weet jij ook niet als et goed isquote:Op maandag 20 juni 2005 22:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geef em je adres. of moet ikt doen
LOLquote:Op maandag 20 juni 2005 22:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geef em je adres. of moet ikt doen
Daar komen rolluiken voor....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef vw_caddy het volgende:
Aan ZP11 is het best lekker, zelfs met al het glas.
Heb het over het glas boven de ingang en de kantinequote:
ik twijfel inmiddelsquote:Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Cool!
Nouja, ik ben nu lekker van mn vakantie aan het genieten, maar ik verheug me er zeker op om te gaan beginnen met SJD! Al zegt iedereen dat je er naar een paar maand niet meer zo over denkt, haha!
Haha! Ja het zijn beide toch wel heel verschillende richtingen.. had je je nog niet ingeschreven dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:34 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik twijfel inmiddelsMaatschappelijk Werk en Dienstverlening lijkt me nl ook heel leuk..
Werk je nu in een bibliotheek?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:47 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik ben acht jaar geleden afgestudeerd op de Hanzehogeschool (Informatiedienstverlening en -management). Ik voel me opeens oud.![]()
Yep, ik wel. Voor de meeste van mijn medestudenten was dat te min, maar ik wed dat ik een veel leukere, afwisselendere baan heb dan veel van mijn medestudenten van toen die nu ergens op een stille documentatieafdeling van één of ander bedrijf zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:02 schreef Jaguarized het volgende:
Werk je nu in een bibliotheek?
quote:
Dat is namelijk zo'n vooroordeel van studenten IDM, dat ze allemaal bij een bibliotheek gaan werken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Yep, ik wel. Voor de meeste van mijn medestudenten was dat te min, maar ik wed dat ik een veel leukere, afwisselendere baan heb dan veel van mijn medestudenten van toen die nu ergens op een stille documentatieafdeling van één of ander bedrijf zitten.
dat is het probleem juist.. ik ben allang ingeschrevenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha! Ja het zijn beide toch wel heel verschillende richtingen.. had je je nog niet ingeschreven dan?
O nou, van mijn lichting wilden er maar drie mensen wel in een openbare bibliotheek werken, en daar was ik er één van. Dus waar dat vooroordeel dan vandaan komt...?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is namelijk zo'n vooroordeel van studenten IDM, dat ze allemaal bij een bibliotheek gaan werken.
In je P-periode kan je als het goed is nog makkelijk switchen. Gewoon eerst even aanzien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.. ik ben allang ingeschreventwijfel alleen of ik de goede keuze heb gemaakt
Ipv van "van studenten" bedoel ik "over studenten". Excuus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:49 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
O nou, van mijn lichting wilden er maar drie mensen wel in een openbare bibliotheek werken, en daar was ik er één van. Dus waar dat vooroordeel dan vandaan komt...?
Wat voor papieren heb jij allemaal al gekregen? Heb je al iets gehoord van een introductie ofzoo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.. ik ben allang ingeschreventwijfel alleen of ik de goede keuze heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |