past. Succes![]()
volgens mij weet Spin daar idd alles van..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef Githa het volgende:
BAH! wat kan het leven toch "niet leuk" zijn !
en waarschijnlijk nog veel meer mous....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens mij weet Spin daar idd alles van..
Jaaaaa! Zullen we Smekje eens dat hoogbejaarde mormel van jou de stuipen op het lijf laten jagenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:05 schreef moussy het volgende:
Kom je kippies kijken zodra Taak zn 10-daagse cursus achter de rug heeft?
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
en zo te lezen maken jullie er met jullie honden evengoed een heel fijn leven van samen.
Deze wel... Ga toch echt zelf niet die moestuin omspitten en de paardenstal uitmestenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef Luchtbel het volgende:
Kattenvrouwtjes hebben geen man hoor Spin
Of ik doe deze de deur uit en zoek een leuke tuinman uit net als dinges uit Desperate Housewivesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
en je gras moet natuurlijk ook gemaaid worden
![]()
Of je gaat daarmee en je eigen vent wordt vanzelf opgehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Of ik doe deze de deur uit en zoek een leuke tuinman uit net als dinges uit Desperate Housewives
je kan ook een rijke kerel zoeken en dan een tuinman in dienst nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Of ik doe deze de deur uit en zoek een leuke tuinman uit net als dinges uit Desperate Housewives
I'll be backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:43 schreef snoopy het volgende:
Tja, ondanks dat ik weet hoe en wat mis ik je gigantisch hier.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
Of ik doe deze de deur uit...
Oeps BE-tje! Inschattingsfoutje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, sorry, dan haal ik hem weer weg...
My bad...
Begrijp je helemaal, elk woord dat je zegt, maar dat weten we wel van elkaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef Spindizzy het volgende:
Lieve allemaal,
We waren er al een poosje mee bezig en de beslissing is nu definitief: we laten ons van de wachtlijst verwijderen en we stoppen dus de adoptieprocedure.
Het heeft een heleboel redenen, oa:
- als het kind er eindelijk is over een jaar of 4 dan is Taak tegen de 40, ben ik al een eind in de 30 en zijn we ondertussen al zowat 20 jaar bij elkaar. Dat zijn niet leeftijden waarop we ons het starten van een gezin hadden voorgesteld en eerlijk gezegd zijn we er heel huiverig voor om de boel dan nog helemaal op zijn kop te gooien.
- het hebben van 2 honden (waarvan één een probleemhond is, zeker met kinderen), een aantal kinderen en maar één hand is misschien niet de meest ideale combinatie in het dagelijkse leven.
- ondanks dat er geen kinderen zijn/komen zijn we toch heel erg blij en gelukkig met elkaar en ons leven samen.
Ow... is dit de uitnodiging om mijn paard bij jullie te stallen en dat jullie hem uitmesten! Top... dat is dan geregeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Deze wel... Ga toch echt zelf niet die moestuin omspitten en de paardenstal uitmesten
Peerdje is welkomquote:
Spinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ga gewoon zo'n leip honden en kattenvrouwtje worden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:52 schreef Merisse het volgende:
Kleintje, even terugkomend op wat je schreef in Als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat Deel 9
Goh jee, da's even een heel ander verhaal zeggoeie beslissing geweest dus
Doe het maar rustig aan dan alhoewel ik weet dat het moeilijk is als de eierstokken eenmaal klapperen...
Ja das nou niet bepaald logisch Loisquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:12 schreef Lois het volgende:
Jammer LB
Ik heb net nieuwe pampers gekocht voor Eva en voor Iris, ik vond de pakken al zo klein. Kijk ik thuis nog even naar de oude (lege) verpakking, zitten er gewoon 14 minder inWie wil er nou kleinere verpakkingen? Ik wil juist meer luiers in een pak, voor minder geld.....
Kan me voorstellen Kleintje, in the mean time, een kitten en een veulen zijn ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heel lief dat je aan me dacht.
Heb nu net mijn stopweek... en juist die week is altijd de emotionele hormonenweek bij mij. Dan wil ik straks weer niet beginnen met de anti-conceptie... alles wat klein en jong is trekt me nu aan. Heeft net al voor tranen gezorgd. Vriendje zei al heel lief dat onze tijd nog komt. Eerst maar onze kleine kitten opvoeden, volgend jaar als het goed is een veulen van mijn paard... en als dat goed gaat
Hoe is het verder met iedereen die zwanger wil worden? Begreep dat Slaapmeisje in de MMM zit...
Als ik er nu nog had gewerkt had ik het ff kunnen checken voor je...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Ik was nu bij de Etos, normaal haal ik pampers waar ze in de aanbieding zijn maar het was op. Ik geloof dat ik normaal een (oud) pak haal voor 11, 50 en nu betaalde ik 10,49. Volgens mij ben ik nu duurder uit....![]()
Hoe accuraat is albert.nl? Daar zit etos toch ook op? Of klopt dat niet preciesquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ik er nu nog had gewerkt had ik het ff kunnen checken voor je...
je mag dr zo hier brengen luchtbel....quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:15 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh ik heb ook nog even een vraagje over een oppas. Wij willen zaterdag uit eten met vrienden maar daarbij zitten ook al mijn vaste oppassen voor Jolie. Nu kan ik een meisje van 16 laten oppassen dat ik volledig vertrouw en die ook ervaring heeft enzo. Ik zelf heb ook veel opgepast vroeger, ook toen ik nog veel jonger was dan 16 maar ja nu gaat het om Jolieen ik had altijd zo gedacht als ze 1 jaar is dan kan het wel maar nu is ze nog wat jonger. Heeft iemand dat wel eens gedaan terwijl ze nog vrij klein waren?
Tsssssk was het even duur Lois?
Oh, oke... ik gebruik het altijd een beetje als indicatie, meer nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Ja ze zitten wel bij albert.nl maar verder heb ik geen idee miss_d...
Oh nou scheelt weer ophalen en vroeg opstaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je mag dr zo hier brengen luchtbel....
ik kan alleen niet garanderen dat je dr weer terugkrijgt![]()
neequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet of ik dat hier mag vragen
Wat houdt je dan nog tegen nu?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog effe en dan kan ik in dit forum ook komen posten
Ik haal gewoon maar 1 setje opquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dus nou moet je straks 3x foto's afrekenen E.T.![]()
Dan kan ik d'r dus toch beter meenemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:35 schreef Rottdog het volgende:
Jammer LBvan het huisie en dat va die oppas moeilijke beslissing maar zoals je zei het meisje heeft ervaring, zou het gewoon doe LB
. Alleen is het dan wel zo vergeet niet te genieten als je lekker uit eten gaat
![]()
Ja, van Girly zag ik het ook al dat ze weer mocht. En Minoes had ik ook al iets over gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:16 schreef Merisse het volgende:
[..]
Slaapmeisje zit midden in IUI nummer 6 alweer. Minoes heeft een week geleden IUI nr. 2 gehad en ook 2 ingrepen achter de rug. Girly mag hopelijk binnenkort stoppen met de pil en er weer voor gaan (na Mola van vorige zomer). En ik hoop ook nog steeds stilletjes op een wonder.
Maar genoeg geluld over andere mensen![]()
*proest*quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:10 schreef lady-wrb het volgende:
dan istie er in ieder geval voor vaderdag![]()
Ja! Zon!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:49 schreef coolbabe het volgende:
vie is goor *ril*
Schijnt het zonnetje bij jullie E.T.? Vaak als je vlekken in het zonnetje hangt, bleken ze op
Ik snapte het al nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:00 schreef Karin het volgende:
Sjees dat ik daar zelf niet opgekomen ben, even op de site kijken. Ik had alleen in de telefoongids gekeken maar blijkbaar is de bedrijfsnaam veranderd. Tering tis mijn dag niet. Sorry![]()
![]()
![]()
![]()
ja, bij ons bij de Etos.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Karin het volgende:
oke, ben bijna weg, kon het niet laten nog even snel te kijken
Weet je nog welke winkel Jolene? Volgens mij de gewone, weet niet welke kleur dat is.
tis een aanslag op je lijf....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Anitra het volgende:
Leuk Clauwhee![]()
Een weblog kennis is vorige week bevallen van haar zoon, hij was 4 weekjes te vroegalhoewel ze dat niet helemaal zeker weten, gezien zijn gewicht en alles uitstekend was Hun dochter is 28 mei 2004 geboren en Owen is dus nog binnen het jaar geboren. Heel heftig lijkt mij, maar wel heel mooi.
Wow dat is ook heftig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Luckepuk het volgende:
Ik lees net elders dat iemand 7 weken zwanger is, en haar 1e dochter is nu 14 weekjes oud!Moet er niet aan denken!
Ik moet weleens aan mijn oma denken. Zij heeft 16 kinderen gekregen in 21 jaar tijd...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:33 schreef moussy het volgende:
tis een aanslag op je lijf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |