Hier ook alles ontvangen ja, vanmiddag alles gelijk maar ff betalen (Aclo) en opsturen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
op zich wel een strak plan, waar ben je te bereiken?
[..]
en ik heb em inmiddels in mn brievenbus, samen met een acceptgiro voor het collegegeld en een aanmeldingsformulier + acceptgiro van 1 of et ander ACLO?
ik zit er nog niet eens en ze willen meteen al geld zien
aangezien ik donderdag examen uitslag krijg komt de Hanze nu gevaarlijk dichtbij![]()
Och ik ben wel van plan weer 3x per week te sporten, weet alleen nog niet wat precies. K kwam een website tegen van het "Barras" ofzo, Kitesurfen , dat lijkt me wel erg gaaf om somers te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De Aclo kost 41 euri per jaar voor onbeperkt sporten oid...ik heb hem ook al gekregen inderdaad, is ook weer linea recta in de prullenbak verdwenen, nooit tijd om me richting Aclo te begeven terwijl dat bij ons in de achtertuin ligt...![]()
Laatste D lokaal?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef Jegorex het volgende:
Ik zit dit blok al bijna elke dag in het laatste D lokaal
Kan alleen niet downloaden, omdat de voeding van mijn laptop dood is.
Toch mijn externe schijf maar weer eens meenemen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:10 schreef Nietmachine het volgende:
Ik kreeg gister ook een brief met acceptgiro van ACLO. Erg leuk allemaal, maar ik zit dus al sinds halverwege november niet meer op Hanze. Nubjes daar ook.
Ja, D2nogwatquote:
250? Das zwaar relekst idd.quote:
Hmm, loop zelf al twee jaar bij de BI (zit nu in BIV-2C) maar nog nooit vrouwen gezien bij BI, bij de overige opleidingen genoeg trouwensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef ictgirl het volgende:
[..]
dank je, het is ook erg zwaar om door de kantine te lopen en niet nagefloten te worden...![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef ictgirl het volgende:
Hmm laat dat Het_Biertje maar doen... die weet het tog zo goed
Same here.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:10 schreef Nietmachine het volgende:
Ik kreeg gister ook een brief met acceptgiro van ACLO. Erg leuk allemaal, maar ik zit dus al sinds halverwege november niet meer op Hanze. Nubjes daar ook.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Jaguarized
Jaytonized
Jegorex, doe moeilijk.
Die namen hebben we natuurlijk met z'n 3-en afgesproken he.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Jaguarized
Jaytonized
Jegorex, doe moeilijk.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die namen hebben we natuurlijk met z'n 3-en afgesproken he.![]()
![]()
PICS!!!!!!!1111quote:
Wie a zegt moet ook b zeggenquote:
ben op msn te bereikenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
op zich wel een strak plan, waar ben je te bereiken?
[..]
en ik heb em inmiddels in mn brievenbus, samen met een acceptgiro voor het collegegeld en een aanmeldingsformulier + acceptgiro van 1 of et ander ACLO?
ik zit er nog niet eens en ze willen meteen al geld zien
aangezien ik donderdag examen uitslag krijg komt de Hanze nu gevaarlijk dichtbij![]()
Pff Peter nu pas...quote:
Waar ga je stage lopen?quote:
Die stage bij de TROS.... Begon dat niet met cyber nogwat? TROS Cyberspace oid?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh de TROS ik lees het al...is dat zo'n vacature uit die map die op blackboard stond?
Cybermagazine ofzo..quote:Op zondag 19 juni 2005 17:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Die stage bij de TROS.... Begon dat niet met cyber nogwat? TROS Cyberspace oid?
Of jij.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:03 schreef ink het volgende:
Hmm.. Beetje laat dit topic. Ben ondertussen al n jaar afgestudeerd, maar heb ook op de Hanze gezeten. MBRT op t Wiebengacomplex. Erg gezellig!!
Het bevalt zeker nog hoor, op de organisatorische rommel en het niet krijgen van les in blok 3 na.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef xelnaga het volgende:
He Jaguar, wat vindt je nu van CS? Bevalt het nog?
aangezien ik de Hanze maar rommetje vind
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb alles behalve wiskunde![]()
daar haalde ik een 5.4 op
Dan maak je het er ook zelf naar hequote:
volgend jaar beter.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan maak je het er ook zelf naar he![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kom in september naar de Hanze, ik ga SJD doen!
Ja het is watquote:Op maandag 20 juni 2005 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
En ook nog uit Winschoten!![]()
![]()
En ook nog geslaagd! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Geen foto.![]()
HBO Rechtenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja het is wat
Weet jij welke studies er in dat nieuwe gebouw komen vlakbij het economie gebouw?
Begin van schooljaar 2005-2006.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]Daar val ik dus onder!
Wanneer istie klaar?![]()
Cool!quote:
Het is nog maar de vraag of ze het gaan redden aangezien in mei/april het hoogste punt, 41 meter, behaald had moeten worden en dat is zo ongeveer nu het geval.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Cool!
Nouja, ik ben nu lekker van mn vakantie aan het genieten, maar ik verheug me er zeker op om te gaan beginnen met SJD! Al zegt iedereen dat je er naar een paar maand niet meer zo over denkt, haha!
Ooh.. hoe is het met Trijnie eigenlijk? Was voorheen de opleidingsdirectrice of hoe ze het ook noemen tegenwoordig.. dean geloof ik. Altijd wel een tof mens gevonden.quote:
meldt!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:04 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn OWA in Outlook kan krijgen?
Het werkt ook nog...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img193.echo.cx/img193/4894/owa1gn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
ze stond op een sexsitequote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe kom jij aan plaatjes van mijn vriendin btw?![]()
![]()
Nou lekker dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ze stond op een sexsite
lonelybitcheswhoarewhoresintheresecretlives.com ofzo
Ga leren gak. Anders moet je ook van Hanze afquote:Op maandag 20 juni 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb morgen een tentamen en woensdag ook maar ik heb er geen zin in.
POP hebben ze dicht gegooid (kneuzen), mail via http in Outlook werkt wel gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef nietzman het volgende:
Hanzemail in Outlook kan dus wel? Ik dacht dat ze dat zou hadden verbouwd dat alleen docenten het konden. Nu heb ik in een jaar tijd misschien twee keer mijn mail gelezen, met alle gehoer vandien.
Zal eens even uitzoeken hoe ik het in mail.app krijg.
Waar zit jij morgen rond 11:00 uur? Kom ik even langsquote:
Toen ik er nog zat hadden ze dat nog niet gedaan. Wat is daar nou weer de reden van om dat te doen dan? Niet dat die mail nou zo boeiend is; allemaal spam en die ene keer dat ik mailde naar een docent krijg ik niets terugquote:Op maandag 20 juni 2005 20:44 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
POP hebben ze dicht gegooid (kneuzen), mail via http in Outlook werkt wel gewoon.
Dat komt omdat de hele ICT Organisatie geen ene fluit voorstelt. Ze zijn overal bang voor, docenten klagen steen en been dat ze geen extra software mogen installeren. Aan ZP11 willen ze geen AP's neerhangen omdat ze het niet goed kunnen beveiligen. Kneuzen. Voor zover ik weet vonden ze POP ook niet veilig genoeg. Niet dat OWA veiliger is maar goed.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Toen ik er nog zat hadden ze dat nog niet gedaan. Wat is daar nou weer de reden van om dat te doen dan? Niet dat die mail nou zo boeiend is; allemaal spam en die ene keer dat ik mailde naar een docent krijg ik niets terug.
Het is inderdaad de TROS, maa rik heb gereageerd via de TROS en niet met een tussen persoon op school. Belemmerd alleen maar de boel.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh de TROS ik lees het al...is dat zo'n vacature uit die map die op blackboard stond?
Outlook Xp en Outlook 6 kunnen het aan:quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef nietzman het volgende:
Hanzemail in Outlook kan dus wel? Ik dacht dat ze dat zou hadden verbouwd dat alleen docenten het konden. Nu heb ik in een jaar tijd misschien twee keer mijn mail gelezen, met alle gehoer vandien.
Zal eens even uitzoeken hoe ik het in mail.app krijg.
morgen rond 11 uur... hm... thuisquote:Op maandag 20 juni 2005 20:45 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Waar zit jij morgen rond 11:00 uur? Kom ik even langs![]()
Deze week trouwens laatste week. Daarna vakantie, en na de vakantie jaar 3 alweer, leuk keuzethema's volgen![]()
weet jij ook niet als et goed isquote:Op maandag 20 juni 2005 22:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geef em je adres. of moet ikt doen
LOLquote:Op maandag 20 juni 2005 22:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geef em je adres. of moet ikt doen
Daar komen rolluiken voor....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef vw_caddy het volgende:
Aan ZP11 is het best lekker, zelfs met al het glas.
Heb het over het glas boven de ingang en de kantinequote:
ik twijfel inmiddelsquote:Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Cool!
Nouja, ik ben nu lekker van mn vakantie aan het genieten, maar ik verheug me er zeker op om te gaan beginnen met SJD! Al zegt iedereen dat je er naar een paar maand niet meer zo over denkt, haha!
Haha! Ja het zijn beide toch wel heel verschillende richtingen.. had je je nog niet ingeschreven dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:34 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik twijfel inmiddelsMaatschappelijk Werk en Dienstverlening lijkt me nl ook heel leuk..
Werk je nu in een bibliotheek?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:47 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik ben acht jaar geleden afgestudeerd op de Hanzehogeschool (Informatiedienstverlening en -management). Ik voel me opeens oud.![]()
Yep, ik wel. Voor de meeste van mijn medestudenten was dat te min, maar ik wed dat ik een veel leukere, afwisselendere baan heb dan veel van mijn medestudenten van toen die nu ergens op een stille documentatieafdeling van één of ander bedrijf zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:02 schreef Jaguarized het volgende:
Werk je nu in een bibliotheek?
quote:
Dat is namelijk zo'n vooroordeel van studenten IDM, dat ze allemaal bij een bibliotheek gaan werken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Yep, ik wel. Voor de meeste van mijn medestudenten was dat te min, maar ik wed dat ik een veel leukere, afwisselendere baan heb dan veel van mijn medestudenten van toen die nu ergens op een stille documentatieafdeling van één of ander bedrijf zitten.
dat is het probleem juist.. ik ben allang ingeschrevenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha! Ja het zijn beide toch wel heel verschillende richtingen.. had je je nog niet ingeschreven dan?
O nou, van mijn lichting wilden er maar drie mensen wel in een openbare bibliotheek werken, en daar was ik er één van. Dus waar dat vooroordeel dan vandaan komt...?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is namelijk zo'n vooroordeel van studenten IDM, dat ze allemaal bij een bibliotheek gaan werken.
In je P-periode kan je als het goed is nog makkelijk switchen. Gewoon eerst even aanzien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.. ik ben allang ingeschreventwijfel alleen of ik de goede keuze heb gemaakt
Ipv van "van studenten" bedoel ik "over studenten". Excuus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:49 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
O nou, van mijn lichting wilden er maar drie mensen wel in een openbare bibliotheek werken, en daar was ik er één van. Dus waar dat vooroordeel dan vandaan komt...?
Wat voor papieren heb jij allemaal al gekregen? Heb je al iets gehoord van een introductie ofzoo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.. ik ben allang ingeschreventwijfel alleen of ik de goede keuze heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |