Weet je wat nou zo gek is?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef mallemeid het volgende:
Tuinieren zou ik best wel willen doen, een tuintje met mooie bloemetjes, wat groentes en fruit enzo...kruidentuintje. Maar dat gaat zo moeilijk op een balkonnetje
.
Eenschquote:Op zondag 8 mei 2005 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind trouwens dat je helemaal een leuke smaak hebt, dat behangetje enzo![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef clauwheee het volgende:
Sjoeg wat een enorm leuk ding!
Hé hartstikke handig johquote:Op zondag 8 mei 2005 22:33 schreef moussy het volgende:
http://www.checklistpagina.nl/ voor de stresskipjes onder ons
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef moussy het volgende:
die magneten passen prima in mondjes, volgens Cas
Ik zou teruggaan als ik jou was!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:34 schreef moussy het volgende:
Nee.. maar ja, hier moet ik denken voor de artsenIk zal het eens in de groep gooien
Hadden ze dat kunnen zien bij de echo?
Ik heb toch O'neill schoenen voor René gekocht? Pulk ik alle stickers er uit, staat er op het label waar normaal de maar staat "Sample, not for resale"Het geld maakt me niet uit, of dat het sample's zijn, maar nu trek ik haar die schoenen niet aan, straks verkloot ik dr voetjes zo.
ik denk het toch wel hoor, tis een hele uitzonderlijke situatie, zij hebben iets verkocht dat ze niet mochten verkopen! Maar met o'neill mailen is sowieso slim, die zullen not amused zijn!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef moussy het volgende:
Ik kan wel teruggaan, maar krijg geen geld terug omdat ze in de aanbieding waren.
Nee, als men een ondeugdelijk product levert (en dat is dit) mag men dit herstellen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:39 schreef poemojn het volgende:
Ze moeten je dacht ik altijd geld terug geven, ook al staat bijv op de kassabon dat ze dat niet doen.. is dacht ik wettelijk verplicht.
Maar natuurlijk....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een strategischer woordkeus gevonden, ja.![]()
quote:jurk (de ~, ~en)
1 gewaad voor vrouwen, reikend van schouders tot op de benen => japon, kleed
Volgens mij heb ik die foto weggegooid.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef Sugar het volgende:
Gaat wel oké met trouwplannen!
Mijn jurk is besteld, de locatie ligt vast en zaterdag gaan we kijken voor Sebas.
We zitten alleen nog met een logistiek probleem.![]()
Dutsj, nu je er toch over begint: wat voor schoentjes had jij ook alweer in de aanbieding?![]()
Gefelicitaart! 10 jaar geleden alweer man! Ik was erbijquote:Op maandag 9 mei 2005 19:41 schreef Lois het volgende:
* Lois is vandaag 10 jaar getrouwd met Jeroen*![]()
![]()
[afbeelding]
Tast toe![]()
Oh ja, hier ook hoor Mous. Ik heb die 2 dingen gelijk weggegooid!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef moussy het volgende:
die magneten passen prima in mondjes, volgens Cas
Goed dat ik het weet, dan hoef ik dus morgen niet naar de LIDLquote:Op maandag 9 mei 2005 23:26 schreef danosa het volgende:
[..]
Oh ja, hier ook hoor Mous. Ik heb die 2 dingen gelijk weggegooid!
Hehe, nee. Want Noca is ook bezig met afstuderen en we gaan er echt wel alles aan doen om het te halenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef danosa het volgende:
Maar Clauwheee, om eea een positieve wending te geven, betekent dit nu dat jullie meegaan op vakantie![]()
Zo zien die van mij er dus ook uit, maar dan met een ruitstiksel erop.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:02 schreef bixister het volgende:
lois & jeroen, gefeliciteerd!en heel veel plezier vanavond.
sugar, dus toch een jurk! wat voor schoenmaat heb je? ik heb nog Sophie Sposa schoenen staan, maat 38, type 'Laura'. oh, maar ook een wat vierkante neus zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |