Hij wilt wel, hopelijk Roda ook!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zit je in het bestuur?en dan ook nog eens vragen of jullie die wel gekocht hebben?
![]()
Volgens mij kwam hij naar Roda ja
Dat zijn Kah, Sergio en Kone ook. Net als Baba, Peeters en van Houdt het ook waren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij die dan gekocht?
[..]
Het is wel weer een buitenlander...
en Cisse, Sonko, Bodnar, Filipovic en Kujovic niet te vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat zijn Kah, Sergio en Kone ook. Net als Baba, Peeters en van Houdt het ook waren.
Ik wil Nederlanders! Luypers weg, van Dijk gaat weg, Jongen heeft ook maar een contract voor 1 jaar...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat zijn Kah, Sergio en Kone ook. Net als Baba, Peeters en van Houdt het ook waren.
Strakke actie, dat doek. Van Parkstad, niet?quote:
Inderdaad, jammer dat het een kleine foto is, want als je de volledige foto ziet (inc. hoofdgebouw)...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Strakke actie, dat doek. Van Parkstad, niet?
quote:Intertoto krijgt verrassend gezelschap
De Intertoto krijgt een spectaculaire deelnemerslijst door de afloop van de verschillende competities.
Zo zullen de twee finalisten van de vorige UEFA-Cupfinale, Valencia en Olympique Marseille, aan het zomertoernooi deelnemen om via de achterdeur alsnog op het Europese podium van volgend jaar te komen.
Ook Deportivo la Coruña heeft al laten weten dat het zal deelnemen aan de aanstaande editie. De halve finalist van de vorige Champions League krijgt dan bij voorbeeld te maken met Lazio Roma, dat door de financiële situatie zich verplicht voelt om aan dit toernooi deel te nemen.
Ook Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en Saint-Etienne zullen deelnemen aan de aanstaande Intertoto. Namens Nederland doet Roda JC mee.
Bron : Voetbalonline
quote:Met triokaart gratis naar Herman Teeuwen Memorial
Vanwege de teleurstellende resultaten in de nacompetitie wil VVV-Venlo graag een gebaar maken naar de supporters die een triokaart gekocht hebben.Alle triokaarthouders kunnen op vertoon van de 3e triokaart voor de wedstrijd VVV-Venlo - RBC Roosendaal gratis de wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial bijwonen.
zaterdag 30 juli, aanvang 19.00 uur: VVV - Roda JC
Bron: Venlonaren
http://www.rodajcfans.nl/quote:Stevens haalt Voigt naar Roda JC
Koln’s ‘Urgestein’ neemt afscheid
Hij was de absolute vaste waarde in het afgelopen seizoen. Geen enkele speler stond vaker op het speelveld bij de 1. FC Köln als Alexander Voigt. In 33 wedstrijden was de Kölner oudgediende erbij, desondanks speelde hij in de nieuwe plannen van de club geen rol van betekenis meer. Na 18 jaar voetballen bij de FC neemt de 27-jarige enigszins gefrustreerd afscheid.
Voigts ex-trainer Huub Stevens heeft het moment benut en neemt de defensieve allrounder nu mee naar zijn nieuwe club Roda JC Kerkrade.
"Als Köln hem geen nieuw contract aanbiedt, dan is dat hun zaak. Ik heb de speler bij Roda JC aanbevolen. Ik verwacht elk moment de definitieve bevestiging van de transfer," zegt de coach, die op dit moment vakantie viert in Griekenland.
Stevens prijst Voigts veelzijdigheid. "Hij heeft alle wedstrijden gespeeld, 5 doelpunten gescoord. Hij kan als linksachter, als defensieve middenvelder en als centrale verdediger fungeren. Het belangrijkste is echter dat Alex transfervrij is en dan moet je handelen".
Stevens wilde overigens ook Fabio Bilica naar Kerkrade lokken, maar de Roda verantwoordelijken waren tegen deze transfer.
Onderstaand het Duitstalig artikel van express.de
Kölner Urgestein nimmt Abschied
Er war der absolute Dauerbrenner in der abgelaufenen Saison. Kein Spieler stand beim 1. FC Köln häufiger auf dem Feld als Alexander Voigt.
In 33 Spielen war das Kölner Urgestein dabei, dennoch spielte er in den neuen Planungen keine Rolle mehr. Nach 18 Jahren beim FC verabschiedete sich der 27-Jährige reichlich frustriert.
Voigts Ex-Trainer Huub Stevens hat die Gunst der Stunde genutzt und nimmt den Defensiv-Allrounder nun mit zu seinem neuen Klub Roda Kerkrade.
„Wenn Köln ihm keinen neuen Vertrag anbietet, ist das Sache des FC. Ich habe Roda den Spieler sofort ans Herz gelegt. Nun warte ich minütlich auf die endgültige Bestätigung des Transfers“, sagte der Coach, der derzeit in Griechenland Urlaub macht.
Stevens schätzt Voigts Vielseitigkeit. „Er hat ständig gespielt, fünf Tore geschossen. Er kann links hinten, im defensiven Mittelfeld und in der Innenverteidigung spielen. Vor allem ist Alex ablösefrei. Da muss man zuschlagen.“
Stevens wollte übrigens auch Fabio Bilica nach Kerkrade locken, doch die Roda-Verantwortlichen entschieden sich gegen den Wechsel.
Bron: express.de
Kan op beide posities uit de benen.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:01 schreef Kaalhei het volgende:
Is hij nu een verdediger of een middenvelder?
Linksback is geen optie daar speelt Filipovicquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Hij is een linkerflankspeler, bij Köln meestal links op het vijfmansmiddenveld van weleer. Bij 4-4-2 kan ie ook linksback spelen.
Hij kan ook centraal en op het middenveld spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Linksback is geen optie daar speelt Filipovic![]()
Volgens mij had Huub interesse in de nr6 van Australie U-20, zo bracht Humberto het gisteren tenminste over op mij! ik meen Stuart Musialikquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij kan ook centraal en op het middenveld spelen.
Denk het niet. Denk dat als Huub serieuze intresse had, hij dat zeker niet aan de NOS ging vertellen. 't Zal wel iets geweest zijn in de trend van 'leuke speler, balt vrij aardig'...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij had Huub interesse in de nr6 van Australie U-20, zo bracht Humberto het gisteren tenminste over op mij! ik meen Stuart Musialik
voor het kampioenschap?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:30 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag 49 jaar geleden won Rapid JC met 0-1 in Breda.
Rapid en NAC haalden beide 8 punten in de 6 wedstrijden van de kampioenscompetitie (??). Het kampioenschap is op 14 juli op neutraal terein gespeeld. de Vliert in Den Bosch. 14.000 Man achter Rapid aan (en dat in die tijd). Eindstand van die match Rapid JC 3-0 NAC.quote:
Ik weet dat ze hier kampioen zijn geworden aangezien ik het toegangsbewijs heb van die kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rapid en NAC haalden beide 8 punten in de 6 wedstrijden van de kampioenscompetitie (??). Het kampioenschap is op 14 juli op neutraal terein gespeeld. de Vliert in Den Bosch. 14.000 Man achter Rapid aan (en dat in die tijd). Eindstand van die match Rapid JC 3-0 NAC.
Van ƒ2,50 ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet dat ze hier kampioen zijn geworden aangezien ik het toegangsbewijs heb van die kampioenswedstrijd
Altijd lekker, een 3e keeper ruilen voor een redelijke spitsquote:Derksen terug bij Roda JC én in de eredivisie
24/6/2005 17:07
Dirk-Jan Derksen is terug op het hoogste niveau. De 33-jarige goaltjesdief keert terug bij Roda JC, waar hij voor twee jaar tekende, en waar hij van 1993 tot 1995 ook al voetbalde.
En daar blijft het niet bij wat herenigingen wat Dirk-Jan Derksen betreft. De spits wordt in Kerkrade bovendien herenigd met zijn oud-trainer Huub Stevens, met wie hij tijdens zijn eerste Roda-periode menig (verbaal) robbertje uitvocht.
Derksen moet in het Parkstad Limburg Stadion vooral als stand-in gaan fungeren. 'Hij is niet zo zeer bedoeld als een vaste waarde, maar vooral een spits die achter de hand wordt gehouden', zo verduidelijkte bestuurslid technische zaken Nol Hendriks al eerder.
Derksen maakte na zijn eerste periode bij Roda talrijke omzwervingen door. Zo speelde hij voor Austria Wien, FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden, Emmen en Fortuna Sittard. De Betuwenaar begon zijn profcarrière bij BVV Den Bosch.
Nou begin niet weer te zeikenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. weten ze echt geen andere spelers aan te trekken? Hoe willen ze nou al die seizoenskaarten nog verkopen?
Ik ben alleen licht kritischquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:42 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Nou begin niet weer te zeiken
Halen ze een nederlandse spits met een hoop ervaring is het weer niet goed. Ok, natuurlijk had iedereen iets anders in zn hoofd dan de topscorer van Fortuna, maar om nou meteen weer te gaan liggen zeuren gaat te ver.
Derksen, laten we hopen dat hij veel kan betekenen voor os Roda!
Hij is inderdaad aangetrokken voor in de breedte bij Roda. Aan het eind van afgelopen seizoen bleek toch dat de aanvalslinie bij ons erg dun bezet was!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Altijd lekker, een 3e keeper ruilen voor een redelijke spits
Goeie deal vind ikzelf, al is het alleen maar om de topscorer van Fortuna bij ons de bank te laten warmhouden
Hij is Nederlander, en hij is voor de breedte. Ondanks dat hij niet altijd op het hoogste niveau gespeeld heeft zal hij toch nog de nodige ervaring meebrengen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. weten ze echt geen andere spelers aan te trekken? Hoe willen ze nou al die seizoenskaarten nog verkopen?
Ik vind hem als pinchhitter bij ons ook goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had hem graag nog bij Fortuna gezien
quote:Eerste wedstrijd Eredivisie 2005/2006
Volgens de officiële site van FC Twente opent Roda JC de competitie in eigen huis op zaterdag 13 augustus. Roda JC zal dan thuis aantreden tegen FC Twente. (Bron: FC Twente).
Weet je meteen waar je staat. Al moet je dat eigenlijk al weten met de Intertoto (waarschijnlijk wederom Slovan Liberec).quote:
Ik zat links ervan een stukje verderop, ik herkende wel een paar gasten jaquote:Op zondag 26 juni 2005 11:20 schreef DarkShine het volgende:
Uitshirt word waarschijnlijk grijs/blauw.
Iemand NL-20 gezien gister? Het opstootje waar op werd ingezoomd waren enkele gasten van Roda te herkennen.
Op oost?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:20 schreef DarkShine het volgende:
Uitshirt word waarschijnlijk grijs/blauw.
Iemand NL-20 gezien gister? Het opstootje waar op werd ingezoomd waren enkele gasten van Roda te herkennen.
Laat Sven VDB maar terugkomen, denk dat een echte 'stofzuiger' zoals hij onder Stevens wel tot zijn recht komt!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:32 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik zat links ervan een stukje verderop, ik herkende wel een paar gasten ja![]()
Als ze op het veld nou ook iets meer aggresiviteit hadden getoond, maar nee![]()
vandenbroeck misschien weer terug naar Roda het moet toch niet gekker worden![]()
quote:Thomas Litjens vertrekt bij Roda JC.
Hoewel Thomas Litjens onlangs een contract tekende dat hem voor 2 jaar aan Roda JC zou binden, vertrekt de verdediger van Jong Roda uit Kerkrade. Thomas heeft zijn contract laten ontbinden, waarna hij is afgereisd naar Engeland. Hier houdt hij op dit moment zijn conditie op peil. Namens Thomas moesten we iedereen bedanken die hem gedurende de jaren gesteund heeft!
Bron: Rodaworld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |