Kansloosquote:Op maandag 27 juni 2005 13:44 schreef DarkShine het volgende:
Hij is die speler die zichzelf uitnodigde op oefenstage bij Chelsea, en dat ook zelf betaalde.![]()
Ik heb Derksen een aantal jaren op het Zwolse veld mogen aanschouwen en voor een 1e divisie spits zeker verdienstelijk, maar bij Roda moeten ze nou niet gaan denken dat ze de nieuwe Maurice Graef hebben binnengehaald, want hij was een aantal jaar terug al niet eredivisiewaardig en nu zeker niet ! Gewoonweg te klein en te weinig aanleg voor een eredivisiespits. Werkt wel kei en keihard, maar volgens mij hoort Roda al jaren bij de subtop en moeten ze toch met betere voetballers kunnen aankomen. Is dit niet gewoon clubje in nood pesten?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:42 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Nou begin niet weer te zeiken
Halen ze een nederlandse spits met een hoop ervaring is het weer niet goed. Ok, natuurlijk had iedereen iets anders in zn hoofd dan de topscorer van Fortuna, maar om nou meteen weer te gaan liggen zeuren gaat te ver.
Derksen, laten we hopen dat hij veel kan betekenen voor os Roda!
Hij is gehaald voor de bank. En als je een 3de keeper (lees tribuneklant) kunt ruilen voor iemand op de bank moet je dat niet nalaten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Ik heb Derksen een aantal jaren op het Zwolse veld mogen aanschouwen en voor een 1e divisie spits zeker verdienstelijk, maar bij Roda moeten ze nou niet gaan denken dat ze de nieuwe Maurice Graef hebben binnengehaald, want hij was een aantal jaar terug al niet eredivisiewaardig en nu zeker niet ! Gewoonweg te klein en te weinig aanleg voor een eredivisiespits. Werkt wel kei en keihard, maar volgens mij hoort Roda al jaren bij de subtop en moeten ze toch met betere voetballers kunnen aankomen. Is dit niet gewoon clubje in nood pesten?![]()
Iets zegt me dat dit bedrijf met dierenvoeding te maken had of zo? Zoiets...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Beaphar nieuwe shirtsponsor Roda JC
Roda JC heeft voor het seizoen 2005-2006 een shirtsponsorovereenkomst gesloten met Beaphar B.V., gevestigd in Raalte.
Geen onbekende bij en voor Roda JC, immers het bedrijf Beaphar was al eerder shirtsponsor bij Roda JC eind jaren ’80, begin jaren ’90 en het is tekenend voor de destijds opgebouwde relatie tussen Beaphar, haar directeur/eigenaar de heer Henk Aa en Roda JC dat de heer Aa en zijn bedrijf besloten hebben om Roda JC ook in het nieuwe seizoen 2005-2006 als shirtsponsor te ondersteunen.
Roda JC en Beaphar hechten bijzonder aan een grote mate van continuïteit en good relationship en zijn dan ook zeer ingenomen met de nieuwe overeenkomst.
en nog een dankwoord aan al die idiote k*tmarokkanen die het nodig vonden ons stadion te slopen en met 60 man een tankstation te overvallen, hoe zielig kan je zijn ?![]()
Klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit bedrijf met dierenvoeding te maken had of zo? Zoiets...
Ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik meen dat Beaphar meer zit in geneesmiddelen voor dieren.
quote:OM wil voetbalvandalen oppaken via opsporingsprogramma's
Het openbaar ministerie wil de oproerkraaiers van de voetbalrellen in Kerkrade dinsdag achterhalen met hulp van landelijke opsporingsprogramma's.
Ook gaat de politie de videobeelden bekijken uit het Roda-stadion en van de tankstations die werden geplunderd. Volgens hoofdofficier Jacques van Eck van Justitie in Maastricht is het gedrag van de Marokko-supporters onacceptabel. Uit onvrede over de uitslag van de WK Onder 20-wedstrijd richtte een aantal boze Marokkanen vernielingen aan in en rond het stadion in Kerkrade. Ook hielden ze huis bij tankstations langs de autowegen in de buurt.
L1
| 1 2 3 4 | Kujovic Bodnar, Kah, Voigt, Filipovic Vicelich, Sergio, Van Dijk, Bodor Derksen en Cissé. |
Cristiano is niet fit vanwege zijn zware blessure opgelopen afgelopen seizoen. Verwacht wordt dat hij voor de winterstop weer wedstrijdfit zal zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijgt Derksen de voorkeur boven Cristiano?
Stevens heeft in de 2e helft een volledig ander elftal opgesteld.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charlie heeft niet meegedaan?
| 1 2 3 4 | Castro Senden, Brouwers, Vasiljevic, Lachambre Elberkani, van den Ouweland, Rompelberg, Leemans Müller en Kacik. |
Och ja, natuurlijk. Had ik even niet aan gedacht.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Cristiano is niet fit vanwege zijn zware blessure opgelopen afgelopen seizoen. Verwacht wordt dat hij voor de winterstop weer wedstrijdfit zal zijn.
Als Cris terug is schuift Derksen zeer een plekje achteruit.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk. Had ik even niet aan gedacht.
Fortuna?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:27 schreef Kaalhei het volgende:
Charlie in het Fortuna-shirt
[afbeelding]
bron: www.rodaworld.nl
Hij is idd niet meegegaan naar de GGD.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Fortuna?Zo diep is Charly ook weer niet gezakt.
Hij stond de laatste wedstrijd iig achterin. Ik denk ook dat dat de enige positie is waar hij kan spelen bij Roda. Linksback staat Filipovic en die speel je er niet 1-2-3 uit. Op linkshalf iks de competitie zwaar met Collinet, Bodor en Van Dessel, die weer bijna fit is. Bovendien lijkt Roda met een ruit te gaan spelen en dan moet hij de concurrentie aan met Van Dijk en (in mindere mate) Vicelich. Met name de eerste zou wel eens de lieveling van de trainer willen worden. De enige andere speler die als linksbenige centrale verdediger kan functioneren is Boldiszor Bodor, maar die lijkt er iets te soft voor. Als laatste argument kan je noemen dat ik denk dat Stevens de twee centrale mensen achterin zeer belangrijk vindt. Daarom zal hij eerder kiezen voor een speler die hij zelf heeft gehaald.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Gaat Voigt vermoedelijk centraal achterin starten? Zou best verrassend zijn. Wel iemand waar ze plezier aan gaan beleven!
quote:Gregoor van Dijk aanvoerder
In het nieuwe seizoen is Gregoor van Dijk de aanvoerder van Roda JC. Na overleg met de trainerstaf en de spelersgroep is de keuze op Gregoor gevallen. Vorig seizoen was van Dijk ook al meermaals aanvoerder. Kevin van Dessel is net als afgelopen jaren de eerste reserve. Er is ook een nieuwe spelersraad gekozen. De uitverkorenen zijn: Gregoor van Dijk, Kevin van Dessel, Ger Senden en Ivan Vicelich.
Bron: Roda JC
En zowat de enige Nederlander bij Roda...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze, Gregoor is een topper. Een denker en prater die mensen goed op de plaats kan zetten.
Meerssen is eerst 2-0 voorgekomen, tevens ruststand. Zal lekker zijn geweest in die kleedkamer, denk niet dat Stevens erom kon lachen...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef DarkShine het volgende:
SV Meerssen - Roda JC 2-3
Koné, Van Dessel, Vd Ouweland
Met de terugkeer van Kevin van Dessel. Nu nog wachten op Cristiano.
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Meerssen is eerst 2-0 voorgekomen, tevens ruststand. Zal lekker zijn geweest in die kleedkamer, denk niet dat Stevens erom kon lachen...
Stevens zal de instelling van onder Vloet iig niet accepteren. Schijnt dat zelfs Vicelich een duel aangaatquote:Op zondag 10 juli 2005 12:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
ik las net dat roda met 2-3 had gewonnen.. daar schrok ik al van.. maar goed een slippertje moet kunnen.. Ik verwacht van Roda aankomend seizoen in ieder geval meer dan vorig seizoen
(ik zal overigens ook wat vaker weer gaan kijken dan afgelopen seizoen)
Tuurlijk, toen Vloet zei dat de meegereisde fans naar GAE-Roda terugbetaald moesten worden weigerden ze. Wat een discipline, ze lachten hem recht in zijn bek uit, ze weigerden ook nog direct de ochtendtraining...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vloet staat toch ook bekend als een "discipline-man".
quote:Roda voor Intertoto naar Slovan Liberec
Slovan Liberec heeft ook de tweede wedstrijd tegen Beitar Jerusalem gewonnen, dit keer met 1-2. Hierdoor is het nu 100% zeker dat Roda wederom tegen Slovan Liberec speelt in de Intertoto.
Bron: West Side Ultras
Intertoto vorig seizoen. Uit 1-0 verloren, Roda miste vele kansen en Koné schoot in blessuretijd nog op de lat. Thuis 1-0 gewonnen, 1-1 na 2x 15 min. verlengen...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een toeval.. wanneer hebben ze voor het laatst tegen hen gespeeld?
Hopelijk revanche idd, er zitten enkele leuke namen in het toernooi namelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, een revanche ontmoeting tegen Slovan.
't Was toch echt:quote:Vorig seizoen verloren de Limburgers in
hetzelfde toernooi van hetzelfde Slovan
Liberec:na een gelijkspel in Kerkrade
(1-1) werd uit met 0-1 verloren.Roda JC
begint ditmaal op 16 juli weer thuis.
Een week later volgt de return.
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef Kaalhei het volgende:
E KAA Gent /Valencia CF - Roda JC / FC Slovan Liberec
F BV Borussia Dortmund / SK Sigma Olomouc - UD Leiria / Hamburger SV
Finale E-F
KIuivert, van Marwijk of van der Vaart dus.....
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:47 schreef DarkShine het volgende:
Sylvie is de hoer van Amsterdam Hamburg
![]()
Die is naar het schijnt alweer weg, maakte een zeer zwakke indruk. Maar zolang ik daar niks officieels van heb kan ik het niet bevestigen.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoe doet die Vasiljevic het?
quote:
Bek net wat lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Sylvie is de hoer van Amsterdam Hamburg HSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |